2013. június 27., csütörtök

34.Rész -Újra együtt-

Sziasztok. Meghoztam nektek a 34. részt. Kérlek titeket ha még nem követtetek a BLOGLOVIN'.on akkor tegyétek meg, a modulsávban megtaláljátok a képet amire kattintva követhettek. :) -------->
Jó olvasást.


Az egész testem remegni kezdett. Egyből felismertem a hangot. Ő volt az. Mr Holman. Rám talált. Kiakartam szabadulni a kezei közül de közbeszólt.

- Ha sikítani mersz vagy bármi mást, ez a hely a földdel lesz egyenlő! Szóval most felállsz szépen, és kijössz velem! - mondta érces hangján.

Tudtam, hogy egyszer rám fog találni, de még nem készültem fel erre. Nem tudtam mit tenni, engedelmeskedtem neki. Talán blöfföl, de meg volt a lehetősége, hogy nem. Felálltam, majd felé fordultam. Arca ugyanolyan ráncos, és gusztustalan volt mint azelőtt. Egy gúnyos mosollyal fogadott. Megragadta a kezem és kihúzott a kávézóból. Percekig gyalogoltunk a forgalmas utcán, de nem mertem elmenekülni, kezdtem beletörődni a sorsomba. Nekem ezt szánta az ég. Szenvedtem egész életemben, kínok között is kell meghalnom. Ez jár nekem.

- Hogyan talált rám? - kérdeztem.

- Egyszerű volt. Figyeltem mikor veszel pénzt le a számládról. Meglepett, hogy Kanadába jöttél. De nekem ez sem számított, érted bármit megteszek! - vigyorgott. - Egy órája pedig a kapcsolataimnak hála megtudtam, hogy üzenetet küldtél a kis barátnődnek. Nagyon óvatlan volták kicsi Roxy! Mondtam, hogy nem bújhatsz el!

Már mindent értettem. Figyeltetett engem. Még egy ilyen utolsó patkányt mint ez! Gyűlölöm! Bárcsak vége lenne már ennek az egésznek. Bárcsak mihamarabb megölne, akkor nem kellene átélnem a szörnyűségeket. Egy valami még mindig nyugtalanított és megkérdeztem.

- A rendőrök elől hogyan szökött? Ki halt meg a kocsijában?

- Ugye milyen leleményes vagyok? Mindenkit átvertem! Tudod, maradtak a múltamból barátaim, az egyik vállalta, hogy helyettesít. Azt mondta ő megtud szökni, addig én bújjak el. De elbízta magát és megégett a szerencsétlen. Ezután szabad utam volt. De ne pofázzunk, itt a kocsim szálljunk be!

A kocsija felé rántott, de a lábam kibicsaklott így összeestem. Olyan erősen vájta belém ujjait, hogy szinte éreztem ahogy a csontomat karcolják hosszú körmei.

- Jól fogunk szórakozni! Hidd el nekem! - suttogta a fülembe perverzül.

Előre tudtam mi fog velem történni, újra meg fog erőszakolni, de abban bíztam a legjobban, hogy egyből meg is fog ölni. Nem tudnék tovább úgy élni, hogy ismét át kellett élnem azt amit az árvaházban tett velem. A halálon gondolkodtam, milyen jó is lesz nekem ha végre megöl. Vége lesz a szenvedésnek.

Felállított maga mellé, de abban a pillanatban kommandósok lepték el a környéket, és mindegyikük fegyvert fogott ránk. Nagyon meglepődtem, fogalmam nem volt mi fog történni ezután. Mr Holman előrántott egy pisztolyt, és a nyakamnak szegezte. Nem látszott idegesnek. Talán tényleg ennyire megőrült, hogy nem érdekli mi történik vele? Az én szívem annál hevesebben kezdett el verni, sőt még fájt is ahogy az adrenalin átjárta a testem. Nagyon féltem.

- Tegye le a fegyvert! Körbe vettük magukat, nincs esélye a menekülésre! Engedje el a túszt!

- Maguk bediliztek? Végre elkaptam ezt a csitrit, és azt hiszik elengedem? Ha én meghalok Ő is! - nevetett gúnyosan.

- Felszólítom még egyszer, hogy tegye le a fegyverét! - ordította az egyik.

