2013. május 14., kedd

22. Rész -Mr Holman üdvözöl-

 Sziasztok íme a 22.rész. Remélem ide is kommenteltek majd hisz minden blogírónak fontos az olvasók véleménye. Arra kérnélek titeket hogy nézzetek be IDE,egy nagyon tehetséges bloggerina írja. 
Még annyit kérnék aztán olvashatjátok, hogy aki még nem szavazott rám ITT, az tegye meg. ( csak akkor ér a szavazatod ha lájkolod az oldalt is) 




Lábaim földbe gyökereztek, csak bámultam magam elé, persze Harry egyből a pincér után szaladt. Fél perc múlva visszatért Harry és maga után vonszolta a rémült felszolgálót.


-Kitől kaptad ezt a levelet? Hol van most? Te is egy követ fújsz vele? - ordított.

-Fizetett az az illető egy kis pénzt, hogy adjam át, ez körülbelül fél órája volt. Nem tehetek semmiről. Kérem engedjen el - mondta.
remegő hangon a pincér.

-Harry engedd el - mondtam halkan.

Elengedte majd felém fordult. Karjai oltalmazó ölelésébe vett, nagy szükségem is volt erre, mert ha nem fog összeesem.

-Jól vagy? - suttogta.

-Nem, le kell ülnöm.

Kért nekem egy pohár vizet, hogy jobban legyek, és felfrissüljek. De én még mindig csak magam elé bámultam megkövülten.

-Minden rendben lesz Roxy.

-Te megőrültél?! Itt van az a szemét, és azt mondod minden rendben lesz? Semmi nincs rendben, megtalált itt is. Veszélybe sodortam mindenkit. Én vagyok a hibás! - kiabáltam.

Kirántottam a kezem Harryéből és szaladtam. Nem akartam most senkivel sem beszélni.

Gondolkoznom kellett. Vagy elmegyek egyedül a szigetről, vagy itt maradok, és akkor lehet történik valami a többiekkel. Én inkább az előző opciót választom, összepakolok, és hazamegyek, remélhetőleg velem jön Mr Holman, az sem érdekel már ha újra elkap, legalább vége lesz mindennek.

Éppen a bőröndömet szedtem elő, és az órákkal ezelőtt kipakolt ruhákat újra a kezembe vettem és elkezdtem beledobálni, mikor Harry tört be az ajtón, érezte, hogy mihez készülök.

-Mit csinálsz? Nem mehetsz el! - fogta meg a kezem.

-Harry nem maradhatok itt, mindenki veszélyben van miattam. Nem akarom, hogy bárkit is bántson.

-Maradnod kell, összehívom a többieket és mindent elmondunk nekik.

-Mindent?

-Nem várhatunk tovább. Jobb ha mindenki tudja ezt az egészet, hisz már ők is veszélyben vannak. De ha elmész te leszel, és azt nem élném túl. Itt maradsz velünk és vigyázunk rád. Vigyázunk egymásra.

Szemeimet elárasztották a félelem és szerelem könnyei, ráemeltem a tekintetem Harryre, és ő biztatóan rám mosolygott. Ölelni akartam úgy mint még soha, tudni, hogy megvéd engem mindentől. Egy hirtelen mozdulattal átfontam karjaimmal az egész testét, úgy szorítottam mintha ez lenne az utolsó ölelésünk. Ő is ugyanígy tett, meztelen felsőteste az enyémnek feszült, úgy éreztem egy szívként dobog a szívünk. Könnyeimmel pucér bőrét áztattam, de ez egyáltalán nem zavarta őt.

-Hívd fel őket - mondtam percek múlva.

A többiek fél órával később hiánytalanul megjelentek, értetlenül néztek ránk, egyedül Liam tekintete volt gyanakvó és ideges, kérdően nézett rám, én csak bólogattam neki, hogy mindjárt megtudja.

-Nos azért hívtunk ide mindenkit, hogy elmondjunk nektek egy fontos dolgot. - kezdett bele Harry. - Az elmúlt hetekben történtek velünk dolgok, mármint hármunkkal, Liammel Roxyval és velem.

Mindenki Liamre nézett, aki kezeibe temette arcát. Én próbáltam elkerülni mindenkinek a tekintetét, nem tudtam, hogyan reagálnak majd, hogy miattam vannak veszélyben.

