2013. szeptember 4., szerda

7.Rész -Ébredj-

Sziasztok. Wow! Rengeteg kommentet kaptam az előző részhez, talán 35 darabot. Nagyon büszke vagyok rátok. Köszönöm szépen, nagyon boldog voltam mikor olvastam a soraitokat. Most tényleg komolyan mondom, ez a rész elég gyenge lett, de talán megértitek a végére miért. :)
 Köszönöm, hogy vagytok nekem. <3

A halál nem a legrosszabb. A legrosszabb a tartós szenvedés, a folytatódó iszonyat.


Néha elgondolkozol mi miért is történik veled. Ki az aki befolyásolni tudja a körülöttünk lévő dolgokat? És ha létezik ez a valaki miért pont úgy alakítja a sorsunkat?

Miért kellett meghalnom? Miért kellett úgy leélnem az életem, hogy alig volt benne boldogság? Másnak miért könnyebb? Ráadásul halálom után is tevékenykedik valaki körülöttem. Miért kínoz? Miért kínzol Istenem?

*

Hiába éreztem kezeit vagy leheletét a bőrömön, nem mertem elhinni, hogy tényleg lát és érez. Ez lehetetlen.

- Fordulj meg, kérlek - hajolt a fülemhez.

- Félek Harry, ez nem lehet a valóság, én... én meghaltam!

Szemeimet szorosan zártam össze ahogy maga felé fordított, fejemet lehajtottam, de Ő sem tétlenkedett, megfogta az állam és felemelte. Minden egyes érintését mélyen elraktároztam magamban. Ha ez csak a képzelet szüleménye, akkor mindig emlékezni akarok rá.
Nem siettetett, hagyta, hogy magam legyek úrrá a félelmeimen. Egyik kezét oldalamon simította végig, másik kezét még mindig államon pihentette. Pillanatokig csak hallgattam lélegzet vételeit, szívem nagyokat dobbant annyira izgultam. Végül átadtam magam az érzésnek, kezeimet meztelen hátán fontam körbe. Szuszogása egyre mélyült, fejemet felemelte majd forró ajkait az enyémre tapasztotta. Szemeimet még ekkor sem mertem kinyitni, viszonoztam a csókját bármennyire is féltem, hogy ez nem a valóság. Hiányzott... annyira hiányzott az érintése, végre érezhettem Őt. Soha nem akartam őt elengedni karjaim közül, bárcsak örökké így maradhatnánk. Csak mi ketten...

- Annyira hiányoztál - suttogta.

- Te is, ha tudnád mennyire.

- Most már rám nézhetsz. Itt vagy velem, ne félj - szólt kedvesen.

Kézfejét végig simította az arcomon, így is biztatva engem. Megfogtam a kezét és ráemeltem a tekintetem. Gyönyörű volt mint mindig, mégis azt hittem elájulok annyira boldog voltam. Tényleg rám nézett, végre nem látott át rajtam. Régen láttam azt a mosolyt ami elterült az arcán, szemeimbe könnyek gyülekeztek, de nem volt helye a sírásnak, végre tényleg együtt lehettünk.

- Ne sírj édesem, végre itt vagy velem és csak ez számít - vigasztalt.

- De Harry, ez nem lehet igaz, én nem térhetek vissza. Valaki játszik velünk...

- Nem számít, csak az, hogy újra együtt vagyunk. Gyere, mindenkinek tudnia kell, hogy élsz! - húzott az ajtó felé.

- Még ne... kérlek... hadd maradhassak veled egy kicsit. Olyan rég óta várok erre a pillanatra, csak egy napot várj, kérlek.

Nem szólt egy szót sem csak elmosolyodott, magához húzott, mélyen belenézett a szemembe, majd újra megcsókolt. De sokkal szenvedélyesebben mint előtte. Önkéntelenül fontam karjaimat a nyakára, szorosan tartottam, nem akartam Őt elengedni. Azt a kis helyet is megszüntettük magunk között ami volt, érezni akartuk egymást.
Könnyedén felkapott az ölébe, lábaimat dereka köré kulcsoltam. Pillanatokkal később gyengéden lerakott az ágyra, egy másodpercre sem váltunk el egymástól, érezni akartam mindenét. Végre az enyém lehetett, minden emberi öröm újra elevenen cikázott bennem. Nem tudtam hogyan lehetséges, de abban a pillanatban nem is érdekelt. Csak Ő...

