2013. július 20., szombat

42.Rész -Örökkön örökké-

Sziasztok elérkeztünk az utolsó részhez, nagyon sajnálom, hogy vége van ennek a történetnek, nagyon a szívemhez nőtt, úgy ahogy még néhány embernek, aminek nagyon örülök. Most még nem búcsúzkodom,majd holnap az epilógusnál. :) Írjatok nekem néhány sort, kíváncsi vagyok ki hogyan képzelte el az utolsó részt, kinek tetszett kinek nem. :) Jó olvasást. A zenéket nagyon ajánlom közben halkan hallgatni.


Harry szemszöge.

El sem tudom hinni hogy van esély, erre vártunk hetek óta. Csak arra hogy megcsörrenjen a telefon és közöljék a hírt, hogy hozzák az új szívet Roxynak. Az életem odaadnám ha még egyszer egészségesnek láthatnám, úgy mikor megismerkedtünk. Órák kérdése és ideér a szív, remélem Roxy kibírja ezt a kis időt, mert percről percre romlik az állapota. Szörnyű nézni azt, hogy akit szeretsz ilyen hamar elhagyja az ereje. Hetekkel ezelőtt egy energiával teli lányt tudhattam magam mellett, de ma azért kell imádkoznom hogy megélje a műtétjét. Szorosan fogtam puha kezeit, de már nem éreztem olyan melegnek, és ez megrémisztett. Nem akartam, hogy idő előtt itt hagyjon engem, nem engedhettem, ő a mindenem.

- Roxy kérlek maradj velem, nyisd ki a szemed, had csodálhassam meg újra mosolyod, kérlek! - lehajtottam fejem a kezeire.

Semmi jelet nem adott hogy hallana, annyira aggódtam,reméltem, hogy kibírja azt a pár órát amíg ideér a donor. Az ajtó nyitódása zavart meg a gondolataimban.

- Harry, gyere, Apa jön be most, pihenj egy kicsit! - szólt Liam megtörten.

- Nem akarom itt hagyni! - mondtam dühösen.

- Tudom Harry, mi is ugyanúgy aggódunk ahogy te, de most Apa szeretne vele lenni.

Nem akartam húzni az időt, minél hamarabb engedtem, hogy Geoff bejöhessen annál hamarabb jöhetek vissza.

- Oké, megyek.

Leheltem egy csókot Roxy homlokára és a fülébe suttogtam, szemeimet szorosan összezártam, nem akartam egy könnycseppet sem szabadjára engedni.

- Pár perc és jövök szerelmem, tarts ki.

A folyosón összetalálkoztam Geoffal, szemei még mindig kisírva néztek rám, egy biztató váll veregetést kaptam, és szótlanul elmentünk egymás mellett. A váróban már mindenki ott ült, üdvözöltem őket, majd Louis mellé ültem le, próbáltunk nem az előttünk álló órákra gondolni, de nagyon nehéz volt. A hír hogy úton volt a szív, mindenkiben nagy reményeket keltett.

- Hogy van Roxy? - kérdezte Louis és El egy emberként.

- Sajnos nincs jól, még mindig - lehajtottam a fejem.

- Ne aggódj Harry, a szív időben ide fog érni! - ölelt át Karen.

- Annyira de annyira szeretném hogy igazad legyen, de egyre rosszabbul van, már rákötötték a lélegeztető gépre is! - csuklott el a hangom, de erőt vettem magamon és nem adtam ki magamból a sírást.

- Azt mondta az orvos ha minden jól megy 5 óra alatt ideérnek a szívvel - szólt közbe Liam.

- Lehet túl sok idő Roxynak - suttogtam.

- Dehogy is, kérlek Harry légy optimistább, minden jól fog alakulni hidd el! - nyugtatott Louis is.

Ezután a négy fiú, Louis, Zayn Niall és Liam, megöleltek. Nagyon jól esett, szükségem volt a jelenlétükre, nem bírtam volna egyedül.

Nem sokára Geoff ismét megjelent a váróteremben, én persze egyből indulni akartam, de megállított azzal, hogy éppen vizsgálják Roxyt. Újra ideges lettem, mellette kellett lennem, talán ezek voltak az utolsó együtt töltött óráink. Nem szabadott egy percet sem elvesztegetnünk. Mellette akartam lenni minden pillanatban, minden keserves pillanatban.

