2013. október 16., szerda

16.Rész -Vágy-

 Sziasztok, 1 hét után meghoztam a 16. részt, remélem sokan vártátok. Szóval... ez a rész eltér a megszokottól, nem szoktam a TRV fordításán kívül szex jeleneteket írni... ezt sem azért írtam mert be volt tervezve, csak azért, mert valaki megkért rá. :D Remélem tetszik nektek valamennyire. Jó olvasást. :)

 "Hiába küzdöm az agyam ellen, a testem mást akar... csak Téged!"
A szél bömbölő hangja vegyült az órák óta tartó eső hisztérikus hangjával. Csak esett és esett, nem kímélve embert s állatot. Az éjsötét égbolt felhői nem akartak nyugovóra térni, a szél minden útjába kerülő tárgyat magáévá tett, de engem semmi nem állított meg. A küldetést el kellett végeznem, talán a legjobb alkalom erre ez az éjszaka volt, a természet hangjai segítségemre voltak.

Megbíztak egy drága festmény ellopásával, ami a tegnapi nap folyamán egy híres ember kezébe került, ő nem más volt, mint Harry Styles.

Testhez simuló, fekete latex anyag vette körül a testem, vérvörös csizmám a térdemig ért, hajam szorosan a fejem tetejére volt kötve, hogy véletlenül se zavarjon meg.

Elindultam a hatalmas ház felé, megvártam amíg az összes lámpa elalszik odabent. Egyetlen őrrel kellett szembe néznem, és az alvó ficsúrral, de tudtam ő lesz a legkisebb problémám.

Az őr az ajtó előtt ácsorgott a szakadó esőben, de a hatalmas égi játékok ellenére is elszundított az ajtófélfának dőlve. Arra jutottam, hogy őt nem iktatom ki, helyette inkább az egyik ablakon mászom be. Óvatosan közelítettem meg egy fát, aminek lombjai, egyenesen az egyik ablakhoz vezettek. Úgy másztam fel rá, akárcsak egy macska. Csizmámból elővettem egy hosszú drótot, amit az ablak kinyitásához használtam. Az áttetsző üvegen könnyedén átláttam, az ágyon megpillantottam egy alvó testet, a kintről beszűrődő halovány fény megmutatta alakját a férfinak. Tudtam, hogy Harry az. Megnehezítette a dolgom, hogy pont abban a szobában aludt ahol beakartam jutni, ráadásul a festmény az ágya fölé volt felakasztva. Halkan babráltam a dróttal, mire egy kattanás jelezte, hogy kinyílt az ablak, rögtön fel is emeltem, de abban a pillanatban az alvó teste megmozdult, kővé dermedtem hirtelen, de szerencsére csak a másik oldalára fordult, így levetve magáról vékonyka takaróját, láthatóvá téve pucér mivoltát. Kerek feneke, izmos combjai egy másodpercre kizökkentettek a feladatra való koncentrálásból. Megráztam a fejem, és beugrottam a szobába, majd halkan lehúztam az ablakot.
Kénytelen voltam az ágyra mászni, hogy letudjam venni a képet, lábaim alatt besüppedt a matrac, még a lélegzetem is visszafojtottam, hogy egy hangot se adjak ki. Pár másodpercre mozdulatlanná dermedtem, hogy Harry ne ébredjen fel, de feleszmélni sem volt időm, megragadta erősen a bokáimat és az ágyra vágott. Tudtam, hogy a küldetést elcsesztem...

Alatta voltam, meztelen alsó teste esőtől áztatott ruhámhoz nyomult, szemei csillogtak a dühtől és a meglepettségtől. Vergődtem karjai alatt, azt hittem sokkal gyengébb, és könnyedén lerúgom magamról, de tévedtem...

- Ki vagy te? És mit akarsz? - sziszegte fogai között.

- Rohadj meg! - ordítottam.

- Shhh - suttogta. - Azt akarod, hogy átadjalak az őrnek? Vagy esetleg a rendőrségnek?

