2013. október 9., szerda

15.Rész -Kötekedés-

Sziasztok meghoztam a 15. részt, remélem valamennyire tetszik nektek, mert nekem egyáltalán nem. Siettem vele, talán ezért nem. Jó olvasást. :)


"A nagy szerelem sem olyan, mint a versekben. Van a mámor meg a szenvedély, de később csak a fájdalom marad. És az utóbbi sokkal tovább tart."

Niall bocsánatot kért Harryéktől, és azzal az ürüggyel, hogy össze kell takarítania, elküldte barátait. De Harry nem nagyon akart, mindenáron ki akarta szedni Niallból mi volt ez az egész. Úgy láttam rajta mintha hinne a létezésemben, talán kezdi felfogni, hogy tényleg vele vagyok? Ezek ellenére sem hagyta, hogy maradjanak, szinte kidobta őket a lakásból, majd felém lépett dühöngve.

- Ez meg mi a franc volt? - tárta szét a kezeit.

- Nem tudom, lehet én - rántottam meg a vállaimat.

- Tudod mit tettél? A TV nem érdekel, de a gitárjaim! Mind az 5 totálkárosra tört, ezek voltak a kedvenceim! - zúdította rám szavait.

- Ezekre én mindig vigyáztam - szólt halkan Rose, de mikor Niall ránézett ugyanolyan csúnyán mint rám, eltűnt a szobából, még mindig retteg attól, mit gondolhat róla Niall.

- Nézd, sajnálom, de ez a riherongy feldühített!

- Riherongy? Te féltékeny vagy? - bujkált egy mosoly a szája sarkában.

- Nem láttad milyen csinos volt? Biztos azért jött, hogy elcsábítsa Harryt.

- Ne értsd félre, de te már halott vagy, nem mindegy kivel kavar? Ráadásul nem maradhat örökre szingli.

- Kössz szépen! Azt hittem rád számíthatok! De ha te lennél a helyemben te sem engednéd őt el olyan könnyen.

- Jó, igazad van, de lásd be, sokáig ez a széttöröm a dolgokat viselkedés nem fog menni. Harry tovább akar majd lépni, és el kell majd fogadnod.

- Tudom, és szeretném is, hogy boldog élete legyen, másrészről azt akarom, hogy csak engem szeressen.

- Önző kis Roxy, na gyere - megindult felém és átakart ölelni. Nem hiszem el, hogy még mindig nem jegyezte meg, hogy halott vagyok. Direkt csinálja velem.

Keze áthatolt a testemen, amin csak kuncogott. Meglendítettem a karomat, azt hittem nem fog sikerülni, de tenyeremmel tarkón csaptam. Hatalmas nevetésbe törtem ki, pár pillanatig megszeppent, majd ő is nevetett.

A gitár darabjait már nem ilyen vidáman szedegette össze, talán még néhány könnycseppet is elmorzsolt, lehet figyelem elterelésként hozta fel a témát, vagy tényleg érdekelte, de Rose-ról kérdezett.

- Hol van Rose?

- Fogalmam nincs.

- Te tudod miért kísért engem?

- Hát, elmesélte, de lehet jobb lenne ha ő mondaná el - húztam el a számat.

- Szerinted sokszor meglesett mikor fürödtem? Sőt a szobámban is meglesett mikor... - harapta el a mondata végét.

- Mikor Niall? - nevettem.

- Semmi semmi - fordult újra a törmelékek felé.

- Azt tudom, hogy fontos vagy neki - tereltem az előző témáról.

- De miért?

- Kettőt találhatsz, talán azért mert a rajongód volt, te lüke! - ráztam a fejem értetlenségén.

- A rajongóm? Szegény, és mióta van velem?

- Azt hiszem 1 éve.

Ezután kihúzta belőlem, pontosan hogyan is halt meg Rose, elmeséltem neki, hogy követte őt, majd elütötte egy busz. Niall pislogva hallgatta a történetet, mikor végeztem, csak bámult maga elé. Nem szólalt meg másodpercekig.

- De nem hibáztatlak - szólt szomorúan Rose a hátunk mögül. - Én voltam a figyelmetlen, ha nem a rajongásom vezérel, talán ma is élnék.

- Annyira sajnálom, ha...ha tudtam volna, hogy ez lesz. Istenem, megöltem egy embert! - fogta közre két kezével a fejét szegény fiú.

- Niall, ne okold magad! Nem te tehetsz róla! Azért vagyok halálom óta veled, mert megakartalak ismerni. Lehet számodra ez már túl megy a rajongás határain. Sőt, hogyha belegondolunk, őrült vagyok. Bocsáss meg, de ha szeretnéd elmegyek - sétált felénk Rose.

