2013. május 24., péntek

25.Rész - Jobban, mint gondolnád-

Sziasztok. Itt a 25. rész. Kommenteket ismét várom :) Jó olvasást!


Farkas szemet néztünk, amilyen magabiztos voltam az előbb, olyan hirtelen váltott át ez rémületbe, az ujjam a ravaszon remegni kezdett.

-Na mi van kicsi Roxy? Félsz?

Nem válaszoltam neki, csak néztem a szemeit, és próbáltam összpontosítani a régi emlékekre. Ez az ember tönkretette a fiatalságomat, elvette a legjobb barátnőmet. A gyűlölet kezdett felszínre törni, arra vártam csak, hogy megmozduljon, akkor megölöm.

De felfogni is alig volt időm, mi történik körülöttem, Mr Holman ájultan esett mellém, egy hangos lövés után. Elsőnek azt hittem én húztam meg idő előtt a ravaszt, de nem, a bejárati ajtóban ott állt Liam, a fegyvert maga mellé dobta, amivel hatástalanította Mr Holmant. Majd fájdalmasan vizsgálta végig a helyiséget. Amint meglátta édesanyját a konyha bejáratánál feküdni, egyből odarohant hozzá. Nekem sem kellett több, erőt vettem magamon, és az előbbi jeleneten túl kellett lépnem. Tudnom kellett mi van apámmal. Él-e még?

Liam elkezdte gyengéden pofozgatni Karent, aki kinyitotta szemeit, és sírva fakadt fiát meglátva. Én felvettem Liam fegyverét, és azt is magamnál tartottam. Megkerültem az ebédlő asztalt és odafutottam apámhoz. Maga tehetetlenül feküdt, arcát vér borította, nem tudtam milyen állapotban lehet. Remegő kezekkel és könnyes szemmel nyúltam a nyakához, hogy leellenőrizzem a pulzusát.

-Úristen apa! - mondta elcsuklott hangon Liam, mikor odalépett mellénk - Ugye él még? Mond hogy él!

Két ujjamat a nyakához illesztettem, ahol erőteljesen éreztem szíve kalapálását. Örömömben sírni kezdtem és bólintottam egyet Liamnek, hogy él még. Aki átölelt engem. Közben Karen is mellénk ült és sírt, egy nedves kendővel törölgeti kezdte apa fejét.

-Hívom a mentőket, és a rendőrséget - állt fel Liam.

Fel sem fogtam mi történt körülöttem, nem értettem már semmit. Hogy került ide Liam? Hogy jutott ide Mr Holman feltűnés mentesen? Csak álltam apám felett, és folytak a könnyeim, most Ő volt az áldozat, bíztam benne hogy semmi komoly baja nem lesz.

Mellettem Liam hívta a mentősöket nyugtalanul, Őt is teljesen kikészítette ez az egész, ráadásul én hoztam a nyakukra ezt. Utoljára látni akartam Mr Holmant, most Ő van kiszolgáltatott helyzetben, azt sem tudom túlélte-e. Lassan kiléptem a nappaliba, kétszer is végigfuttattam a tekintetem a helyiségen, de nem találtam ott senkit.

-Liam, eltűnt! - mondtam halkan.

-Tessék?

-Eltűnt Mr Holman! - mondtam hangosabban.
-Mi?

-Hogy lehet ez? Az előbb még itt feküdt! - tártam szét idegesen a kezem.

Liam kifutott az utcára, én utána, de nem láttunk senkit. A két testőrt annál inkább, a kocsiban aludtak. Liam dühösen futott hozzájuk.

-Maguk meg mit képzelnek? Az apámat most verte meg az, akitől meg kellett volna védeniük a családomat. Húzzanak el innen! Gondoskodom hogy kirúgják magukat! - ordította.

Még ilyen dühösnek soha nem láttam a testvéremet, ránézni sem mertem, ha a családjáról van szó nem ismer lehetetlent, és ezt most bebizonyította. De még mindig van egy bökkenő. Hova tűnt Holman?

-Minden rendben lesz -öleltem meg.

-Azt hittem vége lesz, azzal hogy megölöm. De most újra kezdődik minden. Nem tudom megvédeni a családomat. Látod hiába a pénz, a hírnév, ha tehetetlen vagy.

Még szorosabban öleltem, nem tudtam, hogy vigasztalhatnám meg, Ő magát okolja amiért nem tud minket megvédeni, Én pedig magamat.

