2013. július 20., szombat

Epilógus

 Sziasztok VILÁG LEGJOBB OLVASÓI. Elérkeztünk az epilógushoz, nagyon hiányozni fog nekem ez a történet. Nagyon a szívemhez nőtt, úgy mint nektek is, ahogy a kommentekből kiderült. És ennek nagyon örülök. Mikor elkezdtem ezt a blogot fogalmam nem volt, hogy 119 rendszeres olvasóval fogom befejezni. Egy kicsit büszke is vagyok emiatt magamra (de csak egy kicsit). Rengeteg kommentet kaptam tőletek amit szívből köszönök. Összesen 1008 kommentet kreáltunk, ennek persze enyém a fele. :D A 68000 kattintást is nektek köszönhetem. Sőt nem egy versenyen dobogós helyen végeztem, az egyikben a Ti segítségetekkel lettem az 1. 
Visszatérve a történethez, nagyon sajnálom, hogy ennyien sírtatok, viszont örülök is neki, mert ez volt az eredeti célom, olyan történetet átadni nektek, ami megérint. Egy olyan sztorit találtam ki amit már az elején tudtam, hogy nem happy end-del fog végződni. Remélem mindenki eltudta fogadni a végeredményt, de fogadjátok el, az élet nem fenékig tejfel, és ezt ezzel a bloggal szerettem volna bemutatni. Tudom voltak benne eltúlzott részek, de remélem élveztétek és sokaknak örömet okoztam mikor olvastátok. Nekem az lenne a legnagyobb boldogság, ha egyszer 1 év múlva ideírnátok nekem, hogy újra elolvastátok, azt hiszem ez mindennél többet érne nekem. De nem dumálok tovább, olvassátok az epilógust, és nézzétek meg a búcsú videót a linkre kattintva, valamiért nem teszi közzé videó formájában, kommentelni ne felejtsetek el. Imádlak titeket. (A KVÍZ JÁTÉK KÉRDÉSEIT HOLNAP HOZOM)


A temetése után senkivel nem akartam beszélni, felrohantam a szobájába, egyedül akartam lenni. Magamra zártam az ajtót, alig láttam a könnyeimtől, nem tudtam felfogni hogy nincs többé velem. Nem láthatom gyönyörű barna szemeit. Soha többé nem mosolyog rám. Puha ajkai nem érintik az enyémet. Minden egyes gondolat még jobban kínzott engem, nem tudom mit kezdek ezután magammal. Beleőrülök a fájdalomba, nem bírom ki az elvesztését. Fel-alá járkáltam a sötét szobában több kilométert megtehettem már mikor Liam kopogtatott.

- Hagyj most kérlek! - szóltam halkan.

- Kérlek Harry, van itt számodra valami Roxytól.

Abban a pillanatban már ki is nyitottam az ajtót. Minden ami Roxytól van aranyat ér.

- Tessék, ezt Roxy adta ide, hogy adjam oda neked a temetése után - barna szemeiből könnycseppek vándoroltak, annyira hasonlított Roxy szemeihez, könnyeim utat törtek és a kövér cseppek a földre koppantak.

Észbe kaptam és elvettem tőle a kis borítékot. Megköszöntem és újra Roxy szobájába zárkóztam. Kezemben tartottam azt a levelet amit Roxy írt számomra. Talán ezzel a pár sorral akart tőlem elbúcsúzni. Ahogy néztem szép gyöngybetűivel írott nevemet, a szívemben az üresség és a fájdalom még jobban nőni kezdett, azt éreztem az a lyuk elnyel engem, néha azt kívántam bárcsak így lenne. Annyira hiányzik. Újabb könnycsepp hagyta el a szemeimet, amit gyorsan letöröltem. Szét hajtottam a levelet és olvasni kezdtem.