- Én magát és a bolháit szólítom fel, hogy takarodjanak innen, vagy kinyírom ezt a csinos pofijú kisasszonyt itt mindenki előtt!

Még erősebben fonta rajtam körbe a karjait, a pisztoly csövét mélyen a nyakamba nyomta, szinte fuldokoltam amiatt, hogy eltorlaszolta a légcsövemet.

- Rendben, akkor tárgyaljunk. Mit szeretne a lány helyett?

- Semmit, nekem ő kell, és hagyjanak elmenni!

-Ugye ezt maga sem gondolja komolyan?

- Én... én vele szeretnék menni! - motyogtam.

- De kisasszony azt nem engedhetjük! - ordította az egyik rendőr.

- Akkor is vele akarok menni, látják már nem is fogja rám a fegyvert! - mondtam magabiztosságot sugallva.

- Na látod kicsi Roxy, te is rájöttél mi a jó neked ugye? - suttogta a nyakamba Mr Holman.

- Igen.

A fegyvert maga mellé eresztette, erre néhány kommandós is lazított szigorú állásán.

- Akkor elmehetünk békében? - kérdezte Holman.

- Az úgy nem működik! Maga egy bűnöző, akit köröznek Nagy-Britanniában!

Éppen válaszolt volna Holman, mikor erős áramütést kapott, egy picit én is kaptam belőle. Kirántottam magam Mr Holman karjaiból és a földre estem. Hátra fordultam és egy kommandós állt sokkolóval a kezében. Egyből elrúgta a fegyvert a közelünkből.

Bejött a tervem, úgy gondoltam, ha húzom az időt, talán tesznek valamit a rendőrök. Szerencsére kitudták használni Holman figyelmetlenségét és a hátunk mögé lopózott az egyikőjük, így sikeresen kiszabadítva engem. Csak azzal nem számoltak, hogy én is kaptam egy kis áramütést. Alig bírtam felállni a földről annyira égett a szívem, levegőt is nehezebben tudtam venni.

- Jól van? - nyújtotta felém az egyik kezét egy rendőrnő.

- Igen - hazudtam.

Mély levegőt vettem és felálltam a földről. Holman-t már bilincsben emelték fel, aki még mindig eszméletlen volt. Elöntött végre egy nagyon jó érzés. Tényleg vége van, végre elkapták őt. Nincs mitől félnem ezek után. Haza mehetek a családomhoz.

Elfogadtam a segítséget, a nő belém karolt és egy rendőr autóhoz vezetett. Közben megálltunk az elrúgott fegyvernél.

- Ezt fel kell vennem, bizonyíték! - mondta.

A rendőr éppen felvette Mr Holman fegyverét a földről és egy zacskóba akarta belerakni, mikor Holman felébredt a kommandósok karjaiban és hirtelen kiakart törni onnan, kiabálni kezdett. Sikerült kiszabadulnia és felém rohant.

- Megtalállak úgy is!

Annyira megijedtem, hogy nem gondolkoztam, kikaptam a fegyvert a nő kezéből és Holman-ra céloztam, egyenes a fejére. Meghúztam a ravaszt, majd óriási hang után holtan terült el előttem.

Mindenki meglepetten bámulta az eseményeket. Mellettem a rendőr kikapta a kezemből a fegyvert és hátrabilincselte a kezeimet. Engem nem érdekelt mit tesznek velem. Csak az számított, hogy mindennek vége van. Megöltem egy embert, Megöltem Mr Holmant. Azt az embert aki megkeserítette az eddigi életemet. Gúnyos mosolyra húzódott a szám miközben néztem a fejéből szivárgó élénk piros vért. Többen odarohantak hozzá, de megállapították a halálát. Tényleg vége volt, többé már nem kelt fel.

Az egyik rendőrfőnök odasétált hozzám és megszólította az engem fogságban tartó rendőrt, hogy engedjen el.

- Önvédelem volt, nem ítélhetik el! Az angol kolléga már értesített minket miket tett magával ez a szemét! Higgye el nekem, én nem ítélem el őnt amiért ezt tette, megérdemelte, de ha hazamegy keressen fel egy pszichológust, nehéz lesz feldolgozni azt, hogy megölt egy embert. Sajnálom, hogy ennek így kellett véget érnie!