Percek múlva megérkezett a mentő, apámnak még a helyszínen nyakmerevítőt adtak. Sajnos még nem tért magához, de a mentősök megnyugtattak, hogy nincs semmi komoly baja, de elkell végezni rajta néhány vizsgálatot. Karen kísérte be Őt a kórházba. Mi Liammel otthon maradtunk és rendet raktunk, vártuk a rendőröket. Én értesítettem Harryt a történtekről, Liam pedig a többi fiút, hogy mégjobban figyeljenek magukra.

Nem sokára kiérkeztek a járőrök, elmeséltük nekik az egész sztorit. Szerencsére Liamet nem tették felelőssé amiért lelőtte Mr Holmant, hisz önvédelem volt. A Wolverhamptoni járőrök értesítették a Londoni nyomozót, akivel mi is beszéltünk. Az Ő utasítására, lezárták a környező utakat, és minden autóst igazoltattak.

Egy kicsit megnyugodhattunk, volt esély, hogy elfogják azt a szemetet. De az, hogy nem hagy minket élni, megrémít.

-Liam, hogy kerültél ide? Nem mintha nem örülnék, hisz én lehet nem tudtam volna megtenni amit te - kérdeztem a kocsiban ülve, mikor a kórházba tartottunk.

-Nem tudom, reggel korán keltem, gondoltam meglátogatlak titeket, fura érzésem támadt, ezért magammal hoztam a fegyvert is. És amint látod, nem volt hasztalan. Vagyis lehet az volt. Fejbe kellett volna lőnöm!

-Nyugodj meg - fogtam meg a kezét.

-Nem tudom mit tennék ha elveszítenélek titeket, azokat az embereket akik az életet jelentik nekem. Ti vagytok a családom - szegezte tekintetét az útra.

-Nekem is, Te és apáék vagytok a családom. Nagyon szeretlek titeket - csuklott el a hangom.

 *
A kórházba vezető úton egyre szúrt a szívem, és lég szomjam is lett, nem tudtam miért, talán megint a sok stressz miatt. Nem szóltam Liamnek, nem akartam, hogy még idegesebb legyen.
A kórházba beérve, Karen beszámolt apánk állapotáról. Agyrázkódása van, és eltörött pár bordája. De túl fogja élni, az orvosok szerint hetek múlva újra egészséges lesz. Megkönnyebbültünk, hogy nincs komolyabb baja.

Mivel Londonba szállították apát, Harry is percek alatt megérkezett. Számomra több hétnek felelt meg amíg nem találkoztunk, csupán csak két nap volt, mégis annyira hiányzott. Szorosan megölelt, és végig tapogatott, hogy nincs-e bajom.

-Harry jól vagyok, a fejemet ütöttem be egy kicsit, de nem vészes - mosolyogtam.

-Akkor jó, annyira aggódtam mikor elmondtad megint mit tett az a szemét.

-Hiába lőtte le Liam, elszökött, az a gyanúnk golyóállómellény volt rajta.

-Ha most Niall itt lenne, tényleg meghalna a nevetéstől, ez már tényleg olyan mint egy akció film - viccelődött Harry.

-Lehet, de sajnos ez a valóság. Apa elég rosszul van. Csak hetek múlva épül fel - szomorodtam el.

Ezután bementünk apához, de csak kettesével látogathattuk meg, nem ébredt fel, a feje be volt kötve, a takaró ugyan eltakarta de látszott, hogy a mellkasa is gézbe volt csavarva. Mellé ültem és szorosan megfogtam a kezét.

-Nem akartam, hogy ez az egész így végződjön, tudom hogy felépülsz, de akkor is én vagyok ezért a hibás. Bocsáss meg -mondtam halkan.

-Roxy, erről az egészről csak Holman tehet - simogatta meg a hátam Harry.

*
Pár órával később Karen, Harry, Liam és Én haza tartottunk Liam lakásába. Karen nálunk tölt pár napot, hogy megtudja látogatni apánkat.

Harryt már kérni sem kellett, jött magától Liamhez. A vacsora nagyon szomorúan telt, nem mertem felhozni ezt a témát, nem lett volna energiám elmagyarázni Karennek a történteket, pedig tartozom nekik ennyivel.

De szerencsére Karen sem kérdezősködött, lefekvés előtt megölelgetett és megpuszilt, majd a fülembe súgta, hogy szeret. Nagyon jól esett ez tőle, ahhoz képest, hogy én tehetek mindenről, nem haragudott rám, ami nagyon jól esett.

Nem kaptunk hírt Mr Holmanról, hogy elkapták volna, így egy kicsit nyugtalan is voltam, ki tudja megint hol bujkál, mikor fog újra megkeresni minket?! Talán egy ideig meghúzza magát? Vagy holnap már megint az ajtónkban fog állni? Csak remélni tudtam, hogy reggel kapunk hírt róla.