Kedves Harry!
Remélem mikor ezt olvasod kicsit lenyugodtál, és elfogadtad, hogy nem vagyok többé.
Ezeket a sorokat remegő kézzel írom, csak reménykedni tudok benne hogy soha nem fogod elolvasni, és Liam a műtét után nevetve fogja széttépni. De ha mégis olvasod, az nem jelent jót, már nem lehetek veled, azzal az emberrel akit a világon mindenkinél jobban szerettem. A szívem feladta a harcot,  de tudd a lelkem mindig szeretni fog téged, akkor is mikor már nem leszek melletted.
Hidd el én lennék a legboldogabb ha ez az egész nem így történik. De sajnos a sors közbe szólt, ez ellen nem tehettünk.
Emlékszel az első csókunkra? Elég viccesre sikeredett, de hidd el az volt életem első igazi szerelmes csókja, már akkor tudtam hogy összetartozunk. Minden egyes alkalommal mikor megláttalak a szívem gyorsabban vert, néha attól féltem hogy meghallod. Csókod íze olyan volt számomra mint a legédesebb méz, imádtam ahogy téged is minden apró hibáddal. Mosolyod minden pillanata felért a Mennyekkel. Számomra mindig is te voltál az igazi. Kérlek bocsásd meg nekem a hülyeségeimet, soha nem akartalak megbántani.
Köszönöm a szerelmed, köszönöm azt hogy mellettem voltál mikor minden reményem szertefoszlott. Te adtál erőt hogy kitartsak az utolsó heteimben. Te adtál hitet a gyógyuláshoz. Te voltál az az ember akit feltétel nélkül szerettem, mindenemet odaadtam volna hogy boldog légy, sőt most is mindent megtennék, hogy ne legyen fájdalmas számodra az, hogy elveszítettél. Bocsáss meg nekem, hogy fájdalmat okoztam, soha nem akartam.
Annyi mindenen mentünk keresztül, nem így kellett volna véget érjen. Annyira sajnálom, hogy most szenvedsz miattam.
Az árvaházban töltött évek fájdalmasak voltak és megkeményítették a szívem. Te voltál az az ember aki feltudta olvasztani fagyos szívem, és ezt is nagyon köszönöm neked. Köszönöm a kitartásod, köszönöm, hogy veled lehettem. Köszönöm, hogy a feleséged lehettem. De kérlek kezdj új életet, és légy nagyon nagyon boldog. Én várok majd rád sok-sok év múlva. Odafentről már Monával és Hannah-val figyelünk téged és a családomat. Vigyázz magadra kérlek. Mindig szeretni foglak.
Roxy 

Még az ő szavai sem tudták azt parancsolni nekem hogy elfelejtsem, ez soha nem fog menni nekem, úgy érzem. Ez a levél a fájdalmam mély gödrét még jobban szélesítette, most kezdtem felfogni igazán, hogy nincs többé. Nincs mellettem, nem fekszünk egymás mellett kéz a kézben. Ezek után csak az álmaimban láthatom őt. Annyira szeretem, nem bírom elengedni. Azt hittem végre megtaláltam azt a lányt akit igazán szerettem, mindent odaadtam volna, hogy együtt éljük le az életünket, ott ültem egyedül a szobájában, szinte éreztem az illatát a párnáján és ez még nagyobb fájdalmat okozott bennem, mert csak azt erősítette, hogy soha nem láthatom őt viszont. Abban igaza van, hogy megy tovább az élet, de elfelejteni soha nem fogom, jöhet 1000 másik lány, úgy gondolom egyiket sem fogom úgy szeretni, mert ő volt a másik felem, aki jobb emberré tett, és szívből szerettem.

- Köszönöm neked Roxy! Ha most hallasz tudd, hogy mindig a szívemben leszel, remélem tényleg létezik a mennyország és újra megpillanthatom gyönyörű szép mosolyod, ami bearanyozta az életem. Újra csókolni akarom puha ajkaid, ha kell várok rá évtizedeket 'míg én is odakerülök ahol most te vagy. Egész életem várokozással fog telni, mert tudom hogy vársz rám és szeretsz. Szeretlek örökkön örökké.

