2013. november 27., szerda

24.Rész -Nem szerettem őt-

Sziasztok, siettem nektek a résszel, a héten valamikor még várható egy rész. Köszönöm az eddigi kommenteket, és feliratkozókat. Imádlak titeket. :)
ui: Nektek melyik a kedvenc számotok az új albumról? Nekem a Little Black Dress és a You and I.

"Nem a fájdalommal van baj. A fájdalom kínoz, de nem pusztít el. A gond a magány, melyet a fájdalom szül."

Mivel az a valami ami a hátam mögött volt teljesen elszívta az energiámat, ezért nagyon nehezen tudtam erőt venni magamon, hogy megnézzem ki is lehet az. Niall észrevette mennyire kínlódom, arcomról mindent leolvashatott, úgy éreztem magam mint egy kiürült tejes zacskó, védtelennek és üresnek.

A szőke fiút feltüzelte az adrenalin löket, ami végig söpört a szervezetén, majd nekiiramodott, az árny felé.

- Takarodj innen! Hagyj minket békén! - ordította torka szakadtából.

Elhaladt mellettem futva, még pár pillanatig hallottam cipőinek koppanását a fa padlón, majd megtorpant, és csend telepedett a nappalira. Egy darabig vártam, hogy megszólal-e de nem tette, kezdtem megijedni.

- Niall? - kérdeztem óvatosan, erőm már kezdett visszatérni, de nem fordultam meg.

- Itt vagyok, azt hiszem elkergettem.

Megkönnyebbültem, viszont tudtam, hogy az a valami még vissza fog térni, tudnom kell mit akarhat tőlem, legközelebb beszélnem kell vele bármibe is kerül.

- Láttad ki volt az? - kérdeztem.

- Egy fiú - mondta elgondolkodva, majd elém lépett. - Mit akarhat?

- Hogyan nézett ki?

- Sötét haja volt, és rettenetesen világító kék szemei - majd gondolkozott. - Ennyit láttam, nem ismerem őt.

- Kék szem? - suttogtam magam elé, egyetlen kék szemű fiút ismertem azelőtt, de nem... ő biztosan nem lehet... már rég elment...

- Talán eszedbe jutott valami? - fürkészte az arcom Niall, de megráztam a fejem, nem akartam találgatásokba bocsátkozni.

 Szinte egy perc sem telt az árny eltűnése óta, az ajtón máris csengetett valaki, nagyon sürgős lehetett neki, mert ujjait egy pillanatra nem vette le a kis gombról. Niall riadtan nézett rám, talán azt hitte újra az ismeretlen alak szórakozik velünk.

- Nyisd ki, biztosan nem ő - nyugtattam.

Niall nem nagyon akarta kinyitni az ajtót, de unszolásomra végre összeszedte magát, és bátortalan lépésekkel bár, de oda ment és elfordította a kulcsot a zárban, majd résnyire kinyitotta azt.

- Ja csak te vagy az? - sóhajtott megkönnyebbülten.

- Kire számítottál? - Jane undok hangja szűrődött be a nappaliba ahol éppen tartózkodtam.

- Mit akarsz? - Niall hangja már cseppet sem tükrözte a félelem apró szikráját sem, kimért volt és erőszakos. - Nem vagyok kíváncsi rád! - az ajtót beakarta csapni, de Jane megállította benne, Niall erősebb volt, mégsem akarta fejbe vágni az ajtóval, ezért engedett.

- Engedj be - sziszegte a lány.

- Biztos, hogy nem teszed be a lábad! Még a végén megfertőznél mindent! Ahogy Harry agyával is tetted! Ha annyira fontos, mondd! - Niall válla felett rám sandított, ami arra késztetett, hogy közelebb menjek hozzájuk, Jane éppen akkor kezdte el a mondandóját mikor odaértem.

- Utoljára mondom el, ne álljatok az utunkba, mert az életemre esküszöm, hogy megjárjátok! És hidd el, nem viccelek! - mondta dühösen Jane.

- Miért? Megversz? - nevetett Niall.