- Hát, nem is tudom, eddig se nagyon zavart, hogy itt vagy. Melyik szobát kéred? - mosolygott Niall.

- Eddig mindig veled voltam - sütötte le szemeit a szőke hajú lány.

- Gondoltam... szóval mindig - jött zavarba Niall, talán az előző beszélgetésünkre gondolt.

Ezután Rose elmesélte, hogy hetente egy két alkalommal meglátogatja a szüleit, akik a város túlsó felében laknak, és még mindig gyászolják szerencsétlenül járt lányukat. Nagyon szomorú lett, mikor Niall a családjáról faggatta, megtudtuk, hogy van egy 4 éves öccse, a szülei pedig nagyon szegények, fizetik a hitelüket, és amióta meghalt, az anyukája nagyon beteges. Nagyon megsajnáltam Rose-t, látszott rajta, hogy magát okolja a történtek miatt, miatta ment tönkre családja, legalábbis lelkileg. Nem sokkal később ketten maradtunk Niallal, Rose ismét elment a szüleihez.

- Én tehetek róla - mondta halkan Niall, ahogy a lány eltűnt.

- Nem felelhetsz minden rajongódért! Nagyon szomorú ami történt, de el kell fogadni. Én sem értek egyet a halálommal, szerinted tudok valakinél is panaszt tenni?

Niall megrázta a fejét, majd szótlanul megindult a szemetes zsákkal a ház elé, hogy kidobja. Mikor visszatért, egy fokkal vidámabb arcot vágott.

- A nagy munka után együnk! - csapta össze a kezeit.

- Niall! - húztam el a nevét.

- Ó, tényleg, te nem tudsz enni, milyen kár! - kötekedett. - Legalább több marad nekem - vigyorgott.

- Szemét vagy! Tudod mennyire hiányoznak az ízek?

- Nem, és tudod most mit fogok enni? - nézett rám, mire megráztam a fejem. - Csirkeszárnyat!

- Fúj, nem szeretem, én inkább combos vagyok - rántottam meg a vállaimat.

A hűtőből elővette a Harryék által hozott Nando's - os csirke szárnyas dobozt, berakta melegíteni, és vigyorogva dörzsölte a kezeit.

- Te éhenkórász!

- Egész nap nem ettem a hülye szellem haverjaid miatt! - mutatott rám.

- Hé! Nem a haverjaim!

- Na kérsz egy harit? - mutatta fel az egyik szárnyat nevetve.

- Dobd ide! - oda sétált hozzám, én kinyitottam a számat, elengedte az ételt, ami egyenesen a földön landolt.

- Mit pocsékolsz? - röhögött hangosan, mire csak megforgattam a szemeimet. - Elmondjam szerintem miért jó szellemnek lenni? - kérdezte mikor abbahagyta a nevetést.

- Na mondd!

- Nem kell WC-re menned, velem gyakran előfordul, hogy éppen kiérek, szóval emiatt már nem kellene aggódnom. Nem lennék éhes, ami nálam nem lenne hátrány, bár lehet hiányoznának az ízek. A harmadik, megleshetnék embereket, például egy jó csajt fürdés közben - vigyorgott.

- Te hülye vagy, és megkérdezhetem miért lenne az neked jó? Mert ugye az - mutattam a férfiasságára. - Nem lenne használható - nevettem, de ő cseppet sem tartotta viccesnek. Az állás 1:1.

Talán egy órán át is szívattuk egymást, a harc vége 4:3 lett, Niall javára, mégis csak ő az élő, előnye van. Kezdett hiányozni Harry, éreztem, hogy mellette kell lennem, meg kell védenem attól a nőszemélytől. Rosszat éreztem vele kapcsolatban, tudnom kellett mit tervez. Ha megbántja Harryt kinyírom! Bár nem tudom hogyan, de halálra ijesztem az biztos.

Izgatottan indultam Harry lakása felé, de ezúttal nem volt kedvem gyalogolni, egy szempillantás alatt ott voltam, tudni akartam mi folyik a lakásban. Mikor átléptem az ajtón, egyből megláttam Harryt és Jane-t a TV előtt ülni. Jane néha-néha lopva Harryre pillantgatott, de Harry csak a képernyőt tudta bámulni, úgy éreztem rajta, hogy feszeng valamiért, végül ő kezdte el a beszédet.

- Valld be, hogy anyám küldött a nyakamra - nézett Jane-re.

- Csak félt téged, amit mostanában tettél magaddal, az nem normális, azt akarta, hogy figyeljek rád, úgy ahogy régen is.