62 megjegyzés:

  1. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee megint elbőgtem magam :( ez volt életem legjobb blogja <3 köszönöm

    VálaszTörlés
  2. jaj, most is sírok...:c Nagyon sajnálom hogy vége a blognak! Egyszerűen fantasztikusan írsz! TEHETSÉGES vagy!:) Köszönöm hogy olvashattam a blogot!:)♥

    VálaszTörlés
  3. Megint sírtam! ♥ Ez volt a legjobb blog! ♥ Köszönöm,hogy olvashattam és,hogy hogy ilyen jó pillanatokat szereztél nekünk ezzel. Még akkor is öröm volt olvasni,amikor egy reménytelenül szomorú rész volt. Öröm volt olvasni,mert ez a blog csodás! Köszönöm! Remélem a következő blogod is ilyen nagyszerű lesz,mint ez! Én azt is tuti olvasni fogom! Várom a következő történeted! ♥ ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Köszönöm szépen.
      Nem biztos, hogy lesz következő :(
      De nagyon örülök, hogy várod. :)
      xx ♥ ♥

      Törlés
  4. Egy huzamba kellett a három utolsót letolnom, csak így volt időm, de itt vagyok! :-)

    Nagyon, de nagyon megható. Gondolom, nem csalódsz, hogy nem írom, hogy sírtam, mert ismersz, de egy szép napon, ha visszaolvasom, ígérem, megérzelmezem magam, és könnycseppeket is morzsolok. Megérdemli a történet.

    Nagyon szerettem olvasni, kiragadott a szörnyű valóságból, néha lavíroztunk a boldogságtól, és jó sokszor szenvedtünk, még jobban, mint azt bárki elbírja. Az élet nem habos torta.

    Abszolút egyet értek a feliratkozókkal, a kommentelőkkel, a pipákkal, ennek a blognak volt miért kapnia.

    Hiányozni fog, de teljesen majd vigasztalódom a többivel! :-)

    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia semmi baj. :)
      Gondoltam, hogy nem fogsz sírni, de talán majd egyszer. :D
      Köszönöm, hogy velem voltál végig. :)
      xx

      Törlés
  5. Fuuu...hát mikor az utolsó pár részt olvastam, azt hittem lesz benne még egy csavar, és majd boldog véggel zárul. De mikor elolvastam ezt, az epilógust, rájöttem, hogy ennek így lett jó vége!
    Nem szeretnélek untatni, de azért elmesélem hogy kezdtem el olvasni a blogod:"Éjfél körül lehetett, az ágyamban feküdtem, és nem tudtam aludni. Van ilyen hely, ahova le szoktam menteni a blogcímeket, már vagy a harmadikba kezdtem bele, de egyik sem fogott meg. Aztán következett ez a blog, a Te blogod. Elolvastam pár bejegyzést, és már akkor tudtam, hogyha felkelek reggel, az lesz az első dolgom, hogy feliratkozok ide. Így is tettem, azóta vagyok követője a blognak.
    Én is megszeretném köszönni, hogy olvashattam a fantasztikus írásodat, és nekem is hiányozni fogsz!!
    xx Patrícia ♥♥
    (Tényleg büszke lehetsz magadra, mert egy csodálatos blogot csináltál)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia egyáltalán nem untatsz, mindig szeretem hallani, hogyan találtatok a blogomra. :)
      Nekem is nagyon fog hiányozni ez a blog. :( a szívemhez nőtt ez a történet, csak az én gyerekem.
      Köszi a kommentet. :)
      xx ♥ ♥

      Törlés
  6. Köszönöm,hogy megírtad ezt a történetet. Ha lesz következő blogod akkor ott is veled tartok és olvasom. Bye!

    VálaszTörlés
  7. AMIT ÉN GONDOLOK A BLOGRÓL, HOGYAN KEVEREDTEM IDE.

    EMLÉKSZEM AMIKOR BEÍRTAM A GOOGLE KERESŐBE EGY EGYEST CSAK HÜLYESÉGBŐL. KIADTA, HOGY FOREVER AND EVER STYLES 1. RÉSZ. RÁ KATTINTOTTAM. ELOLVASTAM ÉS AZT GONDOLTAM "NA NE". A KÖVETKEZŐ PÁR HÓNAPBAN AZ ISKOLA UTÁN MINDIG EZEN A BLOGON LÓGTAM. SZINTE PERCENKÉNT LESTEM MIKOR HOZOD A KÖVETKEZŐ RÉSZT.ÉS KÉPZELHETED MIT CSINÁLTAM EGÉSZ NYÁRON HA MÁR PERCENKÉNT NÉZTEM SULI IDŐBEN. SOKAT SÍRTAM ÉS NÉHA NEVETTEM IS, NEM TUDOM MIÉRT, DE VOLT EGY ELŐÉRZETEM, HOGY NEM HAPPY END LESZ A VÉGE, DE NEM HITTEM EL AMIKOR TÉNYLEG IGAZAM LETT .
    SAJNOS AZ ÉLETBEN IS VANNAK ILYEN DOLGOK.