- Nem én - összeszűkített szemekkel válaszolt a szőke lány, majd elvigyorodott. - Ő fog - megfordult és egyenesen egy kigyúrt, kopasz fickóra meredt, aki egy fekete telepjárót támasztott.

- Mi van, verő embereket fogadsz ellenünk? Szánalmas vagy - szinte köpte a szavakat az Ír fiú.

- Na várjál csak - szóltam dühösen, mire Niall rám nézett, majd vissza Jane-re.

- Jobb lesz ha most elmész! De esküszöm, lebuktatunk! Véged lesz! - szinte ordította Niall, és becsapta az ajtót.

Jane után akartam menni, de az ajtón áthaladás még nem ment annyira, ezért ránéztem segély kérően Niallra, aki vette a lapot és kinyitotta nekem. Jane már méterekkel arrébb járt, nem hallotta meg az ajtó nyitódását, utána rohantam, és egyik lábamat kitámasztottam elé, sikerült a tervem. Orra bukott, kezeiről a bőr lehorzsolódott, sőt a homlokán is seb keletkezett.

- A picsába - szitkozódott ahogy felállt, és törölgetni kezdte a koszossá vált nadrágját.

- Béna vagy Jane! - nevetett a nagydarab fickó.

- Fogd be!

Bárcsak ilyen könnyen el lehetne intézni ezt a ribancot, de ahhoz Harry is kellene, aki nem nagyon akar hallani a Jane ellen felhozott vádakról. Niallal elhatároztuk, hogy beszélünk a többi fiúval, hátha együttes erővel sikerül Harryt jobb belátásra bírni. Délután háromra Zayn Louis és Liam is megérkezett. Természetesen az én jelenlétemről Niall nem tájékoztatta Zaynt és Louist, azt hitték volna, hogy Niall csak a bolondját járatja velük.

- A helyzet rosszabbodott. Jane csak kihasználja Harryt. Valamit tennü...

- Figyelj Niall, mi lenne ha tényleg engednénk Harrynek, hogy boldog legyen azzal akivel szeretne? - szólt közbe Zayn.

- Te szeretnéd, hogy ez a fruska kisemmizze őt? Mert arra készül! - mutogatott mondandója közben idegesen a szőke.

- Honnan tudod? Niall, nem mehetünk Harryhez ezekkel a feltételezésekkel, úgy, hogy nincsenek bizonyítékaink. Ráadásul hamarosan újra kellene kezdeni a próbákat, amit nélküle nem tudunk megtenni, a félbeszakadt turnét is folytatnunk kell, de ha folyamatosan Harry ellen megyünk, rossz vége lesz, hidd el - Louis ecsetelte a gondolatait.

- Már megtettem, elmentem, és elmondtam neki mit tervez Jane! De kidobott!

- Nem csodálkozom - rázta meg a fejét Liam.

- Te hiszel ebben? - nézett Lou Liamre.

- Igen, ez a csaj bármire képes! Ellenünk fordította Harryt, szerintetek miért, ha nem pont azért, hogy még több pénzt szedjen ki belőle? Azonnal beszélnünk kell a fejével! Vagy ő vagy mi! - állt fel testvérem feldúltan.

- Nem tudom, és ha rosszabb lesz minden? Mi van ha mindegyikünket kirak majd a házából? - aggodalmaskodott Zayn.

- Nem ülhetünk ölbe tett kézzel! - magyarázta Niall, közben Liam egyre közelebb sétált hozzá, és suttogva kérdezte tőle. :

- Roxy hallott valamit ugye?

Niall bólintott, szerencsére Louisék nem vették észre a kósza beszédet. Nagy nehezen a másik két fiút is meggyőzték, hogy induljanak el Harry házához, közben egy Nando's-nál is megálltak enni, mert Niall gyomor korgását már nem bírták hallgatni, szegény nem evett egész nap semmit, olyan ideges volt. Végre odaértünk Harryékhez. Félve csengettek a fiúk, talán Liam látszott a legbátrabbnak, mégis láttam, hogy bántja a tegnapi eset, mikor Harry őt is kidobta.