-Tudom, hogy magadat hibáztatod. De ne tedd! Nem te tehetsz arról, hogy terrorizált az árvaházban, arról sem tehetsz, hogy üldöz téged - ölelt át Harry.

-De ha nem keresem fel Liamet, nem tudná, hogy testvérek vagyunk, nem bántana titeket, ráadásul nem tudna megtalálni.

-Szóval bánod, hogy megismertél engem? - ült fel az ágyon.

-Jaj Harry, ne forgasd ki a szavaimat.

-De úgy hangzik.

-Nem erről szól Harry! Ha te lennél a helyzetemben te is így gondolnád! - emeltem fel a hangom.

-Bánod azt is, hogy belém szerettél? - makacskodott.

-Harry figyelj ide! - fordultam felé - A legjobb dolog vagy az életemben. Hogy bánhatnám azt, hogy szeretlek? Felfogtad mit kérdeztél?

-Bocsáss meg - suttogta.

-Ha tudnád mennyire szeretlek. Örökké veled akarok lenni. Soha nem éreztem még ilyet senki iránt. Ha meglátlak minden egyes porcikám beleremeg, és boldog vagyok. Szerinted ezt bánom? Egyáltalán nem.

-Jó, tényleg igazad van - ismerte be.

-Na így már jobb, nem akarok veled veszekedni, inkább aludjunk, nagyon fáradt vagyok.

Kezeit  vállamról a derekamra csúsztatta, ajkait gyengéden az enyémnek tapasztotta, majd lehelt egy jó éjt csókot rájuk. Kicsit elmosolyodtam a csók közben, nem tudtam, hogyan szerethetek egy embert ennyire, de tudtam, hogy ez a legeslegjobb érzés a világon.
Percek múlva alvó pózba rendeződtünk,  én még nem tudtam elaludni, egyfolytában zakatolt az agyam a mai eset körül. Mi történhetett volna, mi lett volna ha tényleg sikerül megölni Mr Holmant?

Azt hittem Harry már alszik, de az egyik pillanatban kósza tincsei csikizni kezdték a vállamat, meleg lehelete megcsapta a fülem, és megszólalt.

-Én is szeretlek téged, talán jobban is mint gondolnád - suttogta.


20 megjegyzés:

  1. Nagyon jó. Már nagyon várom a folytatást. :) <3

    VálaszTörlés
  2. Jajj! Hihetetlen jó! :) Annyira imádom, hogy ez már lehetetlen! Én nekem meg arról nincs fogalmam, hogy szerethetek bele egy blogba ennyire?! :D Köviit! <3

    VálaszTörlés
  3. Jaaaaj de édesek köviiiiiit...:‘)
    xxx Claire
    Love Yaa and Hipsta please
    P.S. kitakarodhatna már az a szemét a képből....

    VálaszTörlés
  4. imàdom!!!! Baszus az a buzi halhatatlan komolyan mondom...
    De nagyon tetszik ez a rész is akövit gyorsan hozd"! :)

    VálaszTörlés
  5. Jaaj Szilvi Szilvi Szilvi!! Ez olyan szomorú lett de egyben borzasztó cuki is!!! Nekem. Végéből az jött le, hogy olyan mintha Harry félne elmondani h mennyire szereti Roxyt és ezért mondta akkor mikor már azt hitte alszik :))
    Röviden ismét gyönyörűt alkotál! Ez már meg szokott!! Csak így tovább!! Hamar kövit!!! :3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jóó lett... Várom a köviiit!! Sieeeesss!!! :) <3

    VálaszTörlés
  7. Hjaj megin kifogytam a szavakból erre már nem tudok mást mondani csak azt hogy nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon imádom siess a kövivel :)) puszi :))

    VálaszTörlés
  8. Nem hiszem el, hogy eltűnt... Hogy a francba? A jég hátán is megél? Elszánt ez a Holman, ezt az egyet irigylem tőle. Valószínűleg soha nem adja fel önszántából, de remélem elkapják, oké, most már ezt szeretném!

    Eleinte még bírtam, abban a groteszk valóban, hogy kitartó, és bírom a gonosz szereplőket. De már nem. Nem bírom, kapják el, és legyen vége a francba.