    RÉMÉLEM MOST NEM FOGSZ OTT A GÉPMÖGÜL NEVETNI RAJTAM, DE EZ A BLOG MINDIG EMLÉKEZTETETT ARRA, HOGY LEHET ENNÉL ROSSZABB IS AZ ÉLET, ÉS, ÖRÜLJEK ANNAK,HOGY VAN CSALÁDOM.TUDOM SOK A HELYES ÍRÁSI HIBA ÉS A SZÓISMÉTLÉS, KÉRLEK NÉZD EL NEKEM.....

    lenne egy kérdésem:
    Ugye nem lesz ennyire szomorú a kövi történet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, mikor írtad, hogy ne nevessek, pont előtte nevettem :) Nagyon jól esik, hogy ennyire vártad mindig a részeket. :)
      Hogy lesz-e kövi blog az a jövő titka, az is, hogy mi lesz a vége :)
      ♥ ♥
      xx

      Törlés
  8. jajjne...sírás... igazából ezt a blogot az egyik barátnőm linkelte be hogyha unatkozok akkor nyugodtan olvassam el...mert picit hasonlít a hangulata az egyik kedvenc blogomhoz. én meg persze elolvastam. az elején egyáltalán nem értettem, hogy hogy kapcsolódik ez a 1D-hez de egyáltalán nem érdekelt. aztán csak olvastam és olvastam. rájöttem, hogy igazából ez a való élet és nem az,hogy "találkozik harryveel aztán eggyütt mennek turnézni és minden hepi"...mert eddig nagyjából csak ilyesmi blogokhoz volt szerencsém:) még hadoválhatnék itt öszze-vissza, hogy imádtam meg, hogy nagyon jól van megírva meg blablabla...de nem teszem mert azt sztem az eddigi kommentekben megírtam már. köszönöm szépen, hpgy olvashattam ezt a történetet!
    puszi: T. Lili xx. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, megkérdezhetem melyik az a blog? ele néznék. :)
      Köszönöm, hogy írtál. :)
      xx

      Törlés
    2. :)) http://darkfanfictionhu.tumblr.com/
      ez csak harry-s fanfiction a többi fiúról nincs szó. ezt magyarok fordítják angolra és még harry is olvasta:) nagyon szívesen

      Törlés
    3. ja ismerem, de nem olvasom :)

      Törlés
  9. Hát megint bőgök de ez már megszokott. Igazából két dolog miatt sírok, azért mert Roxy meghalt, és azért mert vége a történetnek...
    Kb olyan érzésem van mint amikor a kedvenc sorozatomnak vége lett...:((( Fantasztikus történet, imádom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :(
      Örülök, hogy ennyire megtudtalak titeket érinteni ezzel a bloggal, nagyon sokat jelent nekem. ♥ ♥
      Köszönöm :)
      xx

      Törlés
  10. Szia!

    Sajnos én rossz olvasó voltam, legalábbis időhiányos, ugyanis eddig még csak 2 fejezet olvastam el. Nagyon megfogott, viszont mikor megismertem a blogodat, már volt vagy 20, és egyszerűen nem tudtam utolérni magam. De ha hazajöttem a nyaralásból, úgy neki ülök, de úgy, és pótlólag is kommentelek mindegyikhez ;)

    puszik,
    D.L.L.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, most nagyon meglepődtem, hogy olvasod a blogom, mivel a Te blogodat kifejezetten szeretem. :) Nekem az is elég, ha egy nagy komit hagysz majd ennél a bejegyzésnél. :)
      xx