- Én nem! Sok életet megkeserített ez a patkány! Nem bánom amiért megöltem. Többé biztos nem fog ártani senkinek! - mondtam érzelem mentesen.

Tényleg így gondoltam, ez volt életem egyik leghelyesebb döntése, sokaknak jót tettem azzal, hogy elvettem az életét Holmannak. Köztük magamnak okoztam a legnagyobb boldogságot. Eljött az én időm, végre boldog lehetek. Ha ennek az volt az ára, hogy megöltem Mr Holmant, nem bánom.
A rendőrségre azért be kellett mennem. Felvették a vallomásomat. Értesítették a családomat is a történtekről. Harry és Liam már úton voltak hozzám.

Nagyon féltem a szemükbe nézni. Féltem attól, hogy megutáltak amiért eltűntem. Mindennél jobban vágytam az ölelésükre. Hiányoztak. Elakartam nekik mondani, hogy ezek után boldogan élhetünk, nem kell már félnünk. Vajon hogyan néznek majd egy gyilkosra? Elítélnek majd engem emiatt? Nem is magamtól féltem, attól tartottam, hogy ők nem tudják majd feldolgozni, hogy megtettem.

Felvették a vallomásom, megnyugtattak, hogy semmilyen felelősség nincs rajtam. Önvédelem volt az egész. De egy pszichológusnak meg kellett néznie a biztonság kedvéért, hogy miként éltem meg az egészet.

Neki is elmondtam, hogy nem bánom, annyi fájdalmat okozott nekem az az ember, hogy ennek így kellett történnie. Nem tudtam volna úgy élni, hogy ő is él. Vagy az egyik vagy a másik. Kemény szavak, de tényleg ezt éreztem. Értesítettem Mike-ot, hogy nem megyek többet dolgozni, ne számítson rám. Egy kicsit kiakadt, de igazából nem érdekelt, a részleteket nem mondtam el neki, legyen neki annyi elég, hogy visszamegyek Londonba. Reméltem, hogy még vár rám ott egy meleg otthon.
Mivel még több óra volt a viszontlátásig, fáradt is voltam így voltak olyan kedvesek a rendőrök és lefeküdhettem az egyik szobában. Bár nem nagyon tudtam elaludni, mégis sikerült. Bárcsak inkább ne tudtam volna...

Az álmomban többször megismétlődött a jelenet, mindig csak az a pár másodperc. A lövés pillanata. Mr Holman gyűlölettől izzó szemei hirtelen üvegessé váltak és csak bámult rám. Csak állt előttem átlőtt koponyával. Ijesztő volt. Jött felém egyre közelebb, de én nem tudtam megmozdulni, csak sikítani bírtam. Egyszer csak megragadott a kezeivel, álmomban ordítottam, de senki nem hallotta. Felriadtam. De még mindig fogta valaki a vállam. Éreztem az érintésből, hogy ez valóságos. Megtapogattam a kezet, és örömként ért a felismerés, hogy tudtam ki az. Hirtelen felültem és szembetalálkoztam  a legcsodálatosabb zöld szempárral a világon. De szomorúnak tűnt.

- Harry! - mosolyogtam rá.

Visszamosolygott és erősen magához húzott. Nem szólt közben egy szót sem, csak szorosan nyomódott egymásnak a két test. Fejemet a vállába fúrtam, és mélyen belélegeztem kellemes illatát. Hiányzott ez is, és minden ami ő. Mindene.

- Szeretlek! - mondtam a pulcsijába, mire kezei közé vette az arcom és mélyen a szemembe nézett.

- Ha tényleg szeretsz miért mentél el? Miért? Azt hittem nem jelentünk neked semmit! Féltem, hogy...

- Ne félj! Vége van! Már nem kell mitől rettegnünk! Szeretlek jobban mint az életemet! Ezt jegyezd meg! - mondtam komolyan.

Ajkaira pillantottam, amik vonzották az enyémeket. Sóvárogtam utánuk mint koldus a meleg étel után. Mohón tapasztottam ajkaimat az övéire. Éreztem ahogy eggyé válik a testünk, a szívünk. Nem akartam elveszíteni soha többé, bármi jön ezek után, megerősödtem. Nem féltem semmitől.