- Inkább a halál! - mondtam rekedten.

- Miért settenkedtél be a házamba? - szorítása egyre erősödött karjaim felett, de nem törtem meg.

Tekintetét végigfuttatta mélyen kivágott dekoltázsomon, majd visszatért a szemeimhez és perverz mosolyra húzta a száját. Tökéletes fogai világítottak a sötétségben. Egy kézzel fogta mind a két karomat, hogy valamit előhúzzon a fiókjából, kihasználtam ezt, és újra vergődni kezdtem, de csak azt értem el vele, hogy még jobban nekem nyomta férfiasságát.

- Jobb ha nem ellenkezel, te betörtél az én szentélyembe, most én török be a tiédbe! - vigyorgott.

- Te megőrültél? Te perverz fasz!

- Gondolkodtál volna előbb, Édes!

Fejemet oldalra fordítottam, ahol az éjjeli szekrény fiókjában matatott. Kihúzott belőle valamit, és egy bilincs alakja rajzolódott ki előttem, ahogy az arcomhoz emelte.

- Mit csinálsz? Engedj el! - üvöltöttem.

De ő nem engedelmeskedett, ajkait az enyémre nyomta, hogy elhallgattasson. Egy pillanatra élveztem, de eszembe jutott, hogy ez nem helyes. Beleharaptam alsó ajkába, mire mérgesen elhúzódott tőlem és kézfejével megtörölte vöröslő ajkait, vércsíkot húzott a hatalmas bőr felületen és nézte azt.

- Megharaptál te kurva!

- Engedj el!

- Nem! - bilincsbe verte a kezeimet, amit az ágy rácsos támlájához erősített.
Lekúszott a lábaimhoz, amivel rugdostam őt, de nem érdekelte, lefogta, a semmiből előhúzott egy vastag kötelet, és azt is lekötötte az ágyhoz. Meredt férfiasságát, most először vettem észre, látta, hogy milyét bámulom, így még nagyobb vigyor terült szét az arcán.

- Kérlek! Ne csináld! - kérleltem.

- Dehogynem! Te betörtél ide, én meg beléd!

Csizmámat megragadta és lassan húzta le rólam, majd az egyik sarokba dobta. Azután mellém sétált, leült az ágyra, mellemnél lévő latex ruhám cipzárjához siklott a keze, lehúzta a hasamig, így felfedve kerek melleimet.

- Hmm, csodaszépek! - nyalta meg a száját.

- Kabbe!

Mind két tenyerét domborulataimhoz helyezte, és keményen masszírozta halk lihegések közepette. Bimbóimat addig dörzsölte míg azok fel nem álltak. Feje egyre közeledett felém, már fordítottam volna el, mikor ajkait a mellemre nyomta, nyelvével körözött az érzékeny ponton, nem bírtam kordában tartani magam többé, felnyögtem. Amint észre vette, hogy élvezem, még nagyobb hévvel kényeztetett. Egyik kezét ruhám alá csúsztatta, egészen a bugyim szegélyéig, ott gyengéden körözött az ujjaival. Nyögéseim egyre hangosabbak lettek, ajkaival nedves puszikat nyomott a dekoltázsomra, egészen a nyakamig, majd ajkait újra ajkaimra illesztette. A vér fémes íze hamar eltűnt, ahogy szenvedélyesen estek nyelveink egymásnak. Akartam őt. Tudtam, hogy nem helyes, de abban a pillanatban a testem volt az úr. Ujjait bugyim alá csúsztatta, megállt a csiklómnál és ingerelni kezdte és belenyögtem csókunkba. Nem kellett sok, hogy ujjain megérezze felhevült állapotom eredményét.

- Hmm, de nedves vagy! - szakította el ajkait az enyémtől.

- Ne pofázz, engedj el! Úgy sokkal élvezetesebb lesz! - suttogtam.