Úgy fél órával később az orvos jelenet meg előttünk, kezeiben papírokat szorongatott.

- Beszélhetnénk Mr és Mrs Payne?

- Nyugodtan mondja, itt mindenki tudhat a lányom állapotáról - bólogatott Karen.

- Hát jó, ahogy kérik. Szóval újból megvizsgáltuk Atkins kisasszonyt, és sajnos nincsenek jó híreink. A szíve nem biztos, hogy kibírja a donor megérkezéséig.

Csak magam elé meredtem, szinte éreztem ahogy megkövül az összes végtagom, tudtam, hogy ez lesz. Hallottam Karen és Eleanor kétségbe esett sírását, de nem tudtam most velük törődni, a szívem ordított, nem akartam Roxyt elveszíteni, az nem lehet, hogy így érjen véget.

- De tudniuk kell, mi mindent megteszünk hogy életben tartsuk addig! - hangzott a sablon szöveg.

- Köszönjük Doktor Úr! - szólt halkan Geoff.

- Még lenne egy fontos dolog amit jó ha tudnak. Tudom, hogy ez is rettentően fájdalmas a számukra, de ha meg is érkezik a donor szív, nem biztos hogy a teste kibírja az operációt. Ezzel tisztában kell, hogy legyenek.

Még egy tőr döfés a lelkembe, szétnéztem a barátaimon, és mindenki halkan nézett maga elé, Louis El-t vigasztalta. Geoff Karen-t ölelte, a fiúk becsukott szemmel dőltek összekulcsolt kezeikre. Látnom kellett őt, rohantam ahogy a lábaim bírták, szinte betörtem a kórterem ajtaját, abban reménykedtem titkon, hogy ott fog várni mosolyogva, egészségesen. De miket képzeltem, hisz még mindig élettelenül feküdt előttem.

Ajkaimba haraptam, így akartam a könnyeimet visszatartani, de már nem tudtam, a torkomba lévő gombóc nem tudott tovább nőni. Egy gyenge pillanatban megeredtek a könnyeim, fejemet Roxy kezeire hajtottam és zokogtam, az összes fájdalmam kijött amit eddig elnyomtam magamban.

- Annyira szeretlek, kérlek ne add fel - mondtam halkan.

- Küzdeni....fogok.....érted! - válaszolt Roxy.

El sem hittem hogy felébredt, és egyedül veszi a levegőt, rám mosolygott, de ez a mosoly annyira gyenge volt, nem az amit megszoktam tőle, mégis olyan gyönyörű volt.

- Szerelmem, pár óra és itt a donor, kérlek harcolj! - mondtam boldogan.

- Szeretlek Harry....kérlek...maradj velem....félek, mondd meg Monának, hogy..... nem akarok vele menni, küldd el! - suttogta akadozva, és legördült egy könnycsepp az arcán.

- Nem lesz semmi baj, minden rendben lesz. Szeretlek életem! - letöröltem könnyeit. - Roxy ébren vagy még?

Újra lezárta szemeit, nem szólt többet hozzám. Csak szorítottam és szorítottam a kezét, egy fájdalmas gondolat kúszott a fejembe, talán ezek voltak az utolsó szavai felém. Néztem ahogy a lélegeztetőgép újra felemeli a mellkasát, és hallgattam a gépek zúgását, nem mertem belegondolni mi lesz azután ha itt hagy engem. Még a gondolatától is féltem. Monát látta maga előtt, ez nem jelentett jót, reméltem az egészet csak a fejében képzelte el, de sajnos ha valaki a halála előtt egyik hozzátartózóját látja, az nem jó jel. Féltem. Újra puha kezeire tettem le a fejem, elakartam űzni a fejemből a rossz gondolatokat.

*
Nem tudom mennyi idő telhetett el, de arra keltem fel, hogy Liam ütögette meg a vállam.

- Harry kelj fel!

- Mi az?

Hátra néztem és ott állt Karen és Geoff is, akik a szemüket törölgették.

- Mi történt? - szóltam szomorúan.

- Az előbb bent járt az orvos, és azt mondta meg kell újra vizsgálniuk Roxyt. A szív egy órán belül itt lesz.

Újabb csókot leheltem ajkaira, majd lassan kibotorkáltam a szobából, utánam Geoff és Karen jöttek sírva egymásba kapaszkodva. Imádkoztam, hogy minden rendben legyen. Ki kellett bírnia ezt az egy órát. Nem adhatta fel előtte, nem lehet.