- Ahogy régen? Megcsaltál! Vagy te erre már nem emlékszel? - nézett bosszankodva Harry.

- Annyira sajnálom, de akkor még nagyon fiatal voltam, de talán most adhatnál nekem egy esélyt - mondta halkan. Ez a nő tényleg komolyan gondolta amit mondott? Ráakar tapadni a pasimra, aki két hónapja veszítette el a feleségét? Esküszöm megölöm!

- Na jó, most tisztázzunk valamit! Én Roxyt szeretem, és te aki átvágott, azzal jössz ide, hogy újra összejöjjünk? Te normális vagy?

- Jó, oké igazad van - fordította el tekintetét a lány a TV felé.

- Megegyeztünk pár éve, hogy barátok maradunk, én azt hittem te tartod magad ehhez, de ha nem megy, akár most elmehetsz! - állt fel Harry dühösen.

- Felfogtam! Nem kell hisztizni!

- Jó, örülök neki. Akkor felejtsük el ezt az egészet. Oké? - nyújtotta egyik kezét Harry, mire a lány kezet rázott egy bólintással.

- Hol fogok aludni?

- A vendég szobában, én meg itt a nappaliban, pár napja betörtek az ablakaim a vihar miatt a szobámban, de az üvegesek csak holnapra tudnak kijönni, most be van fóliázva - látszott Harryn, hogy nem az igazat mondta, vagy legalábbis nem azt amit valójában gondolt az üvegek betöréséről.

Alig vártam már, hogy Harry elaludjon és meggyőzzem arról, hogy ennek a cafkának semmi keresni valója nincs itt, lezuhanyzott, de ez alkalommal nem tudtam megállni, hogy ne kukkoljam meg. Talán hatással volt rám az, hogy valószínűleg Rose is sokszor megleste Niallt. És amúgy is, úgy sem tudná meg senki, nem ártok vele senkinek. Csak néztem, ahogy a víz zuhataga sebesen lefolyik tökéletesen kidolgozott testén, ahogy masszírozta bőrébe a tusfürdőt, ahogy magához ért, egy hiányérzetet keltett bennem, bármennyire is szégyelltem magam, rettentően kívántam őt. Azt kívántam bárcsak hozzá érhetnék, bárcsak én lehetnék a víz helyében. Irigykedtem mindenre ami a bőréhez ért.

Kilépett a zuhany alól, gondosan végig törölte magát, talán ennyire szexinek soha nem láttam őt, szinte betegnek éreztem magam, amiért olyan gondolatok forogtak bennem amiknek nem szabadott volna felmerülnie bennem. Perverznek éreztem magam, aki titkon megkukkolja a saját szerelmét. Felvett egy szűk boxert, tökéletes fenekén feszült a vékonyka anyag, imádtam. Fogat mosott, és a nappaliban lévő kanapé felé igyekezett. Lefeküdt, de nekem azon a szűk bútoron már nem maradt hely, ezért kénytelen voltam ráfeküdni, testem az övébe olvadt, soha nem éreztem még olyat, mintha egy test lennénk, szinte éreztem szíve minden egyes dobbanását. Elaludt, majd követtem őt, álmainak vaskos marka hamar elkapott és magával húzott, egy perverz és sötét álomba...



30 megjegyzés:

  1. áááááá imádom gyerekeeek:33 Még tökéletes fenekeee:3 igen amúgy! Az van neki :3 Imádtam:* Hamar kövit

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    úhh,nagyon tetszik :)) Szerintem egy nagyszerű ötlet volt az,hogy Niall láthassa Roxy-t és egyéb szellemeket,mert így végre valaki tudja az igazat (még ha a többiek nem is hisznek neki). Hát ,nem tetszik nekem ez az új csajszika ,aki feltűnt. De a legjobb,hogy nem okoz még veszélyt,mert Harry hűséges,és nem akar ezzel a csajjjal járni :))
    Azért még egy dolgot tisztázzunk : mi az,hogy "remélem valamennyire tetszik nektek, mert nekem egyáltalán nem" ???? Minden rész egyre többet árul el,egyre több izgalmas dolgot tartogat,és egyre jobb lesz. Az elején sokat gondolkodtam,mit tudsz belevinni ebbe a második évadba,mi fontos történhet Roxy-val,ha már meghalt...De te bebizonyítottad,hogy ötletes és kreatív vagy,és hogy egy izgalmakkal és fájdalommal teli második epizódot kreáltál..Gratulálok,és sok sikert a további részekhez is ! :)
    Puszi ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm a komidat, sokat jelent nekem. :) <3
      xx