*

- Olyan kihalt minden, hova tűntek az emberek? - kérdeztem tőle, miközben a Temze partjára tartottunk.

- Biztos alszanak, már este van. De kit érdekel? Az a lényeg, hogy mi együtt vagyunk - megszorította a kezem, majd ismét az útra koncentrált vigyorogva.

Fura volt, hogy alig láttunk egy lelket is az utcán, de igaza volt Harrynek, minden más felesleges ha együtt vagyunk. Nem sokára megálltunk a parkolóban, majd kézen fogva indultunk el a nyár végi kellemes időben a parton. Még mindig alig hittem el, hogy mindaz ami történik az a valóság. De éreztem Őt, és tényleg látott.

- Láttam mit tettél magaddal miután.. meghaltam. Mindig veled voltam, ezt jó ha tudod. Nagyon féltettelek - törtem meg a csendet.

- Tudom, hogy nem volt helyes, de máshogyan nem tudtalak elfelejteni. Fájt, hogy nem voltál velem. De ígérem most már minden a régi lesz. Itt vagy velem és ezután minden tökéletes lesz.

- Szeretlek, nagyon nagyon... - néztem a szemeibe.

- Én jobban - suttogta a fülembe, mire csak elmosolyodtam.

*

Haza érve Harry megéhezett, mikor ezt megemlítette nekem is korogni kezdett a gyomrom. Régen éreztem már ezt. A hűtőben találtunk egy egész doboz csirkecombot, mind a ketten meglepődtünk.

- Úgy emlékeztem semmi sincs a hűtőben - szólt Harry.

- Biztos Niall volt, nem akarta, hogy éhen halj - nevettem.

Azon nyomban neki is láttunk a combok elpusztításának.

- Hmm ez isteni. Nem tudod milyen érzés egy hónap után enni. Annyira hiányoztak az ízek - beszéltem teli szájjal, mire Harry csak kinevetett.

- Roxy, kérdezhetek valamit? - nézett rám komolyan.

- Persze.

- Milyen... halottnak lenni?

Meglepődtem a kérdésén. Ezen eddig még én sem gondolkoztam el. Annyira fura volt a helyzet, tegnap még szellem voltam, ma már ismét ember, egyre jobban bűzlött nekem ez az egész.

- Hát, fájdalmas - nyögtem ki végül.

- Fájdalmas? - nézett rám értetlenül.

- Igen. Hiába haltam meg, szenvedtem. Itt voltam veled, és nap mint nap láttam mit teszel magaddal. Segíteni próbáltam, de te nem hallottál meg. Előttem tetted tönkre magad. Minden miattam volt és ez fájt. Fájt azt látni, hogy szenvedsz...

- Sajnálom - sütötte le a szemeit.

Ezután csendben ettünk tovább, nem hozta fel többé a témát, talán elgondolkozott azokon a dolgokon amiket tett.

Lassan vége volt a napnak, olyan gyorsan eltelt. Ha vele vagyok minden olyan hirtelen elmúlik. Vele repül az idő.
Beálltuk a zuhany alá, percekig csak folyattuk magunkra a vizet egymást nézve. Gyönyörű volt minden pillanat amit vele tölthettem. A víz cseppek izmos testét sebesen szántották végig. Tökéletes volt. Átöleltem őt, az sem érdekelt, hogy egymáshoz tapadtunk, sőt bárcsak így történne, akkor soha nem kellene tőle elválnom.

Belebújtam egy selyem hálóingbe, majd Harry mellé az ágyba.
Fejemet meztelen mellkasára hajtottam, hallgattam egyenletes szívverését. Kezeimmel átöleltem Őt, minden pillanatot magamba szívtam, nem akartam elfelejteni. Soha. Egy idő után megnéztem, hogy alszik-e, aggódtam...

- Nem tudsz aludni? - kérdezte.

- Harry... úgy félek. Félek attól, hogy ez nem a valóság. Félek, hogy reggel már nem fogsz engem látni. Nem érinthetlek meg.

- Ne aggódj, ha kell egész este nem hunyom le a szemeimet. Nézni foglak. Vigyázok rád - mosolygott.

- Ígérd meg, hogy látni fogsz - összezártam a szemeimet, hogy ne törjenek elő a könnyeim. - Kérlek.

- Ígérem.

Jó éjt csókot lehelt ajkaimra, majd lenyugodtam ahogy simogatta a fejem, féltem elaludni, féltem, hogy mindez csak álom volt...

*


Reggel hangos telefoncsörgés ébresztett fel. Nem nyitottam ki még a szemeimet, csak a másik oldalamra fordultam.

- Harry vedd már fel - dünnyögtem.

Másodpercekkel később beleszólt a telefonba.

- Ébresztő! Itt vannak a srácok is! Már itt vagyunk az ajtód előtt - hallottam Liam hangját a vonal túlsó végéből.

- Mindjárt megyek, egy perc, addig gyertek be, van kulcsotok nem? - válaszolt álmosan.

Kinyitottam a szemeimet, de nem a hálóingem volt rajtam, ugyanaz a ruha amiben nap mint nap bolyongok. Megijedtem, Harry rám sem nézett, pedig azt mondta vigyázni fog rám.

Újra szellem voltam, nem értettem a körülöttem lévő dolgokat. Mi volt ez az egész?
Hadonásztam előtte de semmi jelét nem adta, hogy lát engem. Felkapta magára a ruháit, majd megindult az ajtó felé, de én még mindig előtte próbáltam felhívni magamra a figyelmet mikor sietve átlépett rajtam. Akkor tudatosult bennem igazán, hogy ami történt az nem volt igaz.

Utána siettem, a nappaliban ott volt az össze fiú. Próbáltak magukra mosolyt varázsolni, féltek Harry reakciójától. Mostanában nem volt beszámítható.

- Jól vagy haver? Olyan... nyúzottnak tűnsz - ölelte át elsőként Louis.

- Persze, csak... csak volt egy fura álmom. Nem lényeges. Ráadásul Taylor is betoppant az éjszaka közepén. De kidobtam...

- Roxyval álmodtál? - kérdezte félénken Liam.

- Igen... visszajött hozzám. Olyan... olyan szép volt... - érzékenyült el Harry.

Szóval egy álom, egy olyan álom amit mind a ketten megéltünk. Emlékszik arra amit mondtam neki? Elhitte, hogy vele vagyok akkor is ha nem lát? Vagy csak egy álomnak fogta fel az egészet?

Azt hittem van remény, rájöhettem volna hamarabb is, hogy ez csak a képzelet szüleménye volt. De mégis hogyan tudtam álmodni, ráadásul úgy, hogy Ő is ugyanazt álmodta? Meg kell tudnom mi ez az egész...


43 megjegyzés:

  1. Óóóóóó. xd pedig azt gondoltam h ember lett xd na ne már xd.:DDD
    nagyon jó rész lett*-* Istenien írsz! Fantasztikus*-*:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit könnyű lett volna ezt írnom, de mivel még nagyon az elején vagyunk ilyen még nem jöhetett szóba.. :)
      Köszi xx

      Törlés
  2. Ne máááááááááár! Azt hittem sikerült, pedig úgy megörültem! :( De nagyon jó rész lett, siess a kövivel!xx

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóó lett.Siess a kövivel.:)

    VálaszTörlés
  4. NEEEEEE!!!!!! ez komoly??! What the hell??! Mi a...?? SZilvi ne már!!!!!
    ez fájt nagyon fájt.!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De Mady!!!! Úgy látom túl könnyen átlehet titeket 'vágni'. Én is örültem volna, ha végre happy end van, de még nagyon az elején vagyunk...talán majd egyszer eljön az is amit ti akartok. :) Addig is maradjatok velem.
      xx

      Törlés
  5. Wííí:)) imádom <3 annyira széép. csak Roxy éledjen már fel!xdd jó tudom,hogy ez nem lehetséges...de akkor is:)

    VálaszTörlés
  6. áááááá pedig azt hittem Roxy visszatér :((( nemáááár :( :D egyébként nagyon jóóó rész volt megint :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.
      Ezek az álmok talán többet is fognak jelenteni, mint ahogy most hiszitek... talán valaminek a kezdete? :)
      xx

      Törlés
  7. MIÉÉÉRT???
    Eszti reakció miközben olvasom: *A tollbetét lóg a fülemböl!* El olvasom h csak álom. Akkortát rántok rajta h be ment az egész tollbetét._.... BAKKER!!! NEMÁÁÁRR Annyira sajnálom szegényt!:c továbbra is csodálatosvagy! Így tovább!:**♥3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan betoltál egy betétet a füledbe? Remélem nem lett bajod :O
      Köszönöm szépen a szavaidat, de legközelebb tegyél el mindent amivel árthatsz magadnak, ne miattam essen bajod. :D
      xx

      Törlés
  8. SZia tök jó rész, csak kár, hogy Roxy nem lett újra ember!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon joo lett:) es persze ne maaaaar:D siess a kovivel;)

    VálaszTörlés
  10. Naggyon jóóó lett :)) De a végét megkönnyeztem :'( siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bár nem lett olyan megható mint terveztem, mégis örülök, hogy kicsiit megkönnyezted.
      köszi <3
      xx

      Törlés
  11. Ne!!!!Miért csak álom???!!!Itt haltam meg !!!ó hogy basszus már!!!!!Ugye nem fogsz tovább kínozni és véget vetsz ennek az egésznek??Ugye???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El kell keserítselek még lesz pár rész a végéig, és addig még sok izgalmat tervezek. Remélem azért tetszeni fog.
      xx

      Törlés
  12. ÍÍÍÍÍ...Istenem..még,hogy nem lett jó..eszméletlen..Szilvi,te NEM tudsz gyengét írni..SOHA!:)Várom majd a folyit.Bevallom nem hittem volna,hogy csak álom..de így izgalmasabb lesz..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, azt hittem több ember előtt lebukom, hogy ez csak álom, túl könnyű lett volna most Roxyt élővé varázsolni, de örülök, hogy megleptelek titeket. :)
      xx

      Törlés
  13. Szia :) nem tudom miért szólod le a magad munkáját, de tudom hogy milyen ez...
    most nem készültem neked valami hosszú prezentációval, de igyekszem!
    Most nem könnyeztem meg, de hát tudod, hogy nem vagyok az az érzelgõs fajta... :/
    nagyon szuper lett, tetszett minden egyes betû... :)
    olyan elhihetõ volt, hogy Roxy él, de persze tudtam, hogy nem lehetséges, mivel akkor hogyan is tudnàl minket csigázni :p
    Akkor is tetszett, és.a sejtésem, mint mindig most is bevált!!!
    tényleg siesssssss :* *---*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Mindenki a saját munkájával nincs megelégedve, de most tényleg ezzel a résszel egyáltalán nem békültem ki. Elég silány lett. De ha tetszett nektek, akkor nem érzem magam olyan szarul. :)
      Köszi
      xx

      Törlés
  14. áááháá! Tudtam,hogy csak álom! :( Nagyon siess a következővel! Engem nagyon érdekel,hogy hogyan történt! Szóval szuper lett és tényleg siess! <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és örülök, hogy te is sejtetted ezt a kis turpisságot. :)
      xx

      Törlés
  15. Ne már...
    Pedig már úgy, de úgy drukkoltam! Minden Harry iránti ellenszenvemet sutba dobtam az elmúlt hetekben, és ez a hála? :-D

    Amúgy meg kapuztál, mert azt mondtad, ez nem lesz annyira jó rész, csak nyálazva húzod az időt. Nem is igaz, mert ennek így kellett kereknek lennie. Hgy találkoztak. Hogy igazinak tűnt.
    Bár, amikor néptelen volt minden, meg csk úgy mászkáltak a semmibe, az gyanús volt, de annyira elvitt a romi helyzet, hogy tojtam rá. Nem kellett volna, az árulkodó jel volt.

    Még az óra csengésénél sem volt semmi... Persze ott lebegett végig a levegőben, hogy ez nem lehet igaz, mert Roxy annyira halott, hogy nagyon, ennél jobban már nem lehetne, ami bosszantó tény. És bizonyítéka annak, hogy nem lehetett valóság semmi. De miért kellett behúzni a csőbe?? :-D