Idegesen járkáltam a srácok és Geoffék előtt. Észre sem vettem, hogy kezeimet tördeltem. Louis állt fel és leültetett maga mellé. Szótlanul telt a várakozás. Legszívesebben berohantam volna, nem tudtam mi folyik bent ilyen sokáig. Nagyon aggódtam ahogy a többiek is.
A folyosón meghallottuk a lépteket. Tudtuk, hogy az orvos az. Mindenki felállt a helyéről és kíváncsian Őt fürkésztük. Arcán látszott, hogy nincs minden rendben.

- Mi a baj doki? - kérdeztem idegesen.

- Sajnos nagyon gyengén ver a szíve. Ha ide is ér a szív, nem bírná ki az operációt.

- Szóval megfog halni? - szólt Karen könnyeivel küszködve.

Az orvos körbenézett rajtunk, és közelebb lépett Geoffékhoz. Rátette egyik kezét Karen vállára és a szemébe nézett.

- Igen.

Összetörtem ezt az egy szót meghallva. Az nem lehet, hogy meghal. Ilyen szó nincs is. Nem halhat meg. Ő az enyém. Nem mehet el tőlem. Egy erős mozdulattal a hajamba túrtam, és éreztem ahogy a vér felszökik a fejembe. Majd magamban motyogni kezdtem.

- Az nem lehet! Nem halhat meg! Ő nem hal meg!

- Harry nyugodj le! - ölelt át Liam.

- Nyugodjak le? Roxy meghal felfogtad?! - ordítottam.

Mindenki meglepetten nézett rám. Én vissza rájuk. Mikor a kisírt szemekkel összetalálkoztam, akkor jöttem rá igazán, hogy nem csak nekem fog hiányozni Roxy. Rajtam kívül még nagyon sok embernek.

- Bocsássatok meg, csak nem tudom felfogni - mondtam magam elé.

Karen ölelt meg elsőként majd sorra a többiek. Soha nem gondoltam volna, hogy egy ilyet át kell éljek. Ez a legborzasztóbb élményem. Nem akarom Őt elveszíteni.

- Elbúcsúzhatunk tőle? - hallottam Geoff kétségbe esett kérdését.

- Persze 1 perc és jöhetnek.

Elindult az orvos, de alig tett meg néhány lépést, az egyik nővér szaladva közelített felé és ezt ordította;

- Doktor Úr. Megérkezett a donor!

Mindenki megörült egy pillanatra, de fájdalmas volt a felismerés, hogy már nincs esély még így sem. Engem még sem hagyott ez nyugodni. Mindent meg kell tenni annak érdekében, hogy Roxy éljen. Odasiettem az orvoshoz és magabiztosan megszólítottam.

- Műtse meg a barátnőmet!

- De...

- Nincs de doktor Úr! Műtse meg!

Az orvos nagy szemekkel Geoff-ra nézett. Én is rápillantottam. Szemeit törölgette, majd megszólalt.

- Ha van esély akkor térden állva könyörgök Önnek, mentse meg a kislányomat! - Geoff térde ereszkedett mindenki előtt.

- Kérem álljon fel! Talán van egy nagyon kicsi esély. De ez annyira kicsi. Kérem értsék meg, sokkal nagyobb a valószínűsége, hogy feladja a műtét közben!

- Ha 1% esélye is van, akkor már van értelme a műtétnek! - léptem hozzá közelebb.

Gondolom nem akart ellent mondani, bólintott és kiáltott a nővéreknek, hogy készítsenek mindent elő a műtéthez. Egy kő esett le a szívünkről, talán életben fog maradni. Mindent meg kell tennünk, hogy túlélje. Meg kell próbálni.

Bíznunk kellett a műtét sikerességében. Muszáj élnie, nem hagyhat itt minket, most, hogy minden rendeződött. Vele akarom leélni az életemet. Azt akarom, hogy kicsi Harry-k és Roxy-k szaladgáljanak körülöttünk. A halálával nem érhet véget.