-Szóval, van egy ember, aki Roxyt sokáig bántotta, a hetekben megtalálta Őt és zaklatja, elrabolta az Újévi buli után.

-Micsoda? - szólalt meg meglepetten Zayn.

-De miért nem szóltatok? - állt fel Niall és Louis is.

-Várjatok had fejezzem be. Mi Liammel kiszabadítottuk, de ez a szemét aki az életére tört, nem hagyja abba, most is itt van a szigeten, egy kis cetlin üzent Roxynak, hogy figyeli.

-Mi? Ez tényleg igaz? Itt van a szigeten?! - csattant fel Liam.

-Igen.

-Látjátok nincs más megoldás. Meg kell ölnünk. Nem zaklathat minket, már nem csak mi vagyunk a célpontjai hanem ti is! - nézett Louisékra.

-Liam nyugodj le, miattam van az egész, hazamegyek, és nem fog bántani titeket - szólaltam meg halkan.

Persze mindenki felhördült, hogy szó sem lehet róla, itt maradok, és vigyáznak rám. Mindenki megölelgetett. Eleanor összevissza puszilgatott. Nagyon kedves lány.

-Nem ülhetünk bent egész nap, amúgy is van még majdnem egy hetünk, élvezzük a napsütést, mi melletted leszünk nem maradsz egyedül egy percig sem. Az az ember nem bánthat amíg velünk vagy. - vigyorgott Louis

-Köszönöm, hogy mellettem vagytok sokat jelent.

Egy picit bátrabb lettem, talán ha tényleg nem válunk el egymástól nem lehet semmi probléma.

*
Már két nap eltelt a nyaralásunkból, szerencsére Mr Holmannak se híre se hamva. Kezdtem azt hinni, hogy talán nem is Ő küldte nekem azt a levelet, talán egy idetévedt rajongó.

Megbeszéltük a többiekkel, hogy reggeli után egyből a part felé vesszük az irányt, három ember nem volt még jelen a recepción. Niall, Louis és Eleanor. Niall 5 perc késés után megjelent, és az volt a kifogása hogy túl rágós volt a csirkecomb amit rendelt, ezért kénytelen volt még egy adagot rendelni.
Mivel lassan fél órája vártunk Louisékra, úgy döntöttünk hogy felmegyünk megnézni mi tart ilyen sokáig, kopogtunk, majd Eleanor nyitott ajtót.

-Csak nem megzavartunk valamit? Mikor jöttök már? - vigyorgott Zayn.

-Louis már lassan egy órája elment, mondtam neki, hogy később megyek le hozzátok, fáj a fejem.
 
-De Louis nincs velünk!

-Akkor mégis hol van? - kérdezte aggodalmas El.

Síri csend lett, mindenkinek egyből eszébe jutott a két nappal ezelőtti eset. Mindenki egymásra nézett. Eleanor szemei könnybe lábadtak.

-Ne essünk pánikba lehet csak eltévedt - szólalt meg végül Niall.

-Bárcsak így lenne - suttogtam.

-Rendeződjünk párokba és fésüljük át a hotelt. - javasolta Liam idegesen. - Valahol csak megtaláljuk.
Én Harryvel maradtam, mi a felső szinteket néztük át. De tudtam ha Mr Holman keze van ebben benne, valószínű semmi értelme itt keresgélni.

-Mi van ha bántotta Louist? - kérdeztem Harryt.

-Ne gondoljunk ilyenre, biztos csak elkószált - erőltetett magára egy mosolyt.

Hiába próbálta leplezni az idegességét, tudtam, hogy rettentően aggódik a barátjáért. Újra magamat okoltam ezért, ha Louisnak valami baja esik, nem bocsátom meg magamnak, tényleg el kell gondolkoznom a rendőrségi feljelentésen, meg kell védenünk magunkat.

Talán fél óráig is bolyongtunk az emeletek között de nem találtuk meg Louist. Úgy döntöttünk felhívjuk a többieket mi a helyzet. Sajnos ők is csak azt tudták mondani amit mi. Megtörten roskadtunk a puha kanapéra, percek múlva Niall és Liam, majd Zayn és Eleanor is megérkezett.

-Most mi lesz? - szipogott El.

-Be kell jelentenünk az eltűnését. Más ötletem nincs - mondta Zayn.

-Még várjunk egy kicsit, hátha megkerül - javasolta Liam.

-De lehet késő lesz! Lehet már... - csuklott el Eleanor hangja.

