2013. július 13., szombat

39.Rész -Akarlak!-

 Sziasztok meghoztam a 39.rész első felét. Nagyon kérlek titeket kommenteljetek, most nagyon fontos, kíváncsi vagyok, hogy tetszett nektek. Puszi



Félálomban lehettem mikor azt éreztem, hogy valaki gyengéden simogatta meztelen hátamat. Tudtam ki az. Mosolyogva megfordultam és Harry nézett rám angyali mosoly kíséretében.

- Készítettem neked reggelit - tolt elém egy tálca kaját.

- Jaj de aranyos vagy, nem kellett volna. Menyi az idő? Liamék mikor érkeznek meg?

- Ami azt illeti már itt vannak, 11 óra van.

- A fenébe. Öltözzünk gyorsan - ugrottam ki hirtelen az ágyból, de vissza is szédültem.

- Hé-hé óvatosan. Tudod, hogy kerülni kell az ilyen mozdulatokat.

Segített felülni,majd az ölembe rakta a tálcát. Majszolni kezdtem a barna kenyeret és a sajtot, ő pedig mosolyogva bámult engem.

- Mi az? - néztem rá.

- Semmi, csak olyan édes vagy mikor eszel.

Harry minden pillanatot megragad, hogy kedveskedjen nekem, amióta tudjuk a betegségemet turbó üzem módra kapcsolt, és még jobban ontja magából a bókokat, ami nekem nagyon jól esik. Miután megreggeliztem, felkaptam magamra a köpenyemet és már szaladtam is le Karenékhez.

- Sziasztok! - ugrottam a nyakukban.

- Óvatosan. Nehogy valami bajod legyen! - szólt Karen.

- Hogy vagy kislányom? Liam mesélte tegnap is volt egy rosszulléted - ölelt át apa.

- Nagyon jól vagyok, jobban nem is lehetnék. Képzeljétek Harryvel elutazunk pár napra - vigyorogtam.

- Mi?! Nem mentek sehova! Mi lesz ha rád jön egy rosszullét? Ki fog neked segíteni? - tárta szét idegesen karjait Liam.

- Én sem tartom jó ötletnek. Maradjatok itthon! - kérlelt Karen.

- Te normális vagy? Hova akarod vinni Roxyt? - támadta le a lépcsőn leballagó Harryt a testvérem.

- Csak egy kicsit kikapcsolódunk. Nem lesz semmi baj. Ő is szeretné, pár nap az egész. Ne aggódjatok. Szeretnénk együtt tölteni úgy egy kis időt, hogy csak magunkra figyelünk. Értsétek meg ez fontos mind kettőnknek - válaszolt nyugodtan Harry.

- Igazatok van menjetek. Ne is lássalak titeket! - nevetett apám.

Annyira jól esett, hogy Ő megértette mennyire számít nekünk ez a pár nap kikapcsolódás. Ő is volt már szerelmes, tudja milyen az ha nem lehet az érzelmeknek parancsolni. És csak azzal az emberrel szeretnél lenni aki mindennél fontosabb neked. Nekem Harry az az ember akiért bármit megtennék. Megebédeltünk, beszélgettünk az elmúlt hetek eseményeiről, majd csomagolni kezdtünk Harryvel. A gépünk az esti órákban szállt fel. Nagyon izgatott voltam hova is megyünk pontosan, de ha jobban belegondolok, akár a világ végére is elmennék Harryvel. Mindenhol tökéletes lenne, csak mellettem legyen. Ha velem van, nem számít senki és semmi.

*
- Hány órás lesz az út? - kérdeztem Harryt a felszállás után.

- Úgy 10. Hosszú lesz, nyugodtan aludj. Kell majd az energia ha megérkeztünk.

- Mit terveztél? Áruld el - néztem boci szemekkel.

- Pár óra és megtudod - közelebb hajolt és egy puszit nyomott a homlokomra.

Fejemet a vállára hajtottam, Ő közben vállamat simogatta gyengéden. Egy pillanatra ismét előjött a szívem felől kiinduló enyhe fájások, de elviselhető volt. Pár perc után elmúlt, így könnyedén aludtam el.

- Hahó álomszuszék, mindjárt megérkezünk. Jó reggelt - suttogta mély hangján.