- Még nem lehet - vigyorgott, és kezét kivette a ruhám alól.

Orrát nyakamba fúrta és mélyen belélegezte az illatomat, csókolgatni kezdett a fülemtől egészen a hasam aljáig. Minden egyes érintés mély sóhajokat váltott ki belőlem. Ruhámat óvatosan vette le rólam, így már teljes valómban feküdtem előtte. Legszívesebben beletúrtam volna kócos hajába, de a bilincs megakadályozott ebben. Percekig kínzott csókjaival, majd rám mászott. Keménységét ágyékomhoz dörzsölte. Egy mozdulattal kioldotta a lábaimon lévő kötelet, combjaim közé férkőzött csípőjével, megragadta férfiasságát és keményen belém lökte magát. A kezdeti fájdalmat felváltotta másodpercek múlva egy sokkal kellemesebb érzés. Annak ellenére, hogy nem volt gyengéd,  élveztem amit velem tett. Ajkai fülcimpámat érintették, dörmögő hangja visszhangzott a fejemben, még az is tökéletes volt. Egyik kezét bal mellemre csúsztatta, folyamatos pumpálása közben markolászta.
Egy idő múlva elfáradhatott ebben a pózban, mert mellém gurult, fenekemet megragadta és oldalamra fordított magával háttal. Felemelte a lábamat, és újra belém hatolt, de most már sokkal gyengédebben, talán közelített a csúcspontja felé. Csípőmet megragadta, hogy mélyen belém vezesse magát. Lökései lassúak voltak és kimértek. Felnyögtem minden egyes lökés után, éreztem az orgazmusom közelgő eljövetelét, ami hangerőmre is kihatott, Harry sem tétlenkedett, gyorsított a tempóján... majd percek múlva együtt értük el a gyönyör kapuját.

Egy ideig még feküdtünk egymás mellett, csuklómat a bilincs már nagyon szorította, nyöszörögtem mikor húzni kezdtem a kezem, hátha sikerül kiszabadulnom, de nem sikerült.

- Várj! - nevetett Harry, majd levette rólam.

- Köszi, és köszönöm ezt a...

- Nincs mit, talán ez nem is büntetés volt a számodra - vágott közbe.

Hiába mosolygott szívet melengetően, a küldetést valahogyan el kellett végeznem. Bármennyire is tetszett Harry, egy éjszakánál nem jelentett és nem is jelenthet többet.

Karjait átvetette rajtam és pillanatok múlva el is aludt, vártam fél órát, hogy biztosan mély álomba szenderüljön, majd az alkalmat kihasználva kimásztam öleléséből. A képet leakasztottam a falról, ruhámat és csizmámat felvettem és az ajtó felé igyekeztem, de a hangja megtorpanásra késztetett és arról árulkodott, hogy nem is aludt.

- Legalább a nevedet mondd meg - szólt lágy hangon.

Egy pillanatig hezitáltam, és mosolyogva megfordultam - Roxy vagyok - kiléptem a szobájából és becsuktam magam mögött az ajtót, felöltöztem, a képet gondosan becsomagoltam, majd kimásztam az ablakon... még mindig mosolyogva...

*

Egy hang zökkentett ki a kellemes álmom utáni merengésből, bárcsak ez az egész igaz lett volna. Bár nem tudtam Harrynek megüzenni, hogy rúgja ki Jane-t, mégis ezt az álmot egy ideig nem feledem el.

- Jó volt ugye? - a hang rettentően ismerős volt, és ördögi.

Abban a pillanatban felkeltem a kanapéról, Harry még mindig aludt, ide-oda kapkodtam a fejem, de a hang gazdáját nem sikerült beazonosítanom.

- Takarodj innen! - kiáltottam.

- Megfogom keseríteni a szeretteid életét, és a tiédet is! - suttogta közel hozzám, és újra megéreztem azt a bűzt, amit a kórházban is.