Zayn egyből megölelte őt, és biztosította, hogy semmi baja nem lesz Louisnak.

-Még várjunk 1 órát, ha nem kerül elő, megyünk a rendőrségre - nézett maga elé Harry.

A percek olyan lassan teltek, a falon lévő óra kattogása betöltötte az egész helyiséget. Mindegyikünk a kezét tördelte és bámult ki a fejéből. Niall az órát bámulta és nagyokat nyelt, szegény már biztos éhes,de látszott rajta, hogy nagyon bántja Louis eltűnése. Eleanor még mindig sírt, mellé ültem és átöleltem, nem érdemli meg ezt a fájdalmat, nem veszítheti el miattam a szerelmét.

Harryvel összeakadt a tekintetünk, elkezdte a kezét erősebben szorítani, tudtam, hogy mit érez most, hisz a legjobb barátja élete forog kockán.

-Na jól van nem bírom tovább elmegyünk Liammel a rendőrségre! - pattant fel Harry.

-Mi itt maradunk hátha mégis visszajön - szólt Zayn.

Harry egy gyors csókot lehelt ajkaimra, és a fülembe súgta hogy, vigyázzak magamra, és ne hagyjam el a többieket. Egy bólintással jeleztem, hogy rendben van.

-Ha bármi van hívjatok - mondta a többieknek.

-Ti is! - szólt utánuk El.

Talán 2 perc sem telt el, hogy eltűntek a szemünk elől, de már vissza is tértek Louis-val az oldalukon. Mindenki megörült, hogy végre meglett, a legjobban talán Eleanor, aki amint meglátta szőke hercegét rohant, és szorosan megölelgette. Erre Louis felszisszent, hogy gyengédebben. Mikor közelebb értek, akkor láttuk meg, hogy Louis szeme alatt nagy lila vér aláfutásos folt éktelenkedett. Mellkasát erősen szorongatta, és gyengének látszott.

-Mi történt veled? - kérdezte egyszerre Zayn és Niall.

-Elkapott az a férfi a folyosón akiről meséltetek. Egy sikátorban ébredtem - kezdett bele a történetbe. - Kaptam tőle egy két ütést, egy nagy fadarabbal hasba vágott.

-De ugye jól vagy édesem? - vágott közbe El.

-Mondott valamit? - kérdeztem.

-Csak annyit, hogy ezt adjam át: Mr Holman üdvözöl.



34 megjegyzés:

  1. TEJÓÉG!!!!
    BAZD++++++++++
    ezt nem hiszem eeeeeel sorry a kezdeti sokkban vagyok nem tudok mást írniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii T-T
    ja deeeee AZONNAL KÖVIT KÖVETELEK!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D köszönöm
      kövi a héten várható hétvége körül pontos időt nem tudok :)

      Törlés
  2. vááá de jó*~* pár napja találtam a blogod és egyszerűen imádom:3 nagyon jól írsz:D gyorsan kövit♥:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm hogy kommentelsz :)
      hétvégén lesz kövi
      xx

      Törlés
  3. Hm-hm... most nagyon meg fogsz lepődni, hogyha azt mondom, hogy nagyon jó rész lett, vagy már megszoktad tőlem? Haha.

    A vesszőkre még mindig figyelj:/ ÉS SIETNI A KÖVIVEL, SZINT ÚGY MINT EDDIG.
    xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lepődtem meg, és köszönöm :)
      A vesszőkre figyelek majd..
      xx

      Törlés
  4. Szilvia... Ez... Nem tudok mit írni... Egyszerűen hihetetlen... :)) hamar kövit :))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jooo. Siess a kovivel. :)

    VálaszTörlés
  6. Tejóééég!! Nagyon siess a kövivel!!! Lőjék már le azt a szemetet......ááááh siess!!! Gyorsan köviit!! :)) ♥ ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.
      Hogy mi lesz Mr Holman sorsa... a jövő titka :)
      xx <3

      Törlés
  7. Fú... Szegény Louis. Milyen hamar meglett:D Hát erre még a kép alapján sem számítottam, pedig elég beszédes volt akkor.

    Azért nevettem volna, ha szegény Niall mindennek ellenére mégis benyögi, hogy éhes. Ha már úgyis szóba került.