      Törlés
  11. Jaaaaaaaaaaaaj, már megint elbőgtem magam. Annyira sok blogot olvastam már, de mind közül ez volt a legjobb. Annyira át lehetett az egész történetet érezni. A kedvencem lett.
    Remélem a blogolást nem hagyod abba, addig is sok sikert a továbbiakban!xx

    VálaszTörlés
  12. Kedves Szilvi!
    Köszönöm szépen hogy megírtad ezt a fantasztikus blogot... eddig te vagy az egyetlen akinél végig kommenteltem, és nem csak hébe hóba.. teljesen megérintett ez a történet és már egész régóta sejtettem hogy nem lesz Happy a vége, de persze mint minden olvasó bíztam benne.
    Átéreztem ennem a történetnek minden cselekményét, de most nem sirtam.
    Nagyon ügyes vagy és remélem egyszer nekem is lesznek ilyen jó történeteim, bejegyzéseim.
    büszke vagyok rád nagyon :)
    Ölel: Nessz <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia nem kell megköszönnöd, szívesen tettem. :)
      Igen te vagy az egyik, aki minden részhez írt nekem :)
      Köszike :)
      xx

      Törlés
  13. Kedves Szilvi!
    Tudhatod, hogy rendszeres olvasód voltam és mindig írtam neked egy-két sort! Bár nem a történet legelejétől tartottam veled, de amikor rátaláltam erre a blogra egyből megragadott!

    Az, hogy nagyon tehetséges vagy enyhe kifejezés arra, ami valójában jellemez téged! Csodálatosan írsz! Annyira bele tudtam élni magam minden egyes mondatába! Szerintem sikerült az, amit szerettél volna, hogy megmutasd a való élet nem csupa boldogság!
    Mivel én sem vagyok már kislány -ahogy te sem, hisz egyidősek vagyunk-, én is megtapasztaltam már, hogy az élet sokszor kemény! Az emberek alapból nem kitartóak, sok mindenbe belekezdenek és nem fejezik be, illetve nagyon befolyásolhatóak vagyunk! Ezért el kell, hogy mondjam büszke vagyok rád, amiért befejezted ezt a történetet és úgy, ahogy TE szeretted volna és nem hagytad, hogy rábeszéljünk a Happy End-re! :)

    Köszönök neked minden egyes betűt, amit ebbe a blogba írtál!
    Remélem, sosem hagyod abba az írást és szívesen olvasnék tőled akár egy könyvet is! :)

    Sok sikert kívánok a továbbiakban neked!!!♥
    xx, -diush-

    u.i.: A többi blogodat továbbra is olvasom és a leendőket is fogom! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, nagyon kedves vagy köszönöm :)
      Nem vagyok olyan tehetséges hidd el, tudnék mondani nálam sokkal jobb bloggerinákat.
      Könyvet? Tényleg nagyon aranyosak vagytok de tényleg nem vagyok olyan jó. Viszont azt zárójelben megjegyzem, hogy egyszer magamnak majd elszeretném készítettni könyvben. :)
      xx

      Törlés
  14. Most is megríkattál.:/
    Ez a blog volt életem egyik legjobb blogja.
    Nem hiszem,hogy tudok várni egy teljes évet,az újra olvasással.Hisz,ez egy fantasztikus blog nem éri meg elfeledni,én az utolsó percig reménykedtem,hogy mindez Roxy egy lidérces álma és az altatásból felébredve nevetnek majd ezen a butaságon.De a lényeg,így is átjött.Az élet nem mindig happy end.:)
    Remélem nem csak igérgetés,és az I Love Him Forevernek lesz 2.évadja.:)Bár már rég beszéltünk róla.:)
    Alig várom a kvízt:)
    Minden jót,továbbra is hű olvasód
    Love yaa & Hipsta please
    xxx Claire

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :)
      Hát az Ilovehimnek nem lesz második évadja...másra szentelem inkább az időm. :)
      xx