Már így is éjszaka volt, mikor a szívet meghozták. A műtétet előre láthatóan 8 órásra tervezték. Mindenki fáradt volt a szomorúságtól és egyébként is, a legtöbbünk napok óta alig aludt valamit. Roxy szerencsésnek mondhatja magát, hogy ennyien szeretik és aggódnak érte. Biztos vagyok benne ha látná ezt, örülne. Mindig is egy családra vágyott. 18 évig egyedül kellett szembenéznie az élettel. De kapott egy családot, barátokat, és megkapott engem is. De nem neki kell ezért hálásnak lennie hanem nekem. Nekem kell megköszönnöm, hogy velem volt. Általa sokkal jobb ember lettem, megváltoztatott.

 Rájöttem arra, hogy az élet nem csupán szórakozásból áll és érzelem mentes tettekből. Ráébresztett arra, hogy akit szeretünk azt feltétel nélkül kell szeretni, és arra is, hogy nem szabad elpazarolni egy órát sem, sőt egy percet sem azzal, hogy haragudjunk valakire, mert soha nem tudhatjuk mikor beszélhetünk vele utoljára. Felnőttem, már nem a gyerekes nőcsábász Harry Styles vagyok. Megkomolyodtam. 19 évesen ideje volt, de nem így. Szerettem volna még hülyéskedni Roxy-val, szerettem volna futni vele plázákban a rajongók elől, szerettem volna minden reggel csókkal ébreszteni és ágyba vinni neki a reggelit. De erre nem sok esély van. Bárcsak minden rendben lenne és mosollyal térne vissza hozzánk a hírrel az orvos, hogy túlélte.

Mindenki megtörten pihent a másik vállán, idegesen vártuk az operáció végét, egy örökké valóságnak tűnt az az idő amit bent töltöttek az orvosok Roxy-val a műtőben. Nem tudtam másra gondolni csak arra, mi lesz velem ha meghal. Már előre sajnáltam magam és ez undort keltett magam iránt. De miért teszi velünk ezt Isten? Miért azokat veszi el akik megérdemelnék az életet? Ez igazságtalanság. Szép jövő állna előttünk, és ez egy hajszálon múlik most. Nem akartam, hogy úgy kelljen innen távoznom, hogy Roxyt nem vihetem magammal. Fájt, rettentően fájt a gondolat ami a hiánya keltett bennem. Még nem is tudtuk a végeredményt, mégis annyira szenvedtem a gondolattól is, hogy elveszíthetem. Nem akarom őt soha elveszíteni.


Reggel nyolckor lett vége a műtétnek, feszült arccal bámultuk az orvost, ahogy fáradtan sétált felénk. Levette előttünk a kék maszkot, majd idegesen tördelte a kezeit. Azt hittem szétpukkadok annyira vártam már a fejleményeket.

Karen csak egy szót kérdezett tőle.

- Sikerült?

Az orvos hallgatott, tudtuk ez mit jelent. Nem sikerült a műtét. Elveszítettem. Elveszítettem azt az embert aki a világomat jelentette. Gyász telepedett a szívünkre, égett belülről mindenem. Kezdett felemészteni a bánat.

 Karen és Geoff egymást ölelve zokogtak. Liam felém fordult és engem ölelt meg. Annyira sírt, hogy levegőt alig tudott venni, könnyeivel pulcsimat áztatta de nem érdekelt. Louis Eleanor-t vigasztalta hasztalanul. Zayn és Niall összeroskadva ült az egyik székben.

Mindenki kiborult a hírt megtudva, Én nem tudtam sírni, csak kattogott az agyam, hogyan történhetett meg ez velünk. De nem kaptam választ.

- Nagyon sajnálom! - szólt közbe az orvos. - Mi mindent megtettünk, higgyék el. De túl gyenge volt, a teste nem bírta. Még életben van, a gépek életben tartják, de már nem sokáig. Ha szeretnének most elbúcsúzhatnak tőle. A nővérek azt hiszem már mindent rendbe raktak körülötte.

Én voltam az első aki berohant a műtőbe, utánam Liam és a szülők siettek. Nem akartuk az utolsó alkalmat kihagyni. Utoljára látni akartam szépséges arcát. Elakartam tőle köszönni.

Lábaim ólom súlyúak lettek, ahogy megláttam az asztalon feküdni, rengeteg gép vette körül. Éreztem ahogy testemet elhagyja az élet. A fájdalom semmi nem volt ahhoz képest amit akkor éreztem, úgy éreztem elhagyott az erőm, helyette csak a tátongó üresség mardosott. Kétségbe estem, szemeimből megeredtek a könnyeim és odarohantam hozzá.

- Roxy kérlek ne, itt vagyok veled, ne add fel! Maradj velem! - ordítottam.

- Harry állj le! - Geoff odarohant hozzám és lefogott.

- De nem halhat meg, csak alszik ugye? Mondjátok hogy alszik! - kiabáltam - Kérlek! - már suttogtam ezt a szót.

A földre csuklottam, és bámultam a műszert ami egyre halkabban és lassabban jelzett. Geoff és Karen megpuszilták Roxyt és elbúcsúztak tőle "Isten veled" hangzott a szívembe markoló két szó. Liam átölelt és zokogott, én még mindig bámultam Roxy-ra, nem lehet hogy ez a lány itt hagy azután amit átéltünk, ő adott értelmet az életemnek, jobb emberré tett, velem kellett maradnia. Hiába pecsételtük meg szerelmünket, ez örökre a mi titkunk marad.

Kiszakítottam magam Liam fogásából és újra Roxyhoz siettem. Hallottam ahogy Karenék hangos zokogásba törnek ki, úgy ahogy Liam is. Szerelmem fölé hajoltam és megnéztem tökéletes arcvonásait, végig simogattam egyre hidegebb bőrét, és újra megszólítottam.

- Roxy szeretlek érted? Ne hagyj itt, annyira de annyira szeretlek! Mindennél jobban! - kezeimbe vettem csövekkel teli arcát, és egy csókot leheltem hideg ajkaira.

Hosszan rajta hagytam, közben éreztem ahogy könnyeim legördülnek az ajkaimra. Utolsó csók volt ez, az utolsó érintés.

Elváltam tőle, és a gép hosszan sípolni kezdett.

Egyik kezét az enyémbe vettem és azt szorongattam fájdalmamban. Vége van. Már nem szenved tovább. Megpusziltam jéghideg kezét, majd leengedtem az ágyra maga mellé. Felálltam és utoljára megnéztem őt.

- Szeretlek. Még találkozunk - suttogtam.

Egy örökké valóság volt amíg lekapcsolták a gépeket. Mindannyian megkövülten meredtünk magunk elé. Kezeimet ökölbe szorítottam, arcom eltorzult a fájdalomtól amit a felismerés okozott bennem, hogy vége. Vége volt mindennek. Nem csókolhatom puha ajkait, nem mondhatom neki többet, hogy szeretlek. Feladta a küzdelmet.
Lelke már elszállt a testéből, elmúltak a fájdalmai, az ő fájdalmai. De az enyémek még csak most kezdődnek, ami talán soha nem múlik el. Örökké szeretni fogom.





62 megjegyzés:

  1. Nem hiszem el hogy meghalt :'( Nagyon jó lett, nem csalódtam az utolsó részben sem, de most itt bőgök mint egy kisgyerek :'( ajjj :(((

    VálaszTörlés
  2. istenem...patakokban folynak a könnyeim...:c imádtam a blogod!:) A rész közepén úgy éreztem hogy nem fog meghalni, de utána még is rossz érzés fogott el. Annyit mondok hogy nagyszerűen írsz, végig előttem játszódott le a rész, tehetséges vagy!:) Nagyon sajnálom hogy vége van...! Örültem hogy olvashattam ezt a blogot! További szép nyarat!:)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Direkt alakítottam úgy a dolgokat, hogy azt higgyétek van remény... sajnálom, hogy nem happy end lett, de én csak így tudom elképzelni a történetet.
      Köszönöm, hogy velem tartottál, neked is további szép nyarat. :)
      xx

      Törlés
  3. Te jó Ég!! Még most is sírok.. Istenem! Senkinek nem kívánom ezt. Eleve úgy kezdtem olvasni ezt a részt,hogy Happyand lesz. De nem. Annyira sajnálom Harry-t. Én nem élném túl,ha meghalna az,akit szeretek. Nekem a kedvenc blogom volt és az is marad. Nagyon jól írsz. Csak idő kérdése és 200+ feliratkozód lesz. És istenem még most is sírok,mint a last moments-nél. Ez van olyan jó,mint a Last Moments! ♥ ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm. :)
      Nem hiszem, hogy meg lenne majd a 200 feliratkozó, de nekem elég amennyi most van. :)
      xx

      Törlés
  4. Én az utobbi idõben nem sirtam semmin de ez.....megrigatott :`( örültem volna a happy endnek de igy is tökéletes.....imádtam a blogodat.

    VálaszTörlés
  5. itt bőkög mint egy kisbaba..nem akarom elhinni..nem akarom elfogadni hogy meghalt.Roxy része lett az életemnek és elment.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh Istenem, annyira örülök, hogy része lett az életednek, ezért is érdemes ez csinálni. Köszönöm, hogy elolvastad a történetet. :) És ne szomorkodj. :)
      xx

      Törlés
  6. Sajnálom, hogy Roxy meghalt! Biztosan nagy űr marad utána! :( Itt sírok én is, többször is le kellett állnom az olvasással, hogy letöröljem könnyeimet! Reménykedtem, hogy happy end lesz, de valahogy az esküvős résztől kezdve gondoltam, hogy nem lesz az! :(
    Nagyon szeretem ezt a blogodat és valószínűleg még többször el fogom olvasni az egészet!!! :)
    Köszönöm, hogy olvashattam a történetedet és megajándékoztál ezekkel a fantasztikusnál fantasztikusabb részekkel! Minden percét, minden betűjét élveztem!!♥
    xx, -diush-

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, nagyon örülnék neki ha még elolvasnád. :)
      Én köszönöm, hogy elolvastad. Puszii ♥

      Törlés
  7. én se sírtam már nagyon régóta, de neked sikerült megríkatnod. Itt bőgök már mióta :'(( Reméltem, hogy HappyEnd lesz, de mikor kijött az Orvos .. és Harry utolsó szavai..istenem csajszi nagyon jól írsz!:) Nagyon szeretem a blogodat, sok sikert a továbbiakban! Sajnálom Roxy-t, nagyon rossz lehet Harrynek, hogy elvesztette a feleségét':((

    VálaszTörlés
  8. EN SIRTAM..nagyon szomoru volt...:(
    istenem:(:(:( imadom ezt a blogot es igy er veget? ez csalas!!:(:(:(:(<3


    Xx.Csenge

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, örülök, hogy imádtad.
      Sajnos igen így ért véget. :(
      Köszi, hogy olvastad. :) ♥
      xx

      Törlés
  9. Istenem, ez annyira szomorú lett, de egyben nagyon szép is. Annyira reménykedtem, hogy Happy End legyen, de még sem. Végig bőgtem az egészet. Amikor Harry ordított szinte hallottam a szavait és még jobban itattam az egereket. Nem akartam elhinni, hogy meghalt Nagyon rossz érzés volt ez Harry-nek..Tudom milyen a gyász, mikor olyat vesztesz el akit nagyon szerettél. És az, hogy Harry a feleségét vesztette el..:'(
    Imádtam a blogodat, csodálatosan írsz. További sok sikert kívánok.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Boldog vagyok,amiért ennyire áttudtam adni Harry érzéseit, ez volt a célom. :)
      Köszönök mindent. :)
      xx

      Törlés
  10. Istenem, ez annyira szívszorító. Még most is bőgök. Annyira imádtam ezt a blogot és így véget érni? De nagyon nagyon tetszett a blog, az egyik kedvencem lett. És további sok sikert kívánok, a blogoláshoz és az élethez is!xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. És neked is ugyanezeket kívánom :)
      ♥♥
      xx

      Törlés
  11. Most marhára haragszom rád, komolyan! (már amennyire tudok komoly lenni)
    Én egészen idáig teljesen pozitívan álltam hozzá a dologhoz, erre te mindent elrontasz egy halállal? O.o Ez egyszerűen borzalmas, nem hiszem el, hogy ezt kellett tenned! Ajánlom, hogy az epilógusra hozd vissza Roxyt!:)
    Egyébként őszintén szólva ez volt eddig a legjobbra sikeredett rész a rossz eseményektől eltekintve.
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, azt hittem tudod, hogy erre készülök, de örülök, hogy megleptelek. :D
      Köszi :)
      xx

      Törlés
  12. Szia! Nemrég találtam rá a blogodra és fantasztikus.Én nem minden bloghoz írok vélemény,de az igazán jóhoz muszáj. Csak gratulálni tudok ehhez a fantasztikus történethez és a rengeteg olvasódhoz akik izgalommal követték végig.Remélem nem fogod abbahagyni az írást,mert nagyon jól írsz.A történeteddel sikerült mindenkit megsiratnod... :")

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, nagyon jól esik, hogy ezt írtad. Van még két blogom, szóval egyenlőre nem hagyom abba. :)
      xx

      Törlés
  13. Imádtam a blogodat, annyira sajnálom, hogy vége. Tényleg ez volt a kedvencem. Az utolsó rész baromi jó lett, de itt bőgök mint egy óvodás. Remek író vagy, folytasd amíg csak lehet.
    Puszi.
    Lora. xx.

    VálaszTörlés
  14. én nem tudok erre mit mondani...annyira bőgök, hogy nem kapok levegőt...:(( de ezért is szerettem a blogodat! mert teljesen reális volt...ráébresztett arra, hogy nem minden történet lehet happy end:)köszönöm ezt neked... nagyon sok puszi: Lili xx.
    ps.:remélem majd még írsz másik történetet is! mert én azt is szívesen olvasnám... <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj egyem meg a szíved (nem szó szerint).
      Igen pontosan ez volt a célom. Köszönöm a kommentedet. :)
      xx

      Törlés
  15. Neeeeeeee.:'(
    nem akarom hogy meghalljon.:( tiszta karikás lett a szemem a sirástól.:') várom az epilogust és a következő blogodat is mert fantasztikusan irsz!<3
    Orsii.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Orsi.
      Már fel is raktam az epilógust. :)
      xx

      Törlés
  16. MIért kell neked állandóan megsiratnod?:)://///
    Ajánlom én is hogy a epilógusra hozd vissza,imádtam/imádom ezt a történetet mert nagyon a szivemhez nőtt:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, nem fog visszatérni, Roxy meghalt :(
      Köszönöm.
      xx ♥

      Törlés
  17. NEMNEMNEMNEMÉSNEM
    nem teheted ezt! :ccccccccccccc
    imádtam a blogot, imádlak, EGYSZERŰEN CSODÁLATOS VOLT. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de édes vagy, köszönöm :) Én is Imádlak kedves névtelen :)
      xx

      Törlés
  18. Nemáár,ez olyan szomorú! :(
    Annyira örülnék neki,ha a blognak lenne második évadja is és valami csoda folytán Roxy ismét élne!:) Nagyon szuper volt az összes rész,egyre jobban a szívemhez nőtt ez a blog,de most vége és itt sírok!:(♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Köszönöm. :)
      És bármi megeshet....

      xx

      Törlés
  19. Ajajj. Úgy elolvastam volna, hogy Harry és Roxy együtt fognak maradni, de így?? Eddig erős voltam, de most elsírtam magam. Én is elnézném, a 2.évadot és hogy együtt maradnak. Remélem nem fog össze jönni Harry Taylorral. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, sajnos nem happy enddel végződött azért remélem tetszett :)
      xx

      Törlés
  20. Szia.. :)
    Itt vagyok nyaraláson és még is eltudtam olvasni :) Jeah..
    szerintem bele őrültem volna ha nem tudom elolvasni :)
    Na először is nagyon jó lett nem tudtam sírni mivel itt mindenki látott volna és hülyének is néztek volna hogy mit tudok itt bőgni a gép előtt..
    Annyira szerettem Roxy karakterét, végre nem olyan sablonos volt...
    örülök neki nagyon hogy elkezted ezt a blogot, de éppen annyira sajnálom is hogy vége lett...
    Remélem Harry nem fog bele őrülni a hiányába, de azt tudom hogy másik lányt úgy sem fog találni... annyira sajnálom tényleg hogy vége lett.
    Sajna már nem mondhatim hogy Siess a kövivel, mert tudom hogy holnap hozod :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Köszönöm a komidat, és örülök, hogy a nyaraláson közepén ezt a szomorú blogot olvastad :)
      xx

      Törlés
  21. NAGYON JÓ LETT , DE ÍGÉRD MEG HOGY A KÖVETKEZŐ BLOGOD VÉGE HAPPY END LESZ.

    AMÚGY ROXYT MIÉRT SZÁNTAD ERRE A SORSRA, DE VÉGÜL IS ELŐBB-UTÓBB SAJNOS VÉGE VAN MINDENNEK! NEM IGAZ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) Nem biztos, hogy lesz következő.
      xx

      Törlés
  22. Válaszok
    1. Szia van még kettő ezen kívűl amit írok, és egy befejezett :)

      Törlés
  23. OMG neee...még soha nem sirtam igazán egyik blogon sem, hát most már ezt sem mondhtom el többször.Rettenetesen jól írsz, ez volt a kedvenc blogom, nagyon sajnálom, hogy vége, HIÁNYOZNI FOG, a történet, és Roxy is..:(
    Neked viszont további sikeres blogokat kívánok!:)
    L.