- Sziasztok! - köszönt Harry mikor ajtót nyitott, Niallra nem nézett mikor mindenkit betessékelt, ami fájt az Ír fiúnak, láttam rajta.

Mindenki helyet foglalt, szerencsére Jane nem tartózkodott a helyszínen, nem tudtuk hol lehet, de így a fiúk is felszabadultabban kezdtek a mondókájukba.

- Hogy vagy? - kérdezte Louis tőle.

- Nem valami jól, ha Niall és Liam nem mesélte volna, eléggé megbántottak engem az utóbbi napokban.

- Nem bántottuk! Csak nem fogadod el az igazságot! - vágott közbe Niall.

- Inkább ne szólalj meg! - csitította őt Harry.

- Ne parancsolgass nekem! - válaszolt mérgesen Niall.

- Az én házam azt teszek amit akarok! - lépett a szőke fiúhoz a smaragd szemű.

- Az nem jogosít fel arra, hogy úgy beszélj velünk mit a kutyákkal! A barátaid vagyunk nem? - felállt Niall is, szinte szikrákat szórt a szemeivel.

- Álljatok le! - ugrott közéjük Liam, majd Zayn és Louis is lefogta a két fiút. - Hogyan juthattunk idáig? Egy csaj miatt veszekszünk? - Liam arca eltorzult a fájdalomtól, alig bírta visszafolytani a könnyeit.

- Ha nem rágalmaznátok őt mindennel, talán nem lenne ez - Harry karba tett kézzel fordított hátat mindenkinek.

- De egy csaló! Nem veszed észre!? Nem őt kéne szeretned! - kiáltotta Niall.

- Akkor kit? A halott feleségemet? - fordult meg Harry dühösen.

- Mi van? - hördült fel Zayn és Louis egyszerre.

- Ó, ti még nem is tudjátok, Harry feleségül vette Roxyt, mikor elmentek együtt nyaralni - nevetett erőltetetten Liam.

- De ahogy a lányra nem emlékszem, erre a momentumra sem, szóval téma lezárva! Én Jane-t szeretem, fogjátok fel! - Harry próbált uralkodni magán, mégis hangosabban beszélt mint szerette volna.

Harry szavai ismét megsebezték a lelkemet, úgy beszélt rólam, mint egy idegenről, pedig milyen szép volt a szerelmünk, ő volt életem szerelme, de neki már nem jelentek semmit.

- Kérdezd meg az álomról - néztem Niallra csillogó szemekkel.

- Milyen álom? - lépett közelebb.

- Csak kérdezd meg mit álmodott az éjszaka.

- Nem szoktál vele álmodni? Az este nem pont Roxyval álmodtál? - szegezte Harrynek a kérdést.

- Mit érdekel téged mit álmodom? De ha nagyon tudni akarod, nem emlékszem - rántott vállat a zöld szemű. Bennem összetört minden, hiábavaló a fáradozásom, nem tudom benne feleveleníteni a közös pillanatokat, mélyre elásta magában az emlékeinket, olyan mélyre, amit talán soha nem lehet a felszínre hozni.

- Figyelj Harry, igazából azért jöttünk, hogy béküljünk veled, de ahogy látom nem vagy hajlandó lépést tenni e felé - tördelte Liam a kezeit, közben Harry tekintetét kereste.

- Hogyan tudnék a békülésre koncentrálni, mikor minden második szavatok Jane ellenes? Egy folytában arról a csajról hablatyoltok nekem, de nem emlékszem! Talán nem is szerettem őt igazán!

Mindegyik fiúnak kikerekedett a szeme a szavak hallatán. De legjobban Liamet viselte meg Harry mondandója.

- Volt neve is! - szűrte fogai között Liam, éreztem, hogy idegrendszere kezdi felmondani a szolgálatot, soha nem láttam még ilyen dühösnek, mint ekkor.

- Nem érdekel!

- Hogyan mondhatsz ilyet? Ha nem is emlékszel, tiszteld meg annyival, hogy a nevén szólítod, mert ő igazán szeretett téged! - Liam hangja fájdalommal és dühvel keveredett.