      Törlés
  15. Megint. Megint elsírtam magam.
    Köszönöm hogy megírtad ezt a blogot. Igazából foggalmam sincs hogy bukkanttam rá , de akkor is , beleolvastam. Az 1. rész után már is feliratkoztam. Mindennap megnéztem hogy van-e új rész.
    Már elején is volt olyan érzésem hogy nem lesz happy end , mikor futás közben Roxy-nak "szúrt" a szíve. Azóta gondoltam ezt.
    Köszönöm még egyszer , és remélem nem hagyod abba az írást!
    Sok sikert neked a továbbiakban! <3
    UI: Alig várom a kvízt.!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, annak meg kifejezetten örülök, hogy észre vetted az elején az elrejtett jeleket. :)
      xx

      Törlés
  16. Szia :)
    Hol is kezdjem ?
    Mikor még írtad az I love him forever-t,akkor találtam rá erre a blogra. Akkor már a 10.résznél járt a történet. Már az elejétől kezdve megfogott az írásod. Nagyon tehetséges vagy ebben,és mindig tudtad,hogy lehet ebből a blogból a legjobbat kihozni.
    A kedvenc részem Harry és Roxy találkozása volt,mikor Harry még pimasz srác volt,aki szeret játszani a lányokkal. És a blog végére egy érett ,felelősségteljes férfi lett belőle.
    Roxy mindig csak rosszat kapott,és ennek ellenére mindig erős maradt,sosem adta fel. Azonban sajnos nem így alakult,végül mikor minden egyenesbe jött,meghalt.
    Még mindig nem tudom felfogni,nagyon meghatott az egész történet.
    Imádtam olvasni a blogod,mindig vártam a következő részt,és most már azt vettem észre,hogy vége.
    Nagyon fog hiányozni ez a blog,a legjobbak közé sorolhatom. Köszönöm ezt az élményt. Köszönöm,hogy egy ilyen csodás történet részese lehettem.
    Ezek után ürességet fogok érezni magamban,hiányozni fog az,hogy Harry milyen aranyos és figyelmes. Tényleg,Harry-t olyan életszerűen írtad le,hogy tényleg ilyennek gondolom őt. Remélem a valóságban is talál Harry magának egy ilyen lányt,mint Roxy.
    Hiányozni fog a történet,de tuti,hogy később is újra és újra elolvasom.
    Gratulálok ehhez a blogodhoz,és további sikereket a továbbiakban !
    Puszi ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia wow mekkora komi. :D
      Nagyon örülök, hogy az olvasóim között voltál, köszönöm. :)
      Harryt én is így képzelem el ahogy megformáltam Őt. Nekem is nagyon fog hiányozni ez a blog, de természetesen visszafogom olvasni majd én is. :)
      xx

      Törlés
  17. Szia Szilvi!

    Egyszerűen nem tudom mit írjak! Fantasztikus volt a történet és az utolsó két részt és az epilógust sírva olvastam az elejétől! Abban pedig teljesrn igazad van amit a bevezetőben írtál hogy az élet nem fenékig tejfel! Ès ezzel a bloggal ezt tényleg be tudtad mutatni! Csak gratulálni tudok hogy ilyen szuper blogpt tudtál írni és összehozni!
    Nagyon örülök hogy megtaláltam és hogy olvashattam!

    Puszi:.Dorka

    VálaszTörlés
  18. Hallod ezen zokogok!!! Miért hallt meg???!! Miért??!!!! És akkor is add könyvbeeeeeen!! Ügyi vagy! Imádtam ezt a blogod!! Majd bele kukkantok a többi be is és kommentelek!:) puszi :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm, sajnos az élet nem mindig kegyes, és ez Roxynál is így volt... :)
      xx

      Törlés
  19. Igazabol... en most egy teljes sokk alatt vagyok. Nem tudok mit irni, de tenyleg! Egyszeruen csak: :'( nem tudok mast huzzafuzni. R.I.P.