    Most már kicsit Harryt is értem. Szerencsétlen nagyon szeretné elfelejtetni a lánnyal Holman-ügyet, de nam igazán jön be neki. Megértem, nem nagy szám, jobban járna Johnny Deppel, vagy George Clooney-val, de hát... Ízlések, és pofonok. :-D

    Liam... Nem akarom, hogy így beleőrüljön, ennek nagyon nem lesz jó vége!

    xx

    VálaszTörlés
  9. juj de jóóóóó:) gyorsan kövit:DD

    VálaszTörlés
  10. hát ez nagyon- nagyon jo rész lett am Harry tudta,hogy Roxy még fent van?? siess a kövivel!! :)

    VálaszTörlés
  11. Szia:)
    Imádtam:$
    Az a köcsög Mr.Holman kezd egyre jobban idegesíteni-.-
    Akkor most mi van Roxy-val?Mert azt mondta,hogy a kocsiba légszomja volt és rosszul érezte magát,de aztán végül nem lett semmi baja?Vagy késõbb jõn ki rajta a betegség?Vagy mi van?o.O :)
    Mindenesetre siess a következõvel:D
    Puszí:*

    L.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huh örültem hogy valakinek ez feltünt, de nem árulhatok el semmit :) ez a jövő zenéje, és h jelent.e vmit...
      pusziii

      Törlés
  12. Kedves Szilvi! Most nem fogok hosszu kommenetett irni, remelem nem haragszol. Ez a resz nagyo romantikus es titokhgatos lett, nekem nagyon tetszik.
    Mr. Holman hova tunt mar megint? Tenleg sikerult Liamnek lelonie, vagy az a szemet csak megjatszotta magat? Minden esetre nagyon jo lett! Roxy betegsegere mikor derul feny??? Aligvarom a kovetkozo reszt. Siess vele!

    Puszi Zsuzda

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Mr Holman elmenekült...
      Igen Liam lelőtte, de nem járt sikerrel.
      Roxy betegsége, hogy egyáltalán létezik-e vagy mi az...a későiekben derül ki :D
      puszii

      Törlés
  13. Az a helyzet, hogy csak most értem a végére, mert közben többször elgondolkodtam, és lestem a statisztikám, továbbá a facebookon pofáztam...

    Ez a Holman ügy már nagyon zavar. Szeretem az akció jeleneteket, és TÖK IZGÍÍ!!! De most valahogy szükségük van végre egy kis romantikára meg nagy-nagyon nyálas jelenetekre, amit ma kicsikét megkaptak, de nem egészen.

    Roxy betegsége kezd aggasztóvá válni. Egyre csak előbukkan, majd újra eltűnik. Stresszhelyzetekben jön elő. Sejtek valamit, de ezt most nem fogom mondani.

    Harry!! Nálad most pont jó! Pedig ma éppen haragudtam rá:D Tudod, vannak napjaim, és olyankor haragszom rá. Nem értem, talán az irritáló modora miatt van ez.

    Szegény Liam... beleőrül ebbe a Roxy-Holman témába. Persze ne felejtsem el megemlíteni, hogy ma is felbukkant Niall neve - nem kaja témában - olyan aranyos, ahogy beleszőtted, pedig ott sem volt:D

    Szeretem Karent! annyira aranyos Roxyval.
    ~xx

    VálaszTörlés
  14. Szia...
    most nagyon figyelj rám!! :)
    Szeretném ha minden Happy lenne... Roxy-nak ne legyen semmi betegsége, mert amilye a kocsiban volt az nekem arra utal hogy később beteg lesz, de ne legyen...
    Mr. Holman-ra meg minek raktál golyóálló mellényt????
    Miért nem nyirhatta volna ki Liam egyszerűen? Na jó az úgy tényleg túl egyszerű lett volna.. és tudom hogy úgy sem fogsz Happy End-et írni :(
    Amit viszont tudsz hogy: nagyon nagyon jó lett :) komolyan mondom... :D siess a kövivel, de gyorsan :) :P <3 <3 :*

    VálaszTörlés
  15. Szia! Ezt a részt megkönnyeztem. Nagyon megijedtem, hogy mekkora féreg ez a Holman. Harry viselkedése egy kicsit meglepett, de megnyugodtam, hogy helyre jött. Várom a következőt, puszi xX

    VálaszTörlés
  16. azt a jó büdös... ez már rész lett a javából.:D ehhez a részhez el tudtam volna képzelni majka ilyen a box számát.:DD na ez nem lényeg.:D az a lényeg, hogy hipermegaszuperjólett.:DD siess a kövwtkezővel.:)
    RealAlexa.:) xx

    VálaszTörlés
  17. Végre meg lett lőve az a szemét! Remélem nem volt rajta golyóálló mellény, csak volt még annyi ereje, hogy elmenjen! Most pedig szenved és kapják el és szenvedjen csak! Megérdemli!!! :DDD
    Nagyon jó rész lett és remélem, hogy Roxy-nak nem lesz baja! Mármint a szíve miatt!
    Siess a kövivel!! puszii

    VálaszTörlés