- Nem is tudod mennyire hiányoztál! Azt hittem soha nem látlak viszont! - ölelt át újra.

- Meghalt Holman!

- Tudom, a nyomozó mindent elmesélt. Azt is, hogy te lőtted le. Jól vagy? - kérdezte.

- Igen, remekül. Most, hogy itt vagy még jobban. Túl kell lépnem ezen az egészen, végre szeretnék élni. Szeretnék veled élni és a családommal, rettegéstől mentesen. Tényleg, Liam hol van?

- Mivel aludtál elment enni, ma még nem ettünk semmit. De én itt akartam veled maradni hátha felébredsz.

Nem is kellett sokáig várnunk, percekkel később Liam nyitott be az ajtón. Szinte eldobta a kezében lévő szendvicseket és felém futott. Felkapott az ágyról és magához ölelt mint egy plüss mackót. Tudtam, hogy megbocsátott nekem és szeret még. Szavak nélkül is tudtuk mit gondol a másik. Éreztem ebben az ölelésben a szeretetét, a féltést, és a hiányt.

- Annyira aggódtam érted! Féltem, hogy későn érnek oda a rendőrök. De szerencsére élsz és... Holman már nem. Végre új életet kezdhetünk! Jaj gyere ide, annyira hiányoztál! - hadarta.

- Nekem is nagyon hiányoztál, de el kellett jönnöm, azt hittem úgy megvédhetlek titeket! Kérlek bocsáss meg amiért önző voltam! Tudom mennyire fájt nektek, hogy eljöttem!

- Ne gondoljunk a múltra többet! Felejtsük el! Itt vagyunk egymásnak és ez a fontos. Menjünk haza, rendben?

Elmosolyodtam, majd Harrybe és Liambe karoltam. Elmentünk a ruháimért, kijelentkeztem a hotelből, és a repülőtér felé igyekeztünk.

Itthagyok minden emléket, minden fájdalmas pillanatot ami eddig ért engem. Felszállok a repülőre, és nem nézek vissza többet. Csak egy rossz rémálom lesz ez az egész. A jövőmre koncentrálok ezután, és a családomra. Mellettem vannak azok az emberek akik feltétel nélkül szeretnek, azt hiszem nem is kívánhatnék ennél többet. Mindenem megvan.


38 megjegyzés:

  1. Úúúúú de jóó!:D szuper lett!

    VálaszTörlés
  2. de jó lett.^^ örülök hogy Holman meghalt és Roxy újra vissza megy.*-* kövit gyorsan.:3

    VálaszTörlés
  3. ÁHHH végreeee!!!! Bocsi csak most tudtam írni.. még indulás előtt éppen elolvastam,de komizni már nem tudtam,de most tudok.. HÁt hogy is mondjam.. most örülök. Holman meghalt..Roxy visszatér a családjához... minden Happy... De lesz még valami bonyodalom? Ne legyen kérlek... most már legyenek boldogok. Kérlek!! Roxynak is kijár boldogság,meg a többieknek is. :D Szóval irtó jó rész lett.. nagyon várom a kövit.. siess.. :DD ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, semmi gond.
      Hogy lesz-e még bonyodalom majd még kiderül.
      Ha figyeltetek az egész blogot végig kísérte valami, ami okozhat bonyodalmakat, most lehet találgatni mi lehet az ;)
      kösziii
      xx

      Törlés
  4. Áááá.Annyira Jó lett!:D
    Na végre!:D
    Mikor fejbe előtte hangosan fellélegeztem:D

    VálaszTörlés
  5. csodálatos lett ez a rész:) megnyugodtam hogy Roxynak mostmár nyugodt élete lesz. és boldogan élhetnek tovább:)) <3 gyorsan kövit.!:D

    VálaszTörlés
  6. húhh..tele volt izgalommal,akár egy igazi krimi ! :)
    Nagyon örülök,hogy vége Roxy szenvedésének,megérdemelte,hogy boldog legyen végre. Holman pedig..alig vártam,hogy meghaljon. Jól tette Roxy,én is szívesen fejbe lőttem volna.
    De a leggyönyörűbb pillanat,ami könnyeket csalt a szemembe,az Liam volt,ahogy eldobta a kaját és odarohant Roxy-hoz. Ez a legszebb példája a testvéri szeretetnek. Olyan jó volt olvasni,ahogy újra boldogok és végre együtt élhetnek,félelem nélkül.
    Csak gratulálni tudok,elképesztő történetet faragtál ki és ezt gyönyörűen kivitelezted. Annyi szeretet van ebben a blogban,és ez,ami győz végül. :)
    Ez volt eddig a legszebb rész,tényleg.
    Puszii :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Nagyon köszönöm a kommentedet, nagyon sokat jelent.
      Igen elég érzelmesre terveztem ezt a blogot. És, hogy boldog vége lesz, majd még kiderül ;)
      xx

      Törlés
  7. Szia.
    Hát ez tényleg tele volt izgalommal...
    féltem hogy nem lesz Happy end, de még most is úgy gondolom hogy még innen is tudsz valami csavart berakni. Pl.: hogy az egészet álmodta, vagy valami ilyesmi...
    De remélem hogy nem lesz benne semmi ilyen, és hogy végre minden rendbe tud jönni.
    Még hány rész van vissza?
    Siess :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Elárulom ilyen most nem lesz benne, vagyis nem lesz álom, ez a valóság ;)
      Huh nem tudom még pontosan megmondani, de 40 részesre terveztem, szóval kb még 6, de lehet több lesz, attól függ mit találok ki még :) De elárulom a vége már megvan, már az elején megírtam az utolsó két részt.
      xx

      Törlés
  8. Végre megdöglött! Már mióta vártam erre a pillanatra. ^^ Siess a következővel.:)
    RealAlexa.xx

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jò lett istenem olyan boldog vagyok h az a féreg megdeglett.. Mennyi rész van még? :D

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó lett!!! Végre meghalt, tényleg meghalt!!! Remélem Roxy végre megkapja a megérdemelt boldogságot!!!
    és nem akarom, hogy vége legyen a történetnek :O :(
    xx, -diush-

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Én sem akarom, hogy vége legyen de egyszer be kell fejezni, sokáig nem lehet húzni, de ígérhetem , hogy a további részekben is lesz izgalom, kb még 6 rész lesz :)
      xx

      Törlés
  11. de jóóó végre meghalt az a szemét :) és végre együtt lehetnek. siess kövivel imádtam ♥♥

    VálaszTörlés
  12. Itt vagyok! Végre megvan Roxy, és már minden teljesen sínen van Holmannek, mikor jönnek ezek a kommandósok (?) szegény. Szinte sajnálom, hogy ilyen szerencsétlen.

    Roxy akciózik, kiszabadul. Újabb löketet kap. Ne. Egyre közelebb vagyunk a végéhez, és én nagyon fogom sajnálni. Tiszta izgi volt, de persze tudtam, hogy Roxy túléli a napot, meg ilyesmi:D

    Végre Holman halott, és ő nyugodt lehet! Meddig? Erre kíváncsi leszek. Félek. félek a végétől, és most is csak butaságokat írok...

    Olyan jó volt, mikor végre újra találkoztak Harryvel és Liammel! Már hiányzott, pedig nem olyan régen váltak külön - vagyis szökött meg Roxy -.
    ~xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Én is nagyon sajnálom, hogy egyre közelebb a vég, de addig még van pár rész, szóval ne szomorkodj :) És te mindenkinél jobban tudod, mik lesznek benne :D
      xx

      Törlés
  13. szi anagyon tetszik az egész blog!a kinézet,A SZTORI(!) meg úgy az egész :DD az zenét h tetted hozzá??nekem nagyon tetszik,mert hangulatod ad az egésznek!!!<33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Köszönöm szépen.
      Ha a felül lévő zenére gondolsz azt az SCM music player oldalon lehet, ha hozzáadod a zenéket utána a megadott kódot kimásolod, és html kód modulba elmented.
      Ha a bejegyzésekben lévő zenékre gondolsz akkor, a video ikonra kattintasz mikor írod a bejegyzést, ott a youtubeos beillesztésre, beírod a video címét és kiválasztod
      melyiket akarod berakni. Ennyi :)
      xx

      Törlés
    2. jaj nagyon szépen köszönöm<3333 és még egyszer:nagyon jó blooog!!!!!:DDD

      Törlés
  14. Szia Szilvi!

    Èn még csak két napja olvasom a blogodat és hát.....na....EGYSZERŰEN HIHETETTLEN!! Nagyon király ilyen jó blogot még életemben nem olvastam! Bevallom az utolsó 3-4 résznél kishiján sírtam annyira meghatott a rész!! Annyira nem tudtam letenni hogy még éjszaka is olvastam!
    Na tehát tömören: NAGYON KIRÁLY!!
    És lénygyiii minnél hamarabb hozz új részt!!!

    Puszi: Dorka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dorka!
      Nagyon köszönöm a kommentedet, nagyon jól esik ha ilyet írnak nekem.
      Én is fent voltam ma éjszaka is, te voltál aki olvasta fél kettő körül?:D
      Kedden lesz új rész.
      Puszii <3

      Törlés
  15. Én olvastam fél 2 körül a barátnőmmel...Nagyon sokszor elolvastam már az egészet, de nem tudom megunni.Akármilyen fáradtak is voltunk, nem tudtuk abbahagyni. Kedvenc blogom.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Huh ennek annyira örülök, ilyenkor kicsit azt érzem, hogy jó az amit csinálok.
      Köszönöm. pusziii

      Törlés
  16. Szia!Benne lennél egy blogcserében?:)
    Ha igen itt a blogom, és kérlek itt jelezz vissza!:http://shesnotafraidyeah.blogspot.hu/
    Előre is köszönöm! x

    VálaszTörlés
  17. Szia! Nagyon jo lett ez a resz . Ezt uzenem Roxynak: Ugyes vagy , nagyon-nagyon buszke vagyok rad! Sikerult megolnod azt a mosatlan gazembert!!! Mostmar csak arra gondolj Roxy, hogy vegre normalis eleted lesz!!!!
    Ez most neked szol Szilvi: gratulalok megegyszer, ez egy nagyon jo resz lett!!! :) Harry annyira helyes, hogy vissza varta Roxyt. Az a legjobb, hogy meg elitelni sem tudjak emberolesert,gyilkossagert, ugyanis ez tiszta onvedelem.
    Egy dolog furdalja a lelki ismeretemet, mi van Roxy sziv fajdalmaival, azt mondtad regebb, hogy majd azzal is lessz,valami?! Ez az aramutes nem teyt Roxy sziv problemainak.
    Nagyon varom a kovetkezo reszt, mikor hozod???

    Zsuzsa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia
      Köszönöm szépen, és Roxy is köszöni :)
      ööö a szíves dolog? Nos nem felejtettem el sőt...de nem akarom lelőni a poént... és örülök, hogy még valaki észre vette ezt a kis részletet...:)
      Holnap lesz kövi ha összetudom hozni, ha nem akkor csak szerdán. :)
      xx

      Törlés
  18. Szia:)
    Egy nagy kérdésem lenne. Ugye van ez az SCM Music Player, ami a blogod tetején lejátsza a zenét, amit betettél. Akárhogy is próbálkozom, a blogom felett nem jelenik meg...:/
    Sok ilyesmi helyreigazító válaszokat olvastam, de egyikkel sem mentem sehova. Nem jön ki olyan modul, ami kéne, így nem tudom beilleszteni azt a valamit amit kéne. Valahogy tudnál nekem segíteni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      A moduloknál a HTML modult kell kiválasztani oda beilleszted a kódot és elmented. Elméletileg ennyi az egész, mást nem kell tenned.
      Sajnos ha nem jelenik meg neked nem tudom mi lehet a gond. :/
      Puszi :-*

      Törlés
  19. Ez a Roxy egy igazán bátor egyéniség. Az a sok rossz emlék, az a sok fájdalom és félelem.. és ennek ellenére letudta lőni azt a szemetet. Végre minden rendbe jött, ennek annyira örülök. Harry is olyan drága volt. Na és Liam a kis plüssmackó :D. Imádtam ezt a részt, izgalmas volt, és aranyos, szerelmes.. :)) Puszi xX

    VálaszTörlés