    VálaszTörlés
  20. Szia... Igen szerencsésen megbőgettél... Egyetlen egy blogon sìrtam eddig a Last moments-en és sikerült elérned hogy most legyen még egy olyan blog amin sikeresen sìrni tudjak... :)
    Emlékszem amikor először kommenteltem még iskola volt és azon napon pontosan 4x vették el a telefonomat mert Tilosbn olvastam a blogod és arra is emlékszem hogy ez téged mennyire felvillanyozott ^.^
    Pont akkor volt az a rész h Roxy ott hagyt Liaméket és vonatra szàllt...
    Ennyire szinte még egy blogot sem szerettem
    imàdom minden betűjét és minden részét. Lehet te néha ùgy érezted.: tùlzol de ez ìgy lett tökéletes... Ès a közeljövőben valòszìnű ùjra olvasom hiszen unhatatlan...
    Szandi Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, örülök, hogy te is sírtál, ez azt jeleneti te is átérezted a helyzetet, és ez boldoggá tesz. :)
      Igen emlékszem, mikor írtad, hogy elvették a telód. :D Vicces volt.
      Köszönöm.
      xx

      Törlés
  21. Szia:)
    Nagyon-nagyon köszönöm,hogy megint sikerült az neked ami még másnak nem.....Már vagy 2 órája sírok......De nagyon köszönöm,hogy megírtad ezt a csodálatos blogot.Életem legjobb blogja <3 <3
    xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, nincs mit megköszönnöd, értetek csináltam :)
      Én köszönöm.
      xx <3

      Törlés
  22. Szia megint.!:) a búcsú videótól kezdve az epilógus végig sírtam. csodálatos volt ez a történet úgy ahogy volt. a legjobb blog amit olvastam a Last Moments mellett. köszönöm ezt a tökéletes történetet. sajnálom, hogy így kellett véget érnie. de ez van. R.I.P Roxy :):'(( <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Megtisztelsz, hogy legjobb blogok között említed. :) Köszönöm.
      xx

      Törlés
  23. A videó vége kissé sokkolóra sikerült nem gondolod?

    Tényleg... itt vagyok végre és sajnálom, hogy ennyit késtem. Volt valami rossz érzésem végig... mármint teljesen szomorú voltam, és nagyon jól sikerült! Volt egy Pillanat, amikor még egy könnycsepp is végig futott az arcomon. Ezt akartad. Megkaptad a könnyem.

    A levél is szép volt... csak ennyit tudok hozzáfűzni, de még ilyen későn is mindenképpen hozzá akartam szólni. Bár még a hatása alatt vagyok. Nagyon szép volt.. Gratulálok az elért sikerhez, és remélem még sokáig tudhatunk a blogíról körében akkor is, ha most úgy érzed, nem lesz következő.
    ~xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, igen lehet, hogy kicsit sokkolóra sikeredett, de ez volt a cél, egy kis összefoglaló az egészről. :)
      Rettentően örülök, hogy elmorzsoltál egy könnycseppet, büszke vagyok magamra :D
      Köszönöm, hogy mindig kommenteltél és néha ötletetek adtál :)
      xx

      Törlés
  24. Itt ülök egy szálloda folyosóján, és elérted hogy szipogok. hülyének néznek, de megérte. Eszméletlenül jó! Ha könyv lenne, megvenném. IMÁDOOOOM! Meglepi nálam: http://myvampiresharrystyles.blogspot.hu/2013/08/eeeees-2-odik-dijam.html
    Love U! :)) xxxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök, mármint annak, hogy ezt váltotta ki belőled. :)
      Köszönöm a díjat. :)
      Puszi
      xx

      Törlés
  25. csodalatos ez a blog,es te is az vagy *--*!!!

    VálaszTörlés
  26. Hola!
    Végre sikerült elolvasnom az elsõ évadot, ami okozott egyszerre nevetést, örömöt, s bànatot. Mikor Harry csipõsz szószt vagy micsodàval kente be a szàjàt nagyon vissza kellett fogni magam, hogy ne röhögjek fel Biosz óràn x3
    Azt a tetû Holman-t egyenesen gyûlöltem, gondoltan hogy nem halt meg az üldözéskor, s mikor Liam lelõtte azt hittem téll meghalt erre nem.. De nagyszerû volt az összes rész! Mikor Roxy elment Kanadàba haragudtam rà, hogy ezt teszi a többiekkel, de megértettem, s természetesen nagyszerûen alakítottad a történet folytatàsàt! ;)
    Mivel làtam, hogy van 2.évad gondoltan Roxy nem fog meghalni, erre tessék! Hàt majdnem bõgtem komolyan! Bàr nem tudom mi lesz a kövi évadban, halvàny fogalmam sincs róla, de megakartam írni a véleményem az elsõ évadhoz! Nagyszerû lett! Az egész nagyon jo, nagyon jol megírtad!
    Kívàncsian kezdek bele a màsodik évadba, sziia ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm szépen. :)
      Örülök, hogy új olvasók kezdenek bele a történetbe. Olyan jó, hogy ennyi érzelmet váltott belőled ki a blog, valamilyen szinten ez volt a célom. :)
      Köszi, hogy írtál, várom a kommented a második évadnál is. :)
      xx