    Liam nagyon komolyan veszi ezt a gyilkolósdit. Azt hiszem ez a rész, egy kis Agatha Christie hangulattal lett átitatva. Meg egy kicsit a Scooby Doo is eszembe jutott, de lehet, hogy csak öreg vagyok:D

    Kicsit izgultam érte, pedig nyilván való, hogy nem halhat meg egyik sem. Azért én kicsit betojtam. Örülök ennek a résznek. Egy kicsit kiléptünk a megszokott hangulatból:D
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a kis elrablást nem akartam elhúzni... ez még az előjáték... :D
      Gondolkodtam rajta hogy Niall benyöghetne egy ilyet, de a helyzet komolyságára való tekintettel inkább hanyagoltam :)
      xx

      Törlés
  8. Nagyon-nagyon-eszméletlenül-nagyon JÓ;$
    Siess a következõvel,mert meghalok,ha nem lesz gyorsan folytatás;$
    L.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm <3
      Hétvégén lesz pontosan időt nem tudok mondani kb péntek-szombat.
      xx

      Törlés
  9. Szia... hát már megint remegõ gyomorral, nagy szemekkel és levegõ vétel.nélkül olvastam :( :)
    nem tudom honnan jönnek ezek az ötleteid, de az hogy mikor azt hiszem minden szuper és minden rendben van BUMMM jön egy fordulat és tessék megint itt ez a szemét rohadék...
    egy dologtól félek... hogy esetleg Liam vagy Harry meghal :( vagy még a srácok közül valaki, vagy pedig mindenkit elkap és Roxy lesz a z utolso???????
    nagyon jo lett, siess a kövivel :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, nagyon jó olvasni hogy miket vált ki az emberekből amit írok, pedig én nem tekintek a történetemre úgy hogy mindenható lenne,de még azt sem hogy megmozgasson valamit.
      Köszönöm hogy leírod ezeket :)
      Hogy mi lesz...az kiderül a részekből.. :D
      xx

      Törlés
  10. Louis!! Édes Istenem, csak őt ne!
    22. rész. 22... :-D Bocs, csak közben Taylor Swift danolászik a fülembe, és tök véletlenül ez a szám indult el, amikor olvasni kezdtem.

    Kicsit én még lehet, hogy húztam volna a megtalálását,vagy jobban megkínoztam volna, de ez csak az én perverzióm...

    Tetszett a rész, hogy kicsit pörögtek az események. Az előzőben írtam is azt hiszem, hogy ez volt a vihar előtti csend. És akkor most megkaptuk a vihart! ;-) Nem a Cathrina hurrikánt, de ez nem is baj, a nagy durranás várasson még magára. De nem akarom, hogy Liam megölje! Kezd a rögeszméjévé válni, és ez nagyon nem jó. Ha nem is öli meg, akkor beleőrül ebbe a hajszába, ami talán még rosszabb...

    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Előjátéknak szántam ezt a kis elrablást...valami lehet készülőben van Mr Holman részéről.
      Azt hogy ki öli meg...vagy egyáltalán megölik majd a jövő titka :)
      xx

      Törlés
  11. Huuuuuuu!!! Mar lassacskan kezdek kifogyni a szobol!!!! Hat igen eletemben eloszor szo nelkul maradtam..... Mr. Holman-rol gondoltam, hogy nem fog megulni a feneken, de nem volt neki eleg Harry es Liam, most a tobbiekbe is sorba belekot?! Hat Szilvi gratulalok ez a resz is nagyon jo lett!!! Amit irtam az ezelotti resznel itt is beigazolodott, nagyon jol tudsz feszultseget teremteni!!! A szereplok mimikajat, erzeseit is nagyon jol ki tudod fejezni! A blogod kulalakja nagyon vagany lett!!! Tudom, hogy sokat dolgoztal, de megerte. Azt szeretem benned, hogy amikor irsz a beszed stilusok , pl.az hogy egymas szavaba vagnak, sokkal hihetobb, vagyis maskepp mondva nem ugy irsz mintha meset irnal, hanem hetkoznapiasabban, es ezaltal konnyeben sikerul erzekelteted azokat az erzeseket,.amit akarsz! :) Siess a kovivel! Mikor hozod a kivetkezot???