- Ennyit aludtam? Miért nem ébresztettél fel korábban? Bocsáss meg - néztem rá miközben a vállát masszírozta.

- Semmi gond, egy kis váll zsibbadás bőven belefér abba, hogy lássalak ilyen édesen aludni - megcsóváltam a fejem amiért mindig bókol, közelebb hajoltam hozzá és megcsókoltam tökéletes ajkait.

Kinéztem az ablakon és egy szigetet láttam mellettünk elterülni. Nem tudtam levenni a szemem az óceánról. Tökéletes volt. A fák, a sziklák, a víz. Minden. Gyönyörű volt.

- Tetszik? - karolt át Harry.

- Ez csodálatos. Köszönöm. Pontosan hova is hoztál?

- A Bahamákra.

- Azta. Köszönöm - egyből az ölébe ugrottam és össze-vissza puszilgattam.

Fél órával később már a megrendelt limuzinban ültünk, és a szállodánk felé tartottunk. Nem győztem felfogni azt ami velem történik. A hely bámulatos volt. Eltudnám képzelni itt a jövőmet, itt mindig csodálatos az idő, olyan mintha a mennyekben lettem volna. Nagyon élveztem.
A lakosztályunk bámulatos volt, a szobánkból nyílt egy nagy erkély, innen a fél szigetet belehetett látni. A pálma fák, a homok, a kék óceán remek összhatást nyújtott. Szorosan ölelt hátulról Harry, így élveztük az elénk táruló gyönyörű helyet.

- Estére van egy meglepetésem. De addig is ha szeretnéd, lemehetünk a partra fürödni.

- Egy újabb meglepetés? Harry elkényeztetsz engem - mosolyogtam.

- Mondtam, hogy mindent megszeretnék neked adni. Kitudja meddig lehetünk együtt, élvezni akarom minden pillanatát veled, mert szeretlek, Te vagy a mindenem. Megérdemled ezt, sőt még többet is.

Hangja egyre halkabb lett, és ajkai közeledtek az enyémhez, természetesen én is egyből lecsaptam az alkalomra, és szenvedélyesen neki nyomtam hiánytól szenvedő ajkaimat az övéinek. Csókunk közben a szívem nagyokat dobbant, de nem azért mert valami baj lett volna, csupán a szerelem miatt. Minden egyes csók ezt váltja ki belőlem. Izgatott leszek, és remeg minden porcikám. Ha karjai nem tartanának lehet összeesnék, úgy elgyengülök minden alkalommal. De nem csak a csókok közben, mindig, ha csak rám néz igéző zöld szemeivel. Szeretem Őt, és ez örökké így is marad, akármi történjék is.


Kicsomagolás után lesétáltunk a parta megmártózni a meleg óceánban. Minden pillanat olyan tökéletes volt. Elfelejtettem a betegségem. csak Ő és Én léteztünk. Mikor újra a szobánkban voltunk, Harry ragaszkodott hozzá, hogy külön zuhanyozzunk le, Ő akart az első lenni, csak annyit árult el ez a meglepetés része. Izgatottan egyeztem bele, miután végzett én folyattam magamra a langyos vizet, de hiába a gondolataim nem a betegségem körül forogtak, a testem annál inkább. Rám jött egy hirtelen gyengeség és a csempének kellett dőlnöm, hogy ne essek össze. Szerencsére csak pár percig tartott, így összeszedtem minden energiám és a törölközőmért nyúltam. Kiléptem a fürdőből, de Harryt sehol nem találtam. Besétáltam a hálónkba, ahol egy elegáns ruha terült el az ágyunkon. Meglepetten sétáltam oda, majd észrevettem egy levelet is a ruha mellett. Felvettem majd olvasni kezdtem;

"Vedd fel ezt az estélyit, remélem tetszik és a te méreted. A meglepetésed már készen vár téged. Ha elkészültél, várok rád lent a parton. Kövesd a fáklyákat. Szeretlek. H."

Elmosolyodtam ezen a gesztuson. Mindig tud újat mutatni nekem. Felvettem a lila anyagot, ami tökéletesen tapadt a testemre. Hajamat kiengedtem, készítettem egy egyszerű sminket, és fél óra múlva már készen álltam az induláshoz.