      Törlés
  3. fuhuhuuu :D <3 Imáádooom <3 <3

    VálaszTörlés
  4. awwww *-* nagyon jó leett!! Jane lekophat. Team Roxy <3 :DDD

    VálaszTörlés
  5. Imádom,imádom erre mást nem tudtok mondani <3

    VálaszTörlés
  6. én csak most tudtam elolvasni,DE nagyon jó :))))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó rész lett! *perverzfej* Remélem az álmot is részletezd majd. :D Jane meg megpusztulhat (bocsánat a kifejezésért) UTÁLOM a csajt nagy betűvel! Várom a következő részt és még mindig jól írsz! ;)

    VálaszTörlés
  8. Úúú..aztaa *o*
    bocsánatot kérek hogy mindig ilyen "értelmeset" írok, de más nem jut eszembe :D
    Várom a kövi részt :)
    Puszi :*

    VálaszTörlés
  9. Imádtam, nagyon tetszett, izgatottan várom az álmot! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, sietek vele ahogy tudok, vasárnapra megpróbálom :)
      xx

      Törlés
  10. Szegény Niall! Annyira megsajnáltam. Először csak a gitárok miatt, de aztán meg azért, mert magát okolta. Ne okolja magát! Ez nem az ő hibája:((

    "Ne értsd félre, de te már halott vagy, nem mindegy kivel kavar?" - igen, egyetértek, de igazából a megfogalmazás miatt volt az egyik kedvencem:D annyira el tudtam képzelni. Kék ing volt rajta, és alatta fehér póló, mint az Our Moment videóban. Hú, de jól nézett ki. Látnod kellene, ahogy kimondja ezt a mondatot:D

    "- Szerinted sokszor meglesett mikor fürödtem? Sőt a szobámban is meglesett mikor... " - úú:DD Milyen realista kép :o Mindenképpen figyelemre méltó:D (tudtad, hogy sajnos rettentő vizuális típus vagyok?)

    "... én inkább combos vagyok" - nem tudom, hogy a mondat megfogalmazását te is poénra vetted-e, de én nagyon jót nevettem:D C O M B O S !!!

    Szerintem éppen Niallnek, nincs szüksége szellemségre, hogy meglessen egy jó csajt:DD Sőt, bármelyik jó csajt elég csak megkérnie, azonnal ledobnak mindent:D Egyébként meg ugyan ez az előny, hátrány is egyben. mert hiába tudja bámulni, mit kezdhet vele? :o nahát:D Szóval most Roxyé a pont:DD

    Ez a rész tele volt olyan mondatokkal, hogy legszívesebben az 50%-át idéztem volna, és megmagyaráztam volna, hogy miért nevettem egész végig:DD Örülök, hogy végül kiderült az is, hogy Rose többször is megleste a szobájában, amikor...khmXD (ez nagyon tetszik:D)

    Jó, hogy Harry egyenlőre nem úgy áll Janehez, bár gondolom lassan ez is megváltozik. Mindegy, még normális. ez a lényeg:D Aztán a végre kicsit komolyabb hangulat ült a sztorira. Örülök, hogy nem kanyarodott el perverz irányba. Hát nem tudom... Az vicces lett volna, de azért mégis örülök, hogy ilyen kulturáltan leste meg:DD
    és a legszebb mondat pedig;
    "Elaludt, majd követtem őt, álmainak vaskos marka hamar elkapott és magával húzott, egy perverz és sötét álomba..." - Nálam az utolsó nyert. Olyan sötét, komor... és annyira árulkodó:D Hát kíváncsi vagyok:DD
    ~xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, facen már megbeszéltük ezt a részt. :D Örülök, hogy ennyi vicces részt találtál benn :)
      xx

      Törlés
  11. Szia. Elõször is inkább azt mondanâm, hogy szgény Niall és Roxy.
    hogy Roxyt miért mondom? Szörnyû lehet azt átélni, hogy az általunk szeretett ember nem lát minket. Végig nézi minden mozdulatát.
    Niallt is sajnálom a gitár miatt, de Rose halála miatt nem kellene hibáztatnia magát :/
    szuper rész volt és remélem ez a Jane eltûnik a kêpbôl habár... nem hiszem téged ismerve :p

    Ui : tulságosan is vizuális típus vagyok szóval ebben a részben számomra volt elképzelni való :p xD
    siess a kövivel! :)) <<<3 :**

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm :) a következő részben lesz mit elképzelned.... khm
      :D
      xx

      Törlés
  12. Meglepetés nálam.. :) http://missadelahun.blogspot.hu/p/koszonom-az-elso-dijamat-pille-cukornak.html

    VálaszTörlés
  13. nagyon nagyon nagyon jó imááádom <3

    VálaszTörlés
  14. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés