2013. augusztus 8., csütörtök

3.Rész -Ígérem-

Sziasztok! Már itt is a 3. rész. Ha elolvastátok, hagyjatok magatok után komit vagy pipát. :) A szerkesztős versenyre jövőhét vasárnapig jelentkezhettek, eddig három ember küldte el, szóval várom a képeket. :) 

"Senki sem tudja milyen az,
mikor rátalálsz arra az emberre,
aki a világot jelenti,
aztán elveszíted."

 

Rám nézett, zöld írisze azt a helyt vizsgálta ahol álltam. Annyira megörültem, hogy meghallott, odafutottam hozzá és újból beszélni kezdtem neki.

- Figyelj Harry! Nem szabad megtenned. Itt vagyok veled, látlak. Érted?

De Ő nem figyelt rám, még mindig kapkodta a fejét, majd hajába túrt idegesen.

- Megőrültem - suttogta maga elé. - A hangját hallom a fejemben! - mondta ki a szavakat idegesen.

- Harry nem őrültél meg, itt vagyok! - próbáltam megérinteni, de minden alkalommal hiába.

- Együtt leszünk nemsokára, nem állhat az utamba senki! - mondta hangosabban.

Kinyitotta az autóját, szélsebesen pattant be az ülésbe, pillanatok múlva már száguldozva haladtunk a forgalmas utcán.

- Harry ne csináld! - ismételtem el már századjára.

Annyira dühös voltam magamra. Én miért nem tudok kommunikálni vele? Miért vagyok ilyen szerencsétlen? Ráadásul valahogy meghallott, hogyan csináltam? Bárcsak tudnám a trükkjét.
Idegesen szorongatta a kormányt, ordított ha nem engedték útjára. Mindenki ellensége volt azokban a pillanatokban. Tehetetlenül néztem ahogy arcán gördültek le könnyei. Arra gondoltam bárcsak megállíthatnám Őt, de hiába beszéltem hozzá, mintha csak a falnak beszéltem volna. Fél óra múlva megálltunk London egyik kietlen részén. Soha nem jártam még itt, elhagyatott volt, tele régi raktár épületekkel. Egyre idegesebb lettem, mit tervez magával Harry, bíztam benne, hogy csoda fog történni és meggondolja magát.
Kinyitotta a kesztyű tartót, és előhúzott belőle egy fegyvert.

- Harry ez honnan van? Mégis miért? És mikor? - tettem fel neki kérdéseimet, de nem kaptam választ.

-Most vége lesz minden szenvedésemnek - emelte halántékához az életet kioltó eszközt. - Tudod Roxy az életem voltál, a világon mindenkinél jobban szerettelek. Nem élhetek úgy, hogy nem vagy velem. Szükségem van rád. Bármit megtennék, hogy veled legyek most. Bocsáss meg nekem, tudom, hogy azt mondtam várok rád amíg kell, de túl gyenge vagyok. A szívemben az üresség egyre jobban kitölti a helyet, nélküled nem bírom. Szeretlek.

- Harry ne tedd! -ordítottam olyan hangosan ahogy csak bírtam.

Ő összeszorította a szemeit, kibiztosította a fegyvert, az a kattanás visszhangzott a fejemben. Tennem kellett valamit. Összpontosítottam minden erőmet abba az egy érintésbe, kétségbeesett voltam, féltem. Kézfejemet lassan simítottam végig puha arcbőrén. Ő odakapta szabad kezét és felém fordult. Nem látott, kezeivel felém nyúlt, áthatoltak rajtam.

- Itt vagyok Harry - szóltam ismét.

-Roxy te vagy az? Tényleg hallak? Vagy megint a képzeletem játszik velem?

- Igen, veled vagyok minden pillanatomban. Mondd, hogy hallasz! - szinte könyörögtem.

- Tényleg megőrültem, hallom a hangját a fejemben. Ez nem lehet! - csapott egyet a kormányra a fegyverrel. - Bárcsak igaz lenne, annyira szeretnék melletted lenni. Hiányzik az ölelésed, az illatod, a csókjaid - suttogta.

- Ne tedd! - ordította egy külső hang. Mind a ketten az ismerős hang irányába fordultunk. Louis és Niall futottak a kocsi felé. Harry hirtelen a fejéhez szegezte a fegyvert és ziháltan kapkodni kezdte a levegőt.

- Ne gyertek közelebb! - kiabálta. - Miért követtetek? Húzzatok haza!

-Megőrültél? Nem teheted ezt magaddal, és velünk sem! Mi szeretünk téged! - ordította magából kikelve Niall. - Ha Roxy most lát téged biztos nagyon szomorú, szerinted ezt akarja odafentről nézni? Azt akarja, hogy megöld magad miatta? Ezért halt meg? Ne légy önző Harry! Ő is azt szeretné, hogy boldog legyél! Tedd le a pisztolyt!

Soha nem beszélgettem Niallal komolyan, azt hittem Ő nem olyan akit érdekel ez a fajta cseverészés.  Sajnos ebben a helyzetben kellett rájönnöm mekkora szíve is van, mennyire felnőttesen kezeli a dolgokat. A remény lángját lobbantotta fel bennem újra, szavai talán képesek lesznek Harryt leállítani.

-Nem akarom Roxyt bántani! - szorította ökölbe egyik kezét majd dühösen kapta a homlokához.

-Akkor add ide nekem a fegyvert - szólt Niall.

Louis és Ő már a kocsinál álltak, Niall előrenyújtotta a kezét, várta, hogy Harry odanyújtsa neki a tárgyat. Közben én ide- oda kapkodtam a tekintetem a két fiún. Harry ujját néztem, nehogy elsüljön a fegyver, majd Niallra aki egyre közelebb került hozzánk. Féltem Harry nehogy valami hülyeséget csináljon, nem akartam, hogy a fiúk is veszélyben legyenek Harrytől.

- De egy pillanat alatt vele lehetnék. Tudjátok mit érzek idebent? - tette egyik kezét a szívére, elhallgatott pár másodpercre, majd folytatta. - Fáj... éget, hiányzik. Ha arra gondolok, hogy nincs velem, azt kívánom bárcsak utána mehetnék, és az egyetlen megoldás ha én is meghalok. Nem bírom nélküle.

- De előtted áll az élet! Hidd el jobb lesz az idő múlásával. A szívedben mindig ott lesz neked, azt szeretné ő is ha boldog lennél.Gondold meg - tette le kezeit Niall.

- Harry, igaza van, ne csináld - csillogott Louis szeme.

- Szeretlek - suttogtam a fülébe.

A pisztolyt az anyós ülésre dobta ahol ültem, Niall és Louis megkönnyebbülten sóhajtottak fel, úgy ahogy én is. Harry kiszállt az autóból és megölelte barátait.

- Annyira hiányzik - mondta akadozva.

A fiúk némán ölelték, Niall szemeiből is kibuggyant egy könnycsepp. Percekig csak szorították Harryt magukhoz. Igazi jó barátok, akik remélem képesek lesznek megállítani Harryt. Nem teheti ezt magával, halála nagy port kavarna, ráadásul minden egy egyszerű lány miatt lenne. Nem szabad megtörténnie.
Louis elrakta Harry közeléből a fegyvert, majd Ő vezette haza Harry kocsiját. Niall Louisé-val ment haza. Egy szót sem szóltak az út alatt, Harry velem ült a hátsó ülésen. Fejét az üvegnek támasztotta és becsukta szemeit. Tudtam, hogy rám gondol. Ha tudná, hogy én is minden pillanatban Ő rá, sőt mellette is vagyok. Annyira lehetetlen a helyzetünk, itt vagyok mellette és nem segíthetek neki, nem mondhatom neki azt mennyire szeretem.

*
Egy órával később már újra a házban voltunk. Harry az ágyán feküdt, a többiek Zayn, Niall, Louis és Liam némán figyelték Őt.

- Kimennétek egy pár percre? - kérdezte a fiúktól Liam.

Bólogattak, majd felálltak a helyükről, de mindegyikük szomorú kifejezéssel sétált ki a szobából.

- Mit akarsz? - szegezte neki a kérdést Harry, amióta haza jöttünk senkivel sem beszélt.