Kiléptem a kellemesen meleg éjszakába, hajamba kapott a gyenge szél, és mosolyogva kerestem az első fáklyát. Nem kellett sokáig nézelődnöm. Úgy 50 méterre a part felé megláttam, sietve közeledtem felé, mikor odaértem, megpillantottam a másodikat és szinte szaladtam annyira vártam már a találkozást Harryvel.

Úgy 10 fáklya mellett mehettem el, mikor megláttam kivilágítva egy víz mellett lévő hófehér anyaggal díszített kis építményt. Még szaporábban vert a szívem, lábbelimet levettem és futottam Harryhez. Egy fehér ing volt rajta ami hasáig volt csak begombolva, így felfedve tökéletes izmait, haja felfelé ágaskodott a megszokott módon. Széttárta karjait és kedvesen mosolygott. Karjai közé repültem, Ő megpörgetett majd szerelmes csókot lehelt kiéhezett ajkaimra. Szótlanul megfogta a kezem és maga után húzott a kis sátor közepére. Megpillantottam a középen elhelyezkedő asztalt, rajta egy nagy díszes gyertyával. Jobban szem ügyre vettem mindent, a fehér anyagot virágok borították, körülöttünk a homokban lámpák világították meg a sötét estét.

- Harry ezt mind értem hoztad össze? Nem jutok szóhoz. Köszönöm - dadogtam.

- Nem kell megköszönnöd!. Mondtam már megérdemled.

Kihúzta nekem az egyik széket és leültünk. Csak mosolyogni bírtam, nem tudtam elképzelni ennél szebb és ötletesebb meglepetést.

- Tetszik? - kérdezte.

- Persze, hogy tetszik. Ez egyszerűen eszméletlen! Itt a víz mellett, a csillagok alatt, elképesztő. Tényleg nagyon köszönöm.

- Éhes vagy? Szólhatok, hogy hozzák a vacsorát?

- Igen, ami azt illeti kicsit megéheztem.

Harry hátra intett, és fél perc múlva már hozták is a különböző ételeket. Bor helyett narancs levet ittunk, de így is tökéletes volt minden. Miután megvacsoráztunk, Harry megfogta a kezemet és mosolyogva megszólalt.

- Még hátra van valami!

Értetlenül néztem ahogy feláll és újra int valakiknek, két gitáros jelent meg előttünk, elkezdtek játszani és Harry énekelni kezdett. Az egyik dalukat, a Little thingset. Csodálatos volt. Mély rekedtes hangja betöltötte a partot, és az én szívemet is. Elmorzsoltam a dal közben néhány könnycseppet. Próbáltam nem a végre gondolni, de csak az volt a fejemben, hogy egyszer ennek vége szakad, mégpedig heteken vagy hónapokon belül. Az utolsó kiadott ének hangnál a nyakába borultam, és könnyektől áztatott arcomat az ingébe fúrtam, ami egyáltalán nem zavarta. Megfogta az állam és felemelte azt, lassan közeledett, hogy megcsókoljon, de előtte az ajkaimba suttogott.

- Szeretlek.

Karjaival szorosan magához ölelt, csókunk után letérdelt elém, amit nem tudtam mire vélni, nagyon meglepett vele. Zsebében kezdett el kotorászni, miután kivette a szükséges tárgyat, ismét rám emelte a tekintetét, az én lélegzetem majd elakadt a csodálattól. Biztos voltam benne ha az jön amire gondolok akkor ott esek össze a boldogságtól.

- Amióta csak megláttalak, a szívem tudta, hogy csak te kellesz nekem, bár próbáltam az érzéseimet tagadni, sokáig nem bírtam. Rájöttem, hogy szeretlek. A megpróbáltatások amiken keresztül mentünk, még jobban erősítették bennem a szerelmet. Nekem vigyáznom kell rád, óvnom téged. Mert te vagy az életem! Tudom, hogy nem ez a legmegfelelőbb pillanat erre és lehet korai is. De szeretném ha hozzám jönnél feleségül. Roxy Atkins lennél a feleségem?

Soha nem gondoltam volna, hogy ennél lehetek boldogabb, mégis megtörtént velem ez, könnyeimmel küszködve válaszoltam neki.

- Igen.

A gyémánt kővel díszített arany gyűrűt kivette a dobozból, és óvatosan az ujjamra húzta. Felállt, letörölte a könnyeimet és megcsókolt. A testemben az öröm hullámai vidáman suhantak végig. Rettentően boldog voltam, Harry és Én összeházasodunk. A szerelmünk kiteljesedik ezzel.

Elvált tőlem és az ajkaimba suttogott újra.

- Szeretlek.

- Én is, az életemnél is jobban.

Percekig csak öleltük egymást szorosan, soha nem akartam őt elengedni. De tudtam, hogy egy nap eljön ez a pillanat és vége lesz mindennek. Elhessegettem ezeket a rossz gondolatokat, és átadtam magam az érzésnek. Harry menyasszonya voltam. Innentől kezdve ő tényleg csak az enyém. Egy örökké valóságig.

- Holnap lesz az esküvőnk itt a szigeten, benne vagy? Csak mi ketten, itt a parton - suttogta a fülembe.

- Szerettem volna ha a családom is velem lesz egy ilyen napon, de most nem érdekel. Akarlak Harry.

*
Reggel izgatottan keltünk fel, eljött a nagy nap, a mi napunk. Ha szerelmes az ember képes meggondolatlan lépéseket tenni, de tudtam a miénk egyáltalán nem az, főleg az én helyzetemben. Feltétel nélkül szeretjük egymást, nincs is miről gondolkodnom, ez a helyes lépés. Meg kell tennünk. Természetesen Harry mindenre gondolt még az utazásunk előtt, így a megrendelt ruhámat, reggel behozta az egyik szoba lány. Harry a másik szobában öltözött, megbeszéltük, hogy külön megyünk a szertartásra, ő ott fog engem várni. Ismét nem túloztam el a megjelenésem, hajamat behullámosítottam, sminkem is egyszerű maradt. Felvettem a hosszú fehér ruhát, és egy fehér magassarkút. Mély levegőt kellett vennem, nehogy rosszul legyek, mert éreztem a közeledtét. Bevettem a gyógyszeremet egy pohár vízzel és jobban is lettem. A boldogság elűzte a betegséget egy kis időre. Belenéztem a tükörbe és mosolyogtam magamra. Végre megkaptam a boldogságot amire mindig is vágytam. Nem érdekel már, hogy csak egy rövid időre is, ha nem is sikerül a műtét, boldogan halok meg Harry karjaiban. A parton sétáltam fehér menyasszonyi ruhámban, szerencsére nem kellett sokat járkálnom, hamar a helyszínre értem. Harry büszkén állt a pap mellett és mosolygott fekete zakójában amit egy fehér virág díszített a zsebénél. Imádni való volt. Halk zene kíséretében vonultam be a rózsa szirmokkal kirakott szőnyegen. Lábaim remegtek amíg Harry mellé nem értem, megfogta a kezem és mind a ketten mosolyogtunk egymásra. Egy kicsit éreztem rajta, hogy izgul, és ez megnyugtatott engem, mert tudtam Ő is ugyanolyan ideges mint én.

Az előttünk lévő emberre emeltük a tekintetünket aki halkan köszörülte meg a torkát, hogy ideje elkezdeni a szertartást. Belekezdett a mondókájába, végig vigyorogtunk Harryvel és egymás kezeit szorítva tartottuk vissza a nevetésünket. Vicces volt ahogy a pap minden második percben fújta a szeme elől a haját. De ez nem tette tönkre a tökéletes pillanatot. Végre ahhoz a részhez ért mikor mind a kettőnknek ki kellett azt a szót mondani, hogy akarom. Én teljes komolyságot vettem fel, és úgy ejtettem ki a szót. Harry az akarom szó után megcsókolta a kezemet amin elmosolyodtam.

- Ezennel Önöket házastársaknak nyilvánítom. Csókolják meg egymást! - hangzott a végszó.

Nem is kellett több, Harry az ölébe kapott, és megcsókolt. Ezután még mindig az ölében, elvitt a közelben lévő kis vendéglőbe, ahol halk zene ment. Harry letett, majd odaszaladt a zenekarhoz és mondott nekik valamit, mikor visszatért elkezdődött egy lassú, szerelmes szám.

- Mrs Styles felkérhetem egy táncra?

- Megsértődtem volna, ha nem kér fel Mr Styles.

Nyújtotta egyik kezét, én odaadtam az enyémet neki, és magához húzott. A zene ütemére tipegtünk ide-oda, nem lassúztam még soha, de ahogy észrevettem Harry sem túl sokszor, és ez meglátszódott a teljesítményünkön. De egyikünket sem érdekelte. Csak az, hogy együtt lehetünk, abban a pillanatban boldogok voltunk és szerelmesek.


45 megjegyzés:

  1. Istenem Szilvi!
    Végre nincs a betegsége, sem Mr.Holman, sem semmi zavaró tényező. Végre igazán boldogok lehetnek. Éés végre Mrs.Styles lett, mondjuk..hm..erre irigy vagyok..;))
    Ez a rész nagyon nagyon jó. Kíváncsi vagyok, mi lesz a vége: pozitív vagy negatív? nem tudom. Majd kiderül:3
    Puszii.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ebben a részben háttérbe szorult a betegsége.

      Én is irigy vagyok amiért a felesége lehet...
      Igen majd kiderül, ha minden jól megy és a laptopom megjavul akkor hétvégén jön a befejező rész. :)
      xx

      Törlés
  2. úriisten.Hát ez.....WOW.:DDDDDD
    nem tudok mit mondani.:D

    VálaszTörlés
  3. Jézusom.
    Erre nincs is más szó. ebben a részben végre nem a betegsége volt a középpont hanem a boldogsága. én annyira tudtam már akkor mikor oda ért a fáklyákhoz hogy megkéri Harry a kezét, de nyugtattam magam hogy nem. Aztán még is. Csodálatos volt, végig bele képzeltem magam és a zenék amik itt vannak a blogodban még jobban segítettek elkézelni a csodálatos jeleneteket. Az a baj hogy ebben a részben jöttem rá hogy sajnos mi lesz a vége, már mint sejtem. :D
    Nagyon kíváncsi vagyok a következő részre, siess :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Köszönöm szépen.
      Kíváncsi vagyok mit gondolsz mi lesz a vége, privátban írd le. :)
      xx

      Törlés
  4. Kedves drága Szilvi! ;)
    Kezdjük ott! Változtasd meg a címet! Ez nem Forever and ever ez nem, hanem Forever and Best!!! Xdd hülyén hangzik de mindegy.xd
    Basszad ki az ablakon!!!!!
    Kurva jó és ajj de cuki!!! *0* nekem is ilyen pasi kell!!! :3 nagyon fajántos, eszméletlen kikurt joooooo!!!!!! Manyifico!!!! Nem tom h kell írni!!!!
    Nagyon imádom!!!! *000* best ever!!!!
    Majdnem eldobtam a telefont annyira megörültem xdd Remélem lesz kis Szarry, azaz kis Rorry(???) Xdd mert neki is lehetne Harry a neve és ifjabbik Harry Styles!! Xdd
    Bocs megint elkalandoztamxdd

    Röviden, habár Angliában leszek mire vége, de kifogom küzdeni h elolvashassam!! Akkor is!! Nő vagyok és függetlenxdd na megint xdd mindegy HAMAR KÖVIT!!!!!!
    Puszy Mads xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Nagyon édes vagy, de nem akarom megváltoztatni a címet, mivel nem vagyok egoista. De nagyon jól esik, hogy te így gondolod. :)
      Hát...majd kiderül lesz-e kis Rorry :D
      Köszi, xx

      Törlés
  5. jajjj nagyon nagyon jóó :)) de remélem happy end lesz :) nemakarok sirni megtöbbet igyis fogok :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm :)
      Hát még fogsz sírni azt garantálom, de, hogy örömödben vagy bánatodban, az majd hétvégén kiderül.
      xx

      Törlés
  6. wááá annyira jó lett imádom :DD lécci legyen happy end ♥♥

    VálaszTörlés
  7. Hát ezt megkönnyeztem.Isteni lett Hamar kövit:)))<333
    Łove Yaa and Hipsta please
    xxx Claire

    VálaszTörlés
  8. Úristen *_* Leírhatatlanul imádom :) Annyira ügyes vagy ...eddig mindegyik résznél bekönnyeztem. csodálatos :)) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Nagyon aranyos vagy.
      xx ♥

      Törlés
  9. Úristen! Én a felétől végigbőgtem. Csodálatos lett. Nagyon kár,hogy vége lesz,de ugyanakkor már nagyon kíváncsi vagyok a végére,szóval siess. :) *.* ♥ ♥ ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Hétvégén kint lesz az utolsó rész, ha minden a tervek szerint halad. :)
      xx

      Törlés
  10. Hát, nem hat perc lett, de mentségemre szolgáljon, hogy csak egy kis mazsoláért mentem ki a konyhába! :-D

    Igazad volt, romi lett! A kedvencem! :-D
    Veletek borzasztóan elfogult vagyok, és hát szépen is volt megírva, még ha nem is az én világom.
    Én a könnymorzsolás helyett inkább mosolyogtam, bár lehet, hogy Taylor szakítós számai nem a legmegfelelőbbek ennek a fejezetnek az olvasására...
    Dee, azt a dalt is meghallgattam, amit hozzá linkeltél. Romantikus.
    Nekem tetszett ez a fejezet is, ahogy a többit is szeretem.
    A végletek története ez, hol nagyon szenved mindenki, hol mindenki boldog, és ez a hullámzás olykor jó. Én szeretem a hullámvasutat. :-)

    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, no problem. :D
      Nekem már a mosolygásod is elég, ha csak egy kicsit is megszerettetem veled Harryt az nekem elég.
      Én is szeretem a hullámvasutat... :D
      xx

      Törlés
  11. Nem jutok szavakhoz...Csodálatosan írsz, de annyira, hogy beleképzelem magamat a történetbe. amit most mondok, azt teljességgel is komolyan gondolom. Nem ártana felkeresni egy könyvkiadót, hátha vállalnák, hogy megjelenjen könyv formában. De gondolom, ha a 1D is szerepel benne, engedélyt kell kérni...(lehet hülyeség, ki tudja...:DD), de szerintem nagyon nagy sikere lehetne. Tudod már, hogy még hány rész lesz? Mikorra várható a következő rész?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de édes vagy köszönöm. :)
      Hát a könyv téma, nálam nem nagyon jöhet szóba mivel ahhoz elég béna vagyok... :)
      De nagyon jól esik, hogy ezt gondolod.
      40 részes lesz plusz egy epilógus. :)
      Keddre várható a kövi :)
      xx

      Törlés
  12. Szia ! Ez annyira romantikus volt. Végre teljesült Roxy minden vágya,amire persze már én is régóta vártam,de nem gondoltam volna,hogy Harry megkéri a kezét. És az esküvő...áhh *.* Olyan édesek voltak,és annyira jó,hogy boldog Roxy,aki immáron Mrs Styles .:)
    Le nem tudom írni,mennyire tetszett ez a rész. Nagyon jól megírtad.:) Nemsokára itt a vége,de most,hogy összeházasodtak,már nagyon várom,mi lesz a befejezés :)
    Puszi ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, bármennyire is hihetetlen ez az esküvős rész akkor jutott eszembe mikor ezt a részt írni kezdtem, azért is kellett ketté venni a 39.részt.
      Köszi.
      xx

      Törlés
  13. omg...én elsírtam magam...annyira gyönyörű ez a történet:)) imádoom ahogyan írsz <3 xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Én is imádlak amiért kommentelsz. :)
      xx

      Törlés
  14. Óóó...hát...eléggé megleptél most! :) Nem gondoltam volna, hogy Harry meglépi ezt. Persze tudom, hogy nagyon szerelmesek és hogy ez tényleg igaz szerelem, de akkor sem számítottam erre! De nagyon tetszett!!!*-* Furcsa érzés fogott el miközben olvastam, de ez a jó érzések közé tartozik! Nagyon várom már a következő részt és nem akarom, hogy vége legyen! :(
    xx, -diush-

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Hát én sem gondoltam volna, mikor írni kezdtem ezt a részt,de aztán gondoltam : miért is ne?
      köszi, hogy írtál, xx

      Törlés
  15. Na, megint lemaradtam! Nem is lehet tőlem mit várni:(
    Úr Isten, ez olyan cuki rész volt! Összeházasodtak, ez most komoly?:D Nem hiszem el... O.o Olyan aranyosak, remélem, hogy tényleg nem lesz semmi baj!
    Nagyon jó lett a rész, és Én se akarom, hogy vége legyen, de ha vége is lesz, ígérd meg, hogy HAPPYEND lesz!
    Siess a következővel.
    Ölel, Alice. x x x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, nem maradtál le. :)
      Sajnos nem ígérhetek semmit, de hétvégén kiderül mi lesz velük . :)
      xx

      Törlés
  16. Istene, Szilvi. Ez egyszerűen csodálatos. Sírtam a boldogságtól. Teljesen átéltem a történetet, már nagyon várom a következő részt. Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz Roxy-val. Jó lenne ha Happy End-el végződne. Siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  17. nagyon jó :) mért ír mindenki arról hogy Happy End legyen a vége??úgy értem mért mért hiszik hogy itt a vége?tényelg itt a vége?
    By.Eva G.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, azért írják mert 2 rész van még hátra plusz az epilógus. :(
      Igen sajnos itt a vége.
      Köszi a komit. :)
      xx

      Törlés
  18. Sziaaa! Bocsi a késõi írásért csak hosszú napom volt:)) Szóval örülök h összeházasodtak:) Tök szupiii! És köviiit!:P Azt szeretném kérdezni van-e skypeod vagy twittered? Ha van kérlek írd meg! Bár annak örülnék ha lenne skypeod!!:D puszi :* Hajrááá amúgy!!:) jó éjt:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia semmi gond, akkor írsz mikor időd engedi. Van skypom és twitterem is. Twittert megtalálod az oldalsávban felül, skypot nem nagyon használok, de facen is bejelölhetsz. :) Ha beléptél a csoportba akkor ott felismersz ki vagyok. :)
      xx

      Törlés
  19. Nee már h. vége legyen!!:( most olvastam az kommenteket:( na mind1 akk Happy End legyen a végeee!:)) jó éjt most mát tényleg sziaa!:))

    VálaszTörlés
  20. Szia Szilvi!

    Istenem ez csodálatos rész lett! Ahogy Harry mindent megszervezett, az eljegyzés, az esküvő és minden......hát nem is tudok mást mondani mint hogy CSODÀLATOS!! Nagy kár hogy befejezed a blogot! :'( Pedig olyan csodás...komoly még meg is könnyeztem a meghatottságtól! :) Remélem belekezdessz egy másik blogba is amit ide is kiteszel hogy innen tudjuk megnézni! ;) Ja igen lehetne egy kérdésem:Betudnád tenni a többi blogodnak a linkjét a válaszba?? Nagyon várom már a kövi részt! Kérlek siess vele!

    Puszi: Dorka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dorka. Köszönöm szépen. Nagyon boldog vagyok amikor sikerül titeket meghatnom.
      Új blogba nem kezdek, mivel van már ezen
      kívül 3.
      Belinkelem neked ezeket. :)
      http://dearniall-hungarian.blogspot.hu/
      http://loveanddeath-sz.blogspot.hu/
      http://ilovehimforeverstyles.blogspot.hu/

      xx

      Törlés
  21. Nagyon tetszik ez a rész remélem nem lesz a köviben sem lesz sok a negatív dolog. Kár hogy nem sokára vége is lesz ennek a történetnek. Én nagyon megszerettem.. pedig nagyon nehéz engem lenyűgözni. Na pá!!!

    VálaszTörlés
  22. Hát a vége ütősre sikerült mint ahogy az egész rész.
    A könnyeimtől alig tudok írni.
    Ennél szebbet még életemben nem olvastam.
    Nagyon romantikus, fogalmam sincs hogy hogy találtad ki ezt az egészet de, de..... nem is találok szavakat.
    Nagyon tehetséges vagy.
    Ne hagyd abba az írást mert van érzéked hozzá.
    Gratulálok ez egy remek rész, blog, történet.
    Csak így tovább.
    Puszi: Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm szépen. :)
      Nem hagyom abba az írást, mivel van még két másik blogom, ha érdekel az oldalsávban megtalálod őket.
      Még egyszer köszi :)
      xx

      Törlés
  23. Meglepi itt~~~~~> http://gothandharry.blogspot.hu/

    VálaszTörlés