    Zsuzsa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Próbálok úgy írni hogy az ne legyen erőltetett, vagyis úgy írom le az eseményeket ahogy történnek, felesleges "maszlagok" nélkül. Ezzel nem arra célzok hogy a körítés nem kell, de próbálok egyszerűen írni, hisz nem akarok író lenni, nekem ez így kielégítő és ameddig Ti az olvasóim nem panaszkodtok erre, így is fogom írni a részeket.
      Kövi hétvégén várható :)
      xx

      Törlés
  12. Szia huh hol is kezdjem!! Tegnap kezdtem el lvasni ezt a storit,elozo részek nagyon nagyon tetszettek,végre valami olyan kezdet ami nem csopogos,hanem inkább fájdalomról szól és ezt IMÁDOM(csupa nagy b.)Aztán amikor ment a családjához és 2 hónap múkva elment mert meghallotta a beszélgetés(ami nem is o volt) Na akkor hittem azt hogy rogton találkozik Haryyvel és onnantól jon a csopogos rész de nem ez tiszta más!! 2 év eltelt!:)) Az is nagyon nagyon tetszik ahogy szépen beépíted Mr Holmant a torténetbe ez így nagyon érdekfeszíto tud lenni, ÉS kozben amikor osszejottek Harryvel akkor megin azt hittem hogy minden boldog lesz de nem és ezt is IMÁDOM!mióta olvastam a Darkot azóta ilyEn blogok a kedvenceim!! EhGy szóval az egész sztori : IMÁDOM,LEGJOBB,CSODÁS :)) Kedvenc Bogom az is marad,még a Darknál is jobb! (bocsi hogy nem komiztam a részekhez de annyira érdekelt hogy nem bírtam várni) :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát ennél nagyobb bókot nem is kaphattam volna.
      ( én őszinte leszek nem olvastam a magyar darkot, nekem nem jött be valamiért...)
      Remélem ezek után te is az olvasóim körét szélesíted, örülök neked.
      puszii

      Törlés
  13. Sziaa.!:) Szoval ket napja kezdtem olvasni a blogodat.Es hat mit ne mondjak szornyen joo.!!:D Koviit.*~*

    VálaszTörlés
  14. Boxsánat ha ey kicsit elkéstem a kommentekkel... :) Imádom! Végigolvastam az egészet és hihetetlenül jó lett :D Néha sírtam néha mosolyogtam, de hihetetlen ahogyan elénk tárod a fejedből kipattant csodát! Tűköl ülve várom, hogy mi lesz a következő részben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de édes vagy köszönöm :) Már írtam korábban de ez a legjobb az egészben az olvasóim véleménye :)
      Sietek
      xx

      Törlés
  15. Sziia.:))) Már mikor felraktad, akkor elolvastam, de telón voltam, és úgy lusta voltam írni.:D Na szóval most írom, hogy nagyon nagyon nagyon nagyon...
    *2 órával később*
    nagyon nagyon nagyon, na jó befejezem. Szóval nagyon jó lett.:) Izgatottan várom a következőt.:)
    RealAlexa.xx

    VálaszTörlés
  16. szia ömmm nem is tudom mit mondjak.
    új olvasò vagyok és ezt a 23 részt egy nap alatt elolvastam mondjuk a suliban 3x is elvették emiatt a telòm nem bànom imàdom ezt a blogot és nem tudok vele betelni és omg nagyon nagyon nagyon szeretem ezek a Niall kajàs beszòlàsoktòl ki vagyok szétrögöm az agyam... ^^
    de ez a b**i mindig közbelép szegény Liamnek lassan üldözési mànijàja lesz :/
    Mind1 nem mondok màr semmt mert 3 napig is tudnàm mondani a véleményem (persze mind jò lenne ;) ) Büszke lehetsz magadra h ennyire jòl írsz és siess kövivel!!!!!! *---* :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom hogy nem vicces de kicsit megmosolyogtatott az hogy elvették a telefonod, ez sokat jelent nekem, hogy ennyire tetszett amit írok, hogy képes voltál akkor is olvasni mikor nem szabadott volna :D
      Holna vagyis ma már lesz új rész dél körül :) pusziii <33333

      Törlés
  17. Óóó nagyon jó rész lett!!! Szerintem is tenniük kellene valamit már Mrs.Holman ellen, mert ez így nem jó! Nem tarthatja őket folyton rettegésben!!! Várom az új részt! :)) xx

    VálaszTörlés
  18. Istenem szegény Eleanor mit élhetett át nagyon megsajnáltam mindegyiküket. Nagyon tetszett ez a rész is. Puszi. xX

    VálaszTörlés