    VálaszTörlés
  24. Szia, köszönöm szépen :)
    xx

    VálaszTörlés
  25. Szia
    Hát..vegyes érzelmek kavarognak bennem. Fel nem tudom fogni,hogyan halhatottt meg,mindig is azt hittem ,ez csak egy rossz vicc,de sajnos bebizonyosodott ,hogy nem. Szeretem az ilyen érzelmes,olykor fájdalmas történetű blogokat,de már sokat olvastam ilyet. Tudom,hogy nektek,íróknak az a legnagyobb elismerés,ha sikerül az érzelmeket hitelesen átadni,de nekem már kezd hiányozni,a happy end. Elképesztő,hogy ez történt Roxy-val,nem tudom felfogni,hogyan és miért. Miért kellett elvenni tőle az életet ?
    Imádom ezt a blogot,igaz,hogy egyáltalán nem számítottam a halálára,ettől függetlenül tetszett. Szerintem megérdemelte volna az életet Roxy,és erre számítottam,hogyan írod majd le a felgyógyulását,és további boldog életét.
    Őszintén? Egy picit csalódtam,de így lett ennek jó a befejezése.
    Puszi ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, sajnálom ha csalódtál, de már márciusban úgy álltam neki, hogy ez nem happy end lesz. Nem tudom miért de én szinte csak happy end-es blogokat olvasok, ezért is akartam egy ilyet. Remélem azért tetszett valamennyire. :)
      xx

      Törlés
  26. Úristeen! Ehez nem tok. mást írni;(( ez.....ez......lehetetlen!! Szegény Harry!! "Részvétem" ja meg a többieket is:((

    VálaszTörlés
  27. Szia.
    A blogot egyszerűen varázslatos.Nagyon hálás vagyok neked,hogy megírtad ezt a csodálatos történetet!Rengeteg blogot olvastam már,de messze ez volt a legjobb az összes közül.Nagyon-nagyon köszönöm,hogy elolvashattam ezt a varázslatos történetet.Már az elején kezdve tűkön ölve vártam a folytatást.Nagyon tetszett ahogy leírtad Roxy és Harry érzéseit.Az utóbbi részekben rendesen megsirattál,pedig elhiheted nekem,hogy nem szoktam sírni semmiért.....De te megríkattál.Nem is kicsit és ezért nagyon hálás vagyok neked....Nem tudom szavakba önteni a gondolataim és soha nem tudom majd megköszönni ezt neked.Az utolsó rész nagyon szomorú lett.Nagyon sajnálom Harry-t.Csak azt merem remélni,hogy ez a való életben nem történik meg senkivel,mert ezt átélni borzasztó lehet....Még egyszer nagyon szépen köszönöm,hogy megírtad ezt a csodálatos történetet és hogy én is elolvashattam.....És azt is köszönöm,hogy megríkattál....Minden elismerésem a blogért!!
    xxxxxxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, nagyon kedves tőled amiket írtál, igazán jól esik. :)
      Köszönöm :)
      xx

      Törlés
  28. jajj istenem sírok :""(( szegény lánynak olyan nehéz élete volt amúgy is, mire meg minden jó lett volna elragadta a halál :( olyan szomorú, de sajnos az élet ilyen, te pedig nagyon szemléletesen írsz, az egész sztorit láttam magam előtt végig, mindent el tudtam képzelni.
    köszönöm ezt a csodát :')) xx

    VálaszTörlés
  29. csak ma jutott időm arra hogy elolvassam mert az én blogommal foglalkoztam. végigolvastam ezt a részt és úgy bőgtem mint az állat. sajnos én is átéreztem azt amit Harryék éreztek én is elvesztettem egy nagyon fontos személyt az édesanyámat. hihetetlenül írsz csodálatos volt.! köszönjük szépen:) :( <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia semmi gond. :)
      Köszönöm szépen. ;) És részvétem :((
      xx

      Törlés
  30. Szia. kérlek tudsz adni egy email cimet mert kérdéseim lennének hozzád. fontod lenne. Köszi

    VálaszTörlés
  31. atya eg nagyon jo lett! en nem vagyok egy erzelgos fajta de ugy bogok most mint egy kisgyerek :'((

    VálaszTörlés