      Törlés
  27. Istenem! Két szavanként kellett 10 percig a tv-t néznem, hogy lenyugodjak... Tegnap kezdtem olvasni a blogodat de le sem tudtam tenni. Annyira komolyan bele tudom érezni magam minden helyzetbe. De a te történeted más volt. Nem csak annyi, hogy pl. egy izgis és vicces résznél össze-vissza forgolódom, hanem a szó szoros értelmében már ott tartottam, hogy a falnak vágom a gépem. Aztán itt a vége felé már nem is bírtam magammal... Patakokban folytak a könnyeim de még mindig csak olvastam és olvastam. Képtelen voltam abbahagyni. Már fájt a szemem mikor a végére értem. Nos... Legszívesebben ordítottam volna, csak hát itthon voltak a rokonaim így valamennyire sikerült visszafogni magam.
    Más szóval tehát fantasztikus író vagy akit nagyon csodálok. Magam is írok blogot de az nem ilyen jó, mint a tiéd :) Köszönöm, hogy olvashatom!! Köszönöm, hogy írsz :))

    Üdv.: Fruzsi

    VálaszTörlés
  28. Szia.Nagyon örülök, hogy ezt gondolod. Örülök, hogy sírtál,így tudom, hogy megérintett téged a blog. Remélem belekezdesz a második évadba is, ami nagyon sok meglepetést tartogat. :)
    xx

    VálaszTörlés
  29. Szia! Ma találtam rá a blogodra, és el is olvastam.(az első évadot) Hú nagyon megható volt!! Itt sírok most...Fura, egy blog nem szokta azt kihozni belőlem, hogy sírjak...Nagyon jól írsz! Látom, hogy van második évad :) abba bele is kezdek olvasni :)
    Remélem, hogy az is ilyen, vagy hasonlóan megható lesz mimt ez! xxx
    Ui.: Tényleg nagyon jól írsz és kiváncsian 'vágok bele' a második évadba! :)

    VálaszTörlés
  30. Sziooo^-^Nemrég kezdtem el olvasni a blogod és valami fenomenális!!!!*-*Tetszik maga az egész történet annak ellenére mennyi szomorú rész volt benne. Naggyon kíváncsi vagyok a második évadra,hogy mit "rejtegetsz"benne.*-*^-^Csak annyit tudok mondani hogy így tovább!!!^-^
    Ölel:Kitti♥

    VálaszTörlés
  31. Kedves Szilvi!

    Nem tudom felfogni,hogy Roxy meghalt.
    Annyira megérintett a történet,hogy én is sírtam,de nem akartam.
    Ez volt a világ legjobb blogja,a legérzelmesebb és a legizgalmasabb!
    Imádtam!

    Fantasztikusan írsz,egyszerűen hihetetlen!
    Soha sem fogom elfelejteni ezt a blogot,nagyon belopta magàt a szívembe!

    Sok-sok puszi!
    Szandy

    VálaszTörlés
  32. Uristen..az egész blog alatt ez a 2. kommentem és..ahh nem jutok szóhoz..nagyon sajnálom Roxyt...bíztam benne hogy Happy End lesz de igy is nagyszerű lett...nagyon tehetséges író vagy...az utolsó 10-15 részt sírva olvastam végig... Valamikor azért mert szomorú rész volt,valamikor pedig örömkönnyek...ez a blog lett a kedvenc blogom...köszönöm hogy részese lehettem e csodás írásnak...ezer puszi Edina

    VálaszTörlés