- Mit akarsz? Hagyd őket békén! Nem ártottál már így is eleget? Életemben is kínoztál! Most miért? - üvöltöttem.

- Te öltél meg, nem emlékszel... kicsi Roxy?

Egy hatalmas lökést éreztem mellettem, a bűze is jobban megérintett, a polcokon lévő tárgyak mind a földre zuhantak a nagyobb fuvallattól. Harry felriadt a hangzavarra, és ő is kémlelni kezdte a földön heverő dolgokat. Szerencsére Mr Holman nem szólalt meg többet, és bűze is elhagyta a szobát.

Egyre biztosabb voltam benne, hogy nem fog minket békén hagyni, addig nem, amíg én Harryék mellett vagyok. Meg kell védenem a családomat!



21 megjegyzés:

  1. Nagyoooooon jóóóóóóóóóóóóóó :)))))) várooommmm a köööövvvitttt :D ♥♥

    VálaszTörlés
  2. OMG! Nagyon jó lett! Várom a következőt! :)) Siess vele!

    VálaszTörlés
  3. de utálom ezt az embert -.-" még itt is meg akarja keseríteni Roxy "nem létező" életét... nagyon jó rész lett tényleg :D sorry h az előző részhez nem írtam csak nem volt időm de imádtam azt a részt is :D sajnálom, hogy nem fejtem ki bővebben a véleményem de megint nincsen időm :( Imádom az a lényeg!! <3

    VálaszTörlés
  4. :oooo <33333 *nem tudok megszólalni csak ugrálok ülve* *--------*

    VálaszTörlés
  5. Fúú de megtépném azt a Jane-t...grrr :@
    Amúgy meg ez az egész wááááááááááááá *------*

    VálaszTörlés
  6. Nem igaz, hogy egy részt megint kihagytam kommenteléssel...
    Az előzőhöz a hozzáfűznivalóm, hogy imádtam. Ez mind. Niall iszonyúan cuki, Harry meg Harry. Én még mindig teljes vállhosszal mellette állok. Nem kell elhinnie, hogy Roxy itt van, az csak fáj neki.

    A mostani rész is tetszett. Komolyan azt hittem, hogy ez egy új csaj, és nem Roxy, meg nem álom. Szóval összezavart. Már éppen akartam óbégatni, hogy há, ő is Roxy. Aztán leesett. Vagyis Holman kizökkentett. Mindenesetre tetszett. Sokkal valósághűbb volt, mint a tinibuborékok +18-as próbálkozásai, amiknek semmi köze a valósághoz.
    És akkor, Holman. Azt hiszem, én vagyok az egyetlen, aki kedveli a karakterét, és szurkol, hogy felbukkanjon. Ne kérdezd, miért, egyszerűen csak igényem van egy gonosz karakterre, ő meg annyira jó, hogy nem akarom elengedni. :-D Remélem a bűzén és a duruzsoló mocsokságokon kívül azért majd előbukik az igazi énje. Az annyira rossz. És úgy szeretem. :-D

    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huh, annyira féltem, hogy sokakat megzavart ez a rész, sőt az álmok talán túl valóságosak, de előtte mindig írom, hogy álom lesz. ezek ilyen plusszok a történetben, viszont néha jelentőségük van.
      Örülök, hogy tetszett ez az erotikusabb rész. :D
      Holman szerepel még, ne aggódj :D

      xx

      Törlés
  7. Szia... :D
    Hát khm.. nem tudom mit is írjak/mondjak erre a részre..
    Tetszett és nagyon cuki volt minden, de azért remélem Hazz nem ilyen perverz és bosszúálló ( :P ) igaziból is.
    Nem tudok most mit mondani, nem igazán vagyok bőszavú egy nagyon szar nap után, de remélem ennyi is elég volt..
    Siess <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát szia :D
      Örülök, hogy írtál, köszönöm :)
      xx

      Törlés
  8. Ez nagyon jó lett*-*
    siess a kövivel <3 *-----*

    VálaszTörlés