- Azt hiszed csak neked hiányzik? Azt hiszed csak neked fáj, hogy nincs velünk? A testvérem volt! Jobban szerettem mint az életemet, még sem ölöm meg magam, bármennyire is ezt tenném legszívesebben! Gondolkodj Harry! Roxy sem szeretné, hogy feladd, bármennyire is kilátástalannak gondolod a helyzeted, feltudod fogni mi lenne ha meghalnál? Lányok százai, vagy kitudja mennyien követnének téged! Ne csak magadra gondolj! Itt vagyunk neked és segítünk - halkult el a végére, talán észrevette, hogy nagyon kemény volt Harryvel.

Harry csak nézett maga elé, kezeit tördelte idegesen, Liam mellé ült és megfogta azt. Sírni kezdett és átölelte Harryt.

- Minden rendbe fog jönni. Nem hagyhatsz el minket, szeretünk - suttogta Liam.

- Tudom, én is titeket, de nem bírom elviselni azt amit a szívemben érzek, ráadásul a hangja visszhangzik a fejemben. Beleőrülök a hiányába.

- Ígérd meg, hogy nem csinálsz semmi butaságot! Ígérd meg! - néztek egymás szemébe.

- Ígérem - fordította el Harry a fejét.

Liamet meggyőzhette ez az egy szó, mert ismét átölelte Harryt. Én is melléjük ültem és átkaroltam őket, nem érezték úgy ahogy én sem, mégis jól eső érzés futott át rajtam, a szeretet.
Arra gondoltam, hogy soha többé nem érezhetem érintésüket, soha többé nem ölel meg senki sem. Hirtelen a magány gondolata söpört rajtam végig. Hátráltam pár lépést az előttem elterülő látványtól, és néztem ahogy Harry keserűen mosolyog. Talán tényleg igazat mondott és soha többé nem próbálja meg újra megölni magát.
A szemem sarkából észrevettem, hogy már nem hárman vagyunk a szobában, hirtelen azt hittem valamelyik fiú jött be észrevétlenül, de nem. Odakaptam a tekintetem és megláttam Őt, ott állt hófehér ruhában, arany színű fürtjei lágyan omlottak vállára, mosolygott rám úgy ahogyan régen is.

- Szia Roxy - szólalt meg végül.

40 megjegyzés:

  1. óóó de jóóó:'oo kövit.:33:DD♥

    VálaszTörlés
  2. Hihi első komizóó:3 IMÁDOM ÉS ZSENIÁLIS!!!!♥♥

    VálaszTörlés
  3. Mona*----* nagyon jó rész lett!
    És Harry..húha.:S <3

    VálaszTörlés
  4. Jézus jézus.. :D
    Hát az egész nagyon nagyon jó volt.. azt hittem Harry tényleg megöli magát, de végül is, akkor mi értelme lenne a második évadnak, ha a főszereplő megöli magát :)
    A végén azt hittem Harry beszél hozzá, de rá kellett jönnöm az okos fejemmel hogy Mona az!!
    Nagyon jó, nagyon siess :* :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, inkább csak a frászt akartam rátok hozni, remélem valamennyire sikerült... :)
      xx

      Törlés
  5. uristeeen!!! mért a legjobb résznél? :o wááá!!

    VálaszTörlés
  6. OMG!!!! Imádom!!! nagyon jó lett és nagyon ügyes vagy!!! Egyszerűen imádom!!! Gyönyörűen írsz! Nem egyszer kapott el a sírhatnék! Tényleg egyszerűen imádom!!!

    VálaszTörlés
  7. Bocsi az előző komimat töröltem mert baromságot írtam benne. De most akkor mondom hogy nagyon jó lett és remélem hogy Mona lesz az. Siess lécci a kövivel! :)xx

    VálaszTörlés
  8. nagyoon jóó lett! Várom a következő részt! És az a lány a végén Mona lett volna? Siess a következővel,nagyon várooom! :) *.* ♥

    VálaszTörlés
  9. "Hirtelen a magány gondolata söpört rajtam végig." - igen, ez határozottan úgy működik, ahogy kell. Szerintem végre rájöttél, hogy mit akarsz. Határozottan kezdem érezni, ahogy alakulgat a történet. annyira megható. Nagyon jó rész lett.

    Ugye az akire gondolok?!! Mert gondolok valakire... Igen. Rá.

    Harry meggondolatlan húzása megijesztett, bár milyen mókás lenne már, ha ő is szellem lenne és találkoznának:DD Bár az sem jó. Á. Szegények.