- Soha nem szerettem! - ordította Harry, azt hiszem csak szítani akarta a tüzet ezzel a kijelentésével, és nem gondolta komolyan. Nekem mégis a lelkem mélyéig hatolt ez a néhány szó, mert tudtam ez nem igaz, ő mégis olyan makacs, hogy inkább ellent mondd, minthogy meghátráljon.

- Mondd még egyszer! - Liam felé indult, jobb kezét ökölbe szorította idegességében.

- Nem szerettem, fogjátok fel! - Harry szája sarkában kis mosoly motoszkált, de nem teljesedhetett ki, mert Liam abban a pillanatban, ahogy kiejtette a szavakat, ökle egyenesen Harry bal szeme alatt talált célba. A fiúk azon nyomban lefogták a két fiút, akik ölre mentek volna, ha nem állítják le őket. Összetörten néztem őket, magamat okoltam mindenért, minden bosszúságukat én okoztam, ennek nem szabadott volna megtörténnie.

Harryt Louis kivitte a konyhába, ott jegelték a pirosodó foltot. Liamet Niall és Zayn nyugtatta, de nem sok sikerrel, Liam olyannyira felbőszült állapotban volt, hogy muszáj volt kivinni a levegőre. Tudtam, hogy testvérem csak engem védett, mégis kicsit eltúlozta a dolgokat, nem szabadott volna megütnie Harryt, bármennyire is megérdemelte. Ez az eset nem tett jót a bandára nézve, kicsit sem...

Harryvel és Louis-val maradtam, tudni akartam, mit tervez ezek után Harry. Féltem a következőktől, amik végül elhagyták ajkait.

- Sajnálom Lou, de így nem tudok tovább veletek zenélni. Ez az ellenségeskedés nem tesz jót senkinek. Tudom, hogy nem vagyok a régi, de ti ezt nem tudjátok elfogadni. Az ember változik, én sem vagyok kivétel. Azt hiszem az lesz a legjobb ha kilépek a bandából, és szóló karrierbe kezdek, fáj, mert ti voltatok a családom, de így nem tudok tovább veletek maradni.

Harry szinte egy szuszra mondta el a monológját, Louis majdnem leesett a székről ahogy barátját hallgatta, a végén felállt, hátrálni kezdett, szemei megteltek könnyekkel, arca tükrözte mi játszódott le benne, eltört benne valami, érezte, hogy abban a pillanatban vége van mindennek, mindennek ami a bandához köthető volt, nem lesz többé koncert, nem lesz többé testvéri szeretet, nem lesznek többé egymásnak.

Nekiütközött a konyha ajtónak, még mindig meredten Harryt bámulta, majd másodpercek múlva sebesen futni kezdett, könnyei ólom golyókként szántották végig borostás arcát, kicsapta a bejárati ajtót, és csak futott, nem törődve Niallék aggódó pillantásával.


22 megjegyzés:

  1. NEEEEEEEEEEE!!!!!!!! CSAK EZT NEEEEEEEEEE!!! :OOOOOO uristeen!!! Neneneneneeee!!! nem lépheet kii Harold a bandából! :O :'((

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! Nem tudom de van egy két dolog amit hozzá akarok tenni 1 Nagyon szomorú lett a végén még pàr könnycsepp is kigördült :,( 2 Bár ne tudtam volna meg hogy Harry mire gondolt 3Harry remélem nem gondolta komolyan 4 Janet még mindig pofán akarom rúgni 5Harry hogy tethete ezt a fiúkkal remélem kibékülnek 6 Szegény Roxy 7 kilehet az a fiú aki Roxy mögött állt na erre most nagyon kíváncsi vagyok meg persze a kövirészre is :) Uppsz ez jóval több lett mint egy - kettő :) Remélem nem baj :)
    Puszi:Angi <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm <3nem baj ha több lett, örülök neki, ha ennyi észrevételed van :)
      xx

      Törlés
  3. Basszus... ez sokkolt. Nagyon is. Várom a következő részt :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szupi lett.Siess a kövivel:))