    Ja, és akkor ez az álom dolog. Mert ugye ez álom volt. de egy szellem hogy alszik? Álmodhat? Vagy ő akkor már dimenziókat is ugrik? Ez szerintem olyan dolog, amit érdemes boncolgatni. Az ötlet baromi jó, csak olyan groteszknek, elképzelhetetlennek tűnik, hogy egy szelle alszik. Minek?
    De ha meg tényleg ennyire tud császkálni térben, időben, mindenhogy, akkor meg egy új képesség, amiről eddig nem tudott. Bemutathat Rosenak, ez sokkal menőbb, mint tárgyakat röptetni! :-D

    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, hát muszáj volt egy kis csavart bele vinni. Azért annyira nem utáld Harryt. :D

      Nem kamuttam tényleg gyenge lett. :D

      Örülök, hogy észrevetted a kis jelzéseket amik arra utaltak, hogy ez nem lehet a valóság, sőt az is kis jel volt, hogy Harry túl könnyen túl tette magát ahon, hogy Roxy mellette van, álmodott így nem érdekelte, hogyan de mellette volt a szerelme.

      Ezt a szellem álmodik dolgot még jobban kifejtem a kövi részben, remélem sikerül úgy megfogalmaznom, hogy értsétek. :) Ja igen Roxy ezzel előnyre tett szert...közvetlenül tud az emberekkel kapcsolatot létesíteni, Rose elbújhat. :D

      xx

      Törlés
  16. Istenem... Először is. Ez egy nagyon cuki rész volt, és pontosan úgy alakult, ahogy elképzeltem:D Gyönyörű. az egész napot együtt töltötték, aztán. Nos. Mégsem.

    Egyenlőre nem is tudom, hogy mit mondjak... Tudod. megmelengette a szívem, mikor combot találtak a hűtőben:D Egyszerűen imádtam, ahogy Roxy előadta, hogy a szellemek nem tudnak enni. Meg azt, ahogy Harry fejére olvasta a bűneit:DD Önző Harry! Roxy egyébként is szenved és még azt is néznie kell, ahogy ő tönkreteszi magát.

    Az elejénél Harry annyira édes volt, hogy ha Niall nem vette volna el az eszem már korábban, biztos beleszerettem volna:D Már ott kiakadtam, amikor még csak szuszogott:DD

    Az üres utcás jelenet kifejezetten tökéletes volt. Egy utalás, egy nem konkrét jel. Mégis olyan fura, de ki gondolná, nem igaz?:DD Még a "biztosniallraktaodaakaját" jelenet is hihető volt:DD Annyira jellemző lenne:D A legédesebb rész díjat ma mégis az a rész nyerte, mikor;

    "- Ígérd meg, hogy látni fogsz - összezártam a szemeimet, hogy ne törjenek elő a könnyeim. - Kérlek.

    - Ígérem." - Szegény Harry örült volna legjobban, ha reggel újra láthatja... aj. milyen kár értük. vagy mégsem? annyira jó ez így.

    A végén még majdnem hihető volt, hogy felkel és talán ott lesz. Bár Harry hangjában mintha hallottam volna, hogy szomorú... (igen, az élénk fantáziám:DD) A fiúk erőltetett mosolyát is ugyanígy elképzeltem, és a szomorú hangulat ellenére is elég vicces volt:DD (ezek mindig megnevettetnek valahogy)

    Egyre jobb ez így, és mindig úgy várom már a következő részt:DD
    ~xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszi :D ha neked gyönyörű volt ez a rész, elhiszem.

      A comb...igen...csak miattad írtam bele, tudtam, hogy tetszeni fog.
      Jaj ez a Harry, ugye milyen édes? Nem lehet nem szeretni :D

      Látom te is vetted az utalásokat, örülök neki. :D

      Az ígérem jelenetet direkt írtam ilyen....érzelmesre,gondoltam hátha valakit meghatok vele. :D

      Köszi, hogy írtál :)
      xx

      Törlés
  17. Hjajj.... :( Nagyon jó. Imádom. Hozd hamar a kövit, nagyon kiváncsi vagyok. Mindig bekönnyeztem.... :(
    puszi :*

    VálaszTörlés
  18. Áhh..tudtam, hogy ember nem lehet megint, de hogy pont ugyan azt álmodták! Ezt nem gondoltam volna! Nagyon jó lett! Imádom!*-*♥
    Siess a következővel!!!
    xx, -diush-

    VálaszTörlés
  19. őszintén szólva utáltam ezt a részt, de hogy is imádtam. hozd a kövit ahogy csak tudod.

    VálaszTörlés