    Örülök, hogy a hős megmentők megérkeztek!! Niall és Louis... Már kezdtem kétségbe esni, hogy mi lesz így.

    Az a baráti beszélgetés Liammel, gyönyörű, ahogy mindketten szenvednek. Megvan a maga hangulata. Olyan szomorú és sötét az egész sztori, és nekem pontosan ezért annyira tetszik:D
    Minden résszel csak újra bebizonyítod, hogy jobb a másiknál.

    Ja és nagyon jó Harryt szenvedni látni. Már nem azért, mert gonosz vagyok vagy nem szeretem. Nem. Azért, mert ez így olyan kis aranyos. Látni azt a szeretetet. Ez igazi, nem csak olyan nyálaskodás... Nem csak egy egyszerű romantikus történet. Harry szenved, mert szeretett, de nincs többé az a lány, akit szeretett. Ez szörnyű, mégis csodálatos dolog!
    (Milyen elvont vagyok...)
    ~xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, próbálok a segítségeddel jó részeket írni :D
      Azért jó Harryt most szenvedni látni, mert később megvigasztalhatom...
      Nem vagy elvont :D
      xx

      Törlés
  10. Ez ez huhhh :D beleizadtam h mi lesz

    VálaszTörlés
  11. ez nagyon jó rész volt, mint mindig de, remélem HARRY nem próbálkozik meg megint az öngyilkossággal.

    VálaszTörlés
  12. Annyira jó :) Pár nappal ezelőtt újra elolvastam az első évadot, olyan furcsa hogy Roxy meghalt :( szegény Harry-t nagyon sajnálom :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia, tényleg elolvastad? dejóóó :) köszi
      puszi

      Törlés
  13. tök jó rész hozd a kövit, és remélem mona lesz.

    VálaszTörlés
  14. Mona lesz szerintem. Talán most õ is egy kicsit boldog lesz:) úristeeeen!!! Csak ne találkozzon Mr. Holmannel bár az a férfi nem a menybe került az biztos. De úgysem tudnak találkozni??! remélem nem!! Ha van idōd kérlek nézz be hozzám az én blogomba és kommentelj kérlek:)) és köviiit!! Pill és linkelem:)) :* puszii

    VálaszTörlés
  15. http://justinbieberandlizzycherry.blogspot.hu/?m=1 tessék a blogom:)) am aki olvassa Szilvin kívül azt is szívessen várom kommentjét és örülnék ha több is érkezne:) köszönöm azoknak akik fáradnak benézni:)) puszii:* mindenkinek:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rendben, ha lesz időm benézek, de így is sokan kérnek, hogy olvassam el a blogjukat, szóval nem ígérek semmit. :)
      xx

      Törlés
  16. Annyira imádom ezt a blogot. <3 Kedvencem. Ha találkozni fogok élőben Harryvel, tuti,hogy elfogom sírni magam, mert eszembe fog jutni ez a blog. :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) örülök, hogy a kedvencednek mondod.
      Ha találkoznék Harryvel én is bőgnék az tuti :D
      xx

      Törlés
    2. Jövőre megyek Londonba koncertjükre <3

      Törlés
  17. Bocsi, hogy csak most írok! Amikor kiraktad a részt egyből elolvastam telefonról, de onnan nem tudtam kommentet írni és csak most lett annyi időm, hogy ide jöjjjek!
    Imádom! Csodálatos egy történet és meg kell, hogy mondjam...nagyon féltettem Harry-t! Örülök, hogy ilyen barátai vannak és hogy végül nem történt semmi!
    Remélem ő az...bár már tudom! :D de amíg nincs új rész semmi se biztos..! :))
    Siess a következővel!
    xx, -diush-

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia semmi gond :)
      Sietek ahogy tudok, és köszi a komit :)
      xx

      Törlés
  18. Szia :) Ne haragudj,de csak tegnap este óta kezdtem olvasni a blogod, és rájöttem mit hagytam ki :D.Imáádom♥
    Siess a köviveel :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia dehogy haragszom, sőt, nagyon örülök, hogy olvasni kezdtél. :) Pusziii, holnap lesz új rész ha minden a tervek szerint hala. :)
      xx

      Törlés