    VálaszTörlés
  5. Szia ....neeeee! nem hiszem el ezt az egészet..ez kis picsa (már bocsánat a szóhasználatért) miatt feloszlik a drága One Direction ???? :O
    Teljesen áttudtam érezni Niall helyzetét,ahogy teljesen elege lett Jane-ből..És Liam pedig jól tette,hogy bevert Harry-nek. Valahogy muszáj őket kibékíteni..ugye nem lesz ilyen végük ??
    A végén szétbőgtem a fejem. Szegény Louis. Úgy sajnálom őt,mert tudom,hogy ők milyen jó barátok voltak. Kíváncsi vagyok mi fog történni a következő részekben.
    Puszi^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy ennyire megérintett a vége, hát igen, elég gáz lenne ha ez történne... nem hogy a valóságban. :D
      xx

      Törlés
  6. OMG :OO Harold...nem teheted eztttttttttttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (csak ennyi mondanivalóm volt.:D és még hogy siess a kövivel mert már lerágtam a körmeimet :DD)
    ölel, puszil, Diush

    VálaszTörlés
  7. Szia. Először is hihetetlenül tetszett, de ezt szerintem te is tudod.
    Harry nekem egy bunkó parasztnak tűnik ebben a részben, de valahogyan még is meg tudom érteni. Tetszett még is ez a furcsa személyiség, még sehol sem láttam ilyen alaknak, bár nem is nagyon olvasok róla blogot.
    Bár Liam engem védene meg így, csak inkább nem Harrytől, hanem egy idegen pasitól :P ;)
    Miért nincs egy igazi Liam?
    Pfuuu ez a Jane, egy *****************( és még sok sok csillag)
    De képzeld... :D Valamikor fél 10 körül lefotóztam telóra, és éjjel 11 körül elolvastam, és hát ez a kurva felidegesített xD
    Persze, remélem azért lebukik...
    Nagyon siess kérlek!! <3
    Pusszi xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Köszi :)
      Hát igen Harry nagyon fura mostanában... de ennek is meg lesz az oka a végén... :D
      Szegény Jane mindenki úgy utálja, na jó én is egy kicsit :D
      xx

      Törlés
  8. Basszus, basszus, basszus! Megfejelem! Hát normális ez?! Komolyan mondom....fú. Tökéletesen egyetértek Niallel és Liammel. A Louisos rèsznél még én is majdnem sírtam:"//

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elhiszem, hogy idegesítő, de ez a célom :D
      xx

      Törlés
    2. Na, köszi:* a kövi részhez csatolj nyugtatót is:D

      Törlés
  9. Szia!Ma találtam a blogodat.Ritka ha ilyet mondok de a történet megfogott!Remekül írsz.Először csak néztem:Meghalt a lány már az elején?Mi lesz ebből?De már a második résznél megfogott.Erre érdemes szemfestéket használni mert végig sírtam!Imádás van

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, nagyon örülök, hogy új olvasómként írsz. :)
      Köszönöm :)
      xx

      Törlés
  10. Tetszik nekem ez az új fiú... hát igen. Aztán van ez a dolog, hogy Harry egy bunkó. Persze ezt tudtam, eddig is bunkó volt. De hogy ennyire bunkó... ez sokkolt. Jelenleg úgy utálom, hogy ha nem teszel valamit ezellen, akkor felgyújtom a haját. Vagy valami hasonló kedves dolog, Na mindegy, Most szegény Liamet sajnáltam igazán. azt már megszoktam hogy Roxy szenved. Amúgy is néha túllihegi, de ami most van, azt még túllihegni se lehet. Szerintem egyszerűen kizárt, hogy azért mert nem emlékszik, ennyire nyomorult legyen. Nem értem, hogy vannak ilyen emberek, de Harry egy tapló. Most csak ezt tudom írni.
    ~xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, szegény Harry most nagyon rossz passzban van... de lesz jobban is ígérem, vagyis hamarosan megváltozik...
      xx

      Törlés
  11. OMG NEMÁÁÁR EZ A RIBANC MIATT?????? NEEEEM EZ NEM LEHET IGAAZ! EZ EGY ROSSZ ÁLOM!!! FEL FOGUNK ÉBREDNI!!

